ap
minulla on siihen suunnitelmatAlkuperäinen kirjoittaja Suvinen:Miten aiot päiväsi sitten kuluttaa kun kaikki lapset ovat koulussa/opiskelemassa?
minulla on siihen suunnitelmatAlkuperäinen kirjoittaja Suvinen:Miten aiot päiväsi sitten kuluttaa kun kaikki lapset ovat koulussa/opiskelemassa?
voi olla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voiko köyhä olla mielestäsi onnellinen vai tarvitaanko onnellisuuteen mielestäsi paljon rahaa?
Olemme molemmat tavallisista perheistä. Tai no, miehen isällä on varallisuutta, mutta hän ei ole varallisuuttaan juuri jakanutAlkuperäinen kirjoittaja CCC:Millainen sinun lapsuuden perhe ja omat sukulaiset on? Koulutukselta ja ammatiltaan? Oletko nainut rikkaan miehen ja itse olet tavis?
Hä!? Luetunymmärtämineneionnistu...Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi olla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voiko köyhä olla mielestäsi onnellinen vai tarvitaanko onnellisuuteen mielestäsi paljon rahaa?
sanoisinko..ehkä 150 euroa?? Ei siis paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja da:Eli montako euroa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaksoi tämä kiinnostaa ainakin 5 sivun verran. Ja uskon antavani hyväntekeväisyyteen paljon enemmän, kuin keskiverto suomalainenAlkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan.
voi olla onnellinenAlkuperäinen kirjoittaja ee:Hä!? Luetunymmärtämineneionnistu...Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi olla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voiko köyhä olla mielestäsi onnellinen vai tarvitaanko onnellisuuteen mielestäsi paljon rahaa?
Perustat kantakaupunkiin lastenvaateliikkeen jossa myydään Burberryä ja muita kalliita merkkejä. Olet ylpeä omasta jutustasi, kunnes se menee nurin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:minulla on siihen suunnitelmatAlkuperäinen kirjoittaja Suvinen:Miten aiot päiväsi sitten kuluttaa kun kaikki lapset ovat koulussa/opiskelemassa?
Wau.Alkuperäinen kirjoittaja Anu:En tajua aloitustasi. Kuulun perheineni myös hyvätuloisiin, joilla riittävästi omaisuutta . Poikkeus sinun perheeseesi on se, että tulemme molemmat hyvätuloisista suvuista ja teemme molemmat omaa uraa, eikä meillä ole euroakaan lainaa.
Mies golfaa, itsellä on green card, mutta en ole käynyt. Laji ei innosta. Lapsemme käyttävät merkkejä laidasta laitaan. sisukas.net on lempiputiikkiniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkämerkkisiä vaatteita lapsenne käyttävät?
Golfaatteko te aikuiset?
Sanotaanko, että arvailuissasi saattaa olla peräAlkuperäinen kirjoittaja ???:Ja olikos se asuinpaikka Saunalahti tai Kauklahti tai minne kukakin haluaa siellä sijoittua... Sillä meidän asuinalueilla ei tullaisia henselinnykijöitä asu. Te asuttu uudisalueilla - ja saatte siellä majailla ihan rauhassa - kaikkea hyvää ns. varakkaaseen elämäänne
Siis vuodessa? Tuo on kyllä aika vähän Häpeä!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:sanoisinko..ehkä 150 euroa?? Ei siis paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja da:Eli montako euroa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaksoi tämä kiinnostaa ainakin 5 sivun verran. Ja uskon antavani hyväntekeväisyyteen paljon enemmän, kuin keskiverto suomalainenAlkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan.
Veikkaan Saunalahtea. Sinne muuttaa pikku tonteille ihmiset isoihin taloihin, merikin on lähellä,hyvässä tapauksessa tontin kulmalta näkyykin jotain.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sanotaanko, että arvailuissasi saattaa olla peräAlkuperäinen kirjoittaja ???:Ja olikos se asuinpaikka Saunalahti tai Kauklahti tai minne kukakin haluaa siellä sijoittua... Sillä meidän asuinalueilla ei tullaisia henselinnykijöitä asu. Te asuttu uudisalueilla - ja saatte siellä majailla ihan rauhassa - kaikkea hyvää ns. varakkaaseen elämäänne
en taida paljastaaAlkuperäinen kirjoittaja Chala:Minua jäi kiinnostamaan missä seurassa tyttäresi luistelevat?
emme=)Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mieheni kysyy oletteko harrastaneet seksiä talonne jokaisessa huoneessa?
en sanonut niin, sanoin ettei ole rikkaiden alue. Alue on melko uusi, paljon myös kerrostalojaAlkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:ap olen itsekin espoosta ja kiinnostaisi tietää tämä sinun uudisalueesi joka ei ole varakasta seutua kuitenkaan. vastaat ilmeisesti vain ympäripyöreitä kun et osaa muutakaan...