ss
muakin kiinnostaa tämä. aina kunnalliseen, eikö niin? hammaslääkäristä lähtien?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytättekö julkisia terveyspalveluja? Vai..?
muakin kiinnostaa tämä. aina kunnalliseen, eikö niin? hammaslääkäristä lähtien?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytättekö julkisia terveyspalveluja? Vai..?
en ole ruma. Nuorempana tein katalogimallin töitä (olen liian lyhyt lavamalliksi) ja ensimmäistä lastani odottaessa tein äitiysvaatemainoksia. Nyt kasvoissani on toki hieman juonteita ja ainakin aamuisin olen hieman "rähjääntyneen" näköinen, johtunee yöheräilyistäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ruma? Oletko ajatellut käyväsi kauneusleikkauksessa?
Heh, arvasin että joku vetää herneet nenuun Esitin vain kysymyksen, en muuta.Alkuperäinen kirjoittaja e:Ihan niin kuin imetys antaisi 100% suojan astmaa vastaan... Hei herätys... (Äitini imetti sekä minua että veljeäni noin puolitoistavuotiaiksi. Veljelläni on todettu astma, minulla ei. Ai niin, ja äidillänikin on astma! Mutta eihän tällä varmaan mitään tekemistä ole perinnöllisyyden kanssa, vaan pelkästään imetyksen??)Alkuperäinen kirjoittaja ter:Et ole tainnut imettää?Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei toisella tytöistämme on astma ja pienemmällä pojista astmaa tutkitaan parhaillaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä lemmikkieläimiä?
Espoossa asumme, mutta emme perinteisillä "rikkaiden" alueella, kuten Westendissä tai Jedassa. Suht uudella alueella, joka kylläkin on meren äärelläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaisella alueella asutte?
koen olevani hyvin onnekas, en parempiAlkuperäinen kirjoittaja tavan duunari:Oletko tai koetko olevasi jollain lailla paremmassa asemassa tai muuten vaan parempi kuin muut palstan mammat?
hm. eli oletko rikkaasta perheestä jolla suhteita? ei mallin töihin muuten lyhyet ja rumat pääse. (et kerro että olsiit kauniskaan)Alkuperäinen kirjoittaja ap:en ole ruma. Nuorempana tein katalogimallin töitä (olen liian lyhyt lavamalliksi) ja ensimmäistä lastani odottaessa tein äitiysvaatemainoksia. Nyt kasvoissani on toki hieman juonteita ja ainakin aamuisin olen hieman "rähjääntyneen" näköinen, johtunee yöheräilyistäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ruma? Oletko ajatellut käyväsi kauneusleikkauksessa?
mikäs tää alue sitte on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Espoossa asumme, mutta emme perinteisillä "rikkaiden" alueella, kuten Westendissä tai Jedassa. Suht uudella alueella, joka kylläkin on meren äärelläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaisella alueella asutte?
kyllä, toisinaan toivoisinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tekeekö mies johtajana pitkää päivää?
Haluaisitko että olisi ammatiltaan joku muu ja vaikka lyhemmät työpäivät sitten (vaikka palkka ehkä reilusti alenisi)?
siis joskus nakkaatte jonkun punaisenristin joulupurkkiin jotain niinkö, hyi olkoon sua.Alkuperäinen kirjoittaja ap:lahjoitamme joskus ihan peruskeräyksiin, emme isoja rahojaAlkuperäinen kirjoittaja hohhoi:jos tienaat melkein 20 tonnia kuukaudessa, kuinka paljon rahaa menee hyväntekeväisyyteen, paljonko, ja mihin menee. kysyin jo kerran mutten näytä saavan vastausta.
emme, paitsi esh:n puolella, jos yksityiset eivät tarjoa esim. tiettyjä tutkimuksiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytättekö julkisia terveyspalveluja? Vai..?
Kauklahdessa tai siis Saunalahdessa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Espoossa asumme, mutta emme perinteisillä "rikkaiden" alueella, kuten Westendissä tai Jedassa. Suht uudella alueella, joka kylläkin on meren äärelläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaisella alueella asutte?
jaksoi tämä kiinnostaa ainakin 5 sivun verran. Ja uskon antavani hyväntekeväisyyteen paljon enemmän, kuin keskiverto suomalainenAlkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan.
Väärin, katalogimalliksi pääsee. En ole rikkaasta perheestäAlkuperäinen kirjoittaja hm:hm. eli oletko rikkaasta perheestä jolla suhteita? ei mallin töihin muuten lyhyet ja rumat pääse. (et kerro että olsiit kauniskaan)Alkuperäinen kirjoittaja ap:en ole ruma. Nuorempana tein katalogimallin töitä (olen liian lyhyt lavamalliksi) ja ensimmäistä lastani odottaessa tein äitiysvaatemainoksia. Nyt kasvoissani on toki hieman juonteita ja ainakin aamuisin olen hieman "rähjääntyneen" näköinen, johtunee yöheräilyistäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ruma? Oletko ajatellut käyväsi kauneusleikkauksessa?
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Teillä on mielettömästi lainaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:en tiedä..olisiko.. ehkä karvan alle 150 000euroaAlkuperäinen kirjoittaja naapuri:paljonko teillä on lainaa?
7 lapsen äidistä en osaa sanoa mitään =)Alkuperäinen kirjoittaja mies:Onko 30% vero paljon? Eikö taloudenhoitaja osaa keittä puuroa? Paljonko hänen palkka on? Kuinka isoja geishakuulia 7 lapsen äiti käyttää?
sanot "emuttemme isoja rahoja" ja sitten kehuskelet että teillä on "isot rahat" eli kummis se nyt menikään? ja mikä saa sut luulemaan että luin kaikki 5 sivua? vastaat aika pääpiirteittäin kysymyksiin. Etkös osaa totuuden mukaisesti sanoa koska et tiedä? mullahan on kysymyksiä vaikka kuinka. onko miehesi ulkomaalainen? et sanonut MISSÄ tarkalleen asutte...Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaksoi tämä kiinnostaa ainakin 5 sivun verran. Ja uskon antavani hyväntekeväisyyteen paljon enemmän, kuin keskiverto suomalainenAlkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan.
Eli montako euroa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaksoi tämä kiinnostaa ainakin 5 sivun verran. Ja uskon antavani hyväntekeväisyyteen paljon enemmän, kuin keskiverto suomalainenAlkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:jaksoi kyllä naurattaa. Ensinnäkin jos asiasiasi on noi hyvin,miksi tulet sitä todistelemaan tänne tuiki tuntemattomille ihmisille? Mikä saa sut ajattelemaan että kiinnostaa? Kuulostat todella itseäasi täynnäolevalta ja ette edes anna rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka leuhkit että rahaa on. Sääli että nykyään ei osata rahaa arvostaa enään yhtä paljon kun aiemmin. Minua ainakin hävettäisi leuhkia miehen tuotoilla. Kun te eroatte sulle ei jää paskaakaan.