Haluatko kysyä jotain minulta? (Varakas perhe)

  • Viestiketjun aloittaja M.M
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko ruma? Oletko ajatellut käyväsi kauneusleikkauksessa?
en ole ruma. Nuorempana tein katalogimallin töitä (olen liian lyhyt lavamalliksi) ja ensimmäistä lastani odottaessa tein äitiysvaatemainoksia. Nyt kasvoissani on toki hieman juonteita ja ainakin aamuisin olen hieman "rähjääntyneen" näköinen, johtunee yöheräilyistä
 
ter
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja ter:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teillä lemmikkieläimiä?
ei toisella tytöistämme on astma ja pienemmällä pojista astmaa tutkitaan parhaillaan
Et ole tainnut imettää?
Ihan niin kuin imetys antaisi 100% suojan astmaa vastaan... Hei herätys... (Äitini imetti sekä minua että veljeäni noin puolitoistavuotiaiksi. Veljelläni on todettu astma, minulla ei. Ai niin, ja äidillänikin on astma! Mutta eihän tällä varmaan mitään tekemistä ole perinnöllisyyden kanssa, vaan pelkästään imetyksen??)
Heh, arvasin että joku vetää herneet nenuun :D Esitin vain kysymyksen, en muuta.
 
jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan. :)
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko ruma? Oletko ajatellut käyväsi kauneusleikkauksessa?
en ole ruma. Nuorempana tein katalogimallin töitä (olen liian lyhyt lavamalliksi) ja ensimmäistä lastani odottaessa tein äitiysvaatemainoksia. Nyt kasvoissani on toki hieman juonteita ja ainakin aamuisin olen hieman "rähjääntyneen" näköinen, johtunee yöheräilyistä
hm. eli oletko rikkaasta perheestä jolla suhteita? ei mallin töihin muuten lyhyet ja rumat pääse. (et kerro että olsiit kauniskaan)
 
p
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
jos tienaat melkein 20 tonnia kuukaudessa, kuinka paljon rahaa menee hyväntekeväisyyteen, paljonko, ja mihin menee. kysyin jo kerran mutten näytä saavan vastausta.
lahjoitamme joskus ihan peruskeräyksiin, emme isoja rahoja
siis joskus nakkaatte jonkun punaisenristin joulupurkkiin jotain niinkö, hyi olkoon sua.
häpeä.
minä tienaan kuukaudessa 1000 euroa josta 50 e laitan afrikkaan joka kuukausi se on 5% tuloistani, joka on älyttömän iso summa afrikassa.
sinun tuloillasi voisin laittaa tonnin kuussa, ajattele.
Minusta ei ole väärin olla rikas,mutta on väärin ollarikas, hursvailla rikkauksillaan ja olla auttamatta nälkään kuolevia.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan. :)
jaksoi tämä kiinnostaa ainakin 5 sivun verran. Ja uskon antavani hyväntekeväisyyteen paljon enemmän, kuin keskiverto suomalainen
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko ruma? Oletko ajatellut käyväsi kauneusleikkauksessa?
en ole ruma. Nuorempana tein katalogimallin töitä (olen liian lyhyt lavamalliksi) ja ensimmäistä lastani odottaessa tein äitiysvaatemainoksia. Nyt kasvoissani on toki hieman juonteita ja ainakin aamuisin olen hieman "rähjääntyneen" näköinen, johtunee yöheräilyistä
hm. eli oletko rikkaasta perheestä jolla suhteita? ei mallin töihin muuten lyhyet ja rumat pääse. (et kerro että olsiit kauniskaan)
Väärin, katalogimalliksi pääsee. En ole rikkaasta perheestä
 
vieras
ja on siis satoja tuhansia. Ja kaikke me ollaan ihan tavallisia pikkulapsiperheitä. Näin on jos haluaa omistusperheasunnon Helsingissä, on kolmekymppinen eikä ole isoja perintöjä takana. apn tilannetta hämmästelen,. koska tulot tosiaan ei hurjan isot omaisuteen nähde kuitenkaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja naapuri:
paljonko teillä on lainaa?
en tiedä..olisiko.. ehkä karvan alle 150 000euroa
Teillä on mielettömästi lainaa!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan. :)
jaksoi tämä kiinnostaa ainakin 5 sivun verran. Ja uskon antavani hyväntekeväisyyteen paljon enemmän, kuin keskiverto suomalainen
sanot "emuttemme isoja rahoja" ja sitten kehuskelet että teillä on "isot rahat" :D eli kummis se nyt menikään? ja mikä saa sut luulemaan että luin kaikki 5 sivua? vastaat aika pääpiirteittäin kysymyksiin. Etkös osaa totuuden mukaisesti sanoa koska et tiedä? mullahan on kysymyksiä vaikka kuinka. :) onko miehesi ulkomaalainen? et sanonut MISSÄ tarkalleen asutte...
 
da
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan. :)
jaksoi tämä kiinnostaa ainakin 5 sivun verran. Ja uskon antavani hyväntekeväisyyteen paljon enemmän, kuin keskiverto suomalainen
Eli montako euroa?
 

Yhteistyössä