POKS 9+0
Hirveetä vauhtia menee kyllä tuo aika!!! Ihan ku just vasta ois plussannu ja ollu viikkoja jotain4+5..
Jos kaikki menee näin nopee ni mulha on käärö jo aivan kohta sylissäni.
Nyt on sitten
eka neuvola takana.. Ihan jees täti oli, tosi asiallinen, ei pahemmin muuta kyselly ku mitä kone kysy. Sitten kuitenkin ku sanoin että mul on masennus tausta ja ainoo asia mitä pelkään on se synnytyksen jälkeinen masennus, ni siitä se rauhotteli että koita ottaa rennosti ja että se on hyvä tietää ni sit osaa siihen puuttua. Nyt sitten lukee komeasti äippä kortissa että masentuneisuutta ollut.. :ashamed:
Sitten lopuks ku np ultraan varattiin aikaa hoitsu tiputti pommin... Neuvolan lääkäri on sellanen lääkäri kenen kanssa en tule ollenkaa toimeen/ketä on aihouttanu mulle sellaset traumat sisätutkimuksellaan että vieläkin tuntuu että se ois mut raiskannut.. Nyt en oikein tiedä mitä teen, itkua tietty väänsin ku autoon päästiin että en halua että se äijä koskee muhun sormen päälläkään.. :'(
Mies sitten sano että sit me mennään yksityiselle, mutta tekeekö yksityiset tollasia ja mitenhä paljon maksaa?
Samasta lääkäristä on ollu muutenkin kylällä juttua ja siitä ei ketään pidä ja häntä pidetään muutenkin epäpätevänä.
Miehen sisko kun oli raskaana niin vauva oli liika pieni eikä kasvanu tasasesti ja ku lääkäriltä tiedusteli ni ei sanonu yhtään mitään, mutta ei jatkotutkimuksiinkaan lähetettä laittanut. Vauva syntyikin sit olikohan 2kk etuajassa ja tosi pienenä, onneks kaikki muuten tuntuu ainakin vielä olevan pojalla hyvin.
Mua niin AHDISTAA tää koko juttu..Ajattelin että ois niin kiva ku ois hyvä "suhde" lääkäriin ku kuitenkin ekaa odotan ja haluan voida luottaa. :headwall:
Muistaako kukaan "vanha" äiti että kuinka monta lääkärikäyntiä raskauden aikana on?
Anteeks kauheesti avautuminen, mutta ahdistus on aika kova nyt..
Ja
tervetuloa uusille ja tarrasukkia vanhoille ja uusille.
BTW.. Mä kävin eilen ostamassa kahet mammahousut ja yhen paidan, ei meinaan mene enää muuta ku verkkarit mulla jalkaan ja fakut piti saada sunnuntaiksi ristiäisiin.. On muuten ihanat vaatteet ku ei purista mistään.. :heart:
susanna ja papu 9+0 :heart: