peruspalkka ei ole maajohtajan huipputasoa, tottaAlkuperäinen kirjoittaja hg:Aikas pienet tulot on johtajalle
No minulla 22vuotiaalla on 390 neliötä ja hyvin kerkeän siivota. Vaikka isommankin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:oletko käynyt 480 m2 talossa koskaan?? Onko sinulla 4 lasta..??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hoidat lapset, muttet kotia. oletko laiska?
enAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Koetko koskaan huonoa omaatuntoa maapalloa kuormittavasta elämäntyylistänne? Mietitkö, millaisen ympäristön jätätte neljälle lapsellenne?
Heh, tulotasoomme...ethän SINÄ mitään tienaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:elämäämme liittyi, tulotasoomme eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Seksi on upeaa ja parisuhteemme kunnossa, mieheni on hyvännäköinen, tosin vatsalihakset ei näy ihan yhtä terävästi kuin 13 vuotta sitten, mutta oikein hyvässä kunnossa.
millä tavalla tuo viimeinen virke liittyy tulotasoonne, tai siis miehesi tulotasoon??
apua...en muista!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä merkkinen leivänpaahdin teillä on?
neliöitä 250 ja lapsia on 7 =), ja kyllä siivoan ja hoidan kodin itse. lisäksi käyn töissä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:oletko käynyt 480 m2 talossa koskaan?? Onko sinulla 4 lasta..??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hoidat lapset, muttet kotia. oletko laiska?
väärin, tienaan joitakin tuhansia/kk sijoitusasunnoistammeAlkuperäinen kirjoittaja hh:Heh, tulotasoomme...ethän SINÄ mitään tienaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:elämäämme liittyi, tulotasoomme eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Seksi on upeaa ja parisuhteemme kunnossa, mieheni on hyvännäköinen, tosin vatsalihakset ei näy ihan yhtä terävästi kuin 13 vuotta sitten, mutta oikein hyvässä kunnossa.
millä tavalla tuo viimeinen virke liittyy tulotasoonne, tai siis miehesi tulotasoon??
Niinpä! Siivellä matkustava säälittävä pikkuvaimo.Alkuperäinen kirjoittaja hh:Heh, tulotasoomme...ethän SINÄ mitään tienaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:elämäämme liittyi, tulotasoomme eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Seksi on upeaa ja parisuhteemme kunnossa, mieheni on hyvännäköinen, tosin vatsalihakset ei näy ihan yhtä terävästi kuin 13 vuotta sitten, mutta oikein hyvässä kunnossa.
Eli et tiedä minkä merkin tähän mainitsisit ettei bluffisi paljastu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:apua...en muista!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä merkkinen leivänpaahdin teillä on?
SijoitusasunnoistaMME. Eli et sinä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:väärin, tienaan joitakin tuhansia/kk sijoitusasunnoistammeAlkuperäinen kirjoittaja hh:Heh, tulotasoomme...ethän SINÄ mitään tienaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:elämäämme liittyi, tulotasoomme eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Seksi on upeaa ja parisuhteemme kunnossa, mieheni on hyvännäköinen, tosin vatsalihakset ei näy ihan yhtä terävästi kuin 13 vuotta sitten, mutta oikein hyvässä kunnossa.
velkarahalla hankittu, nyt ei velkaa juurikaan enää ole. Myös onnistuneita ja oikea-aikaisia asuntokauppoja olemme tehneetAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten kummassa olette hankkineet omaisuutenne, jos miehesi tulot ovat noin "pienet" omaisuuteen nähden? Onko teillä isoja perintöjä tai muuta rahaa taustalla?
Olet.Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen ainakin:Mun mies on duunari erittäin paskalla palkalla ja meillä on iso okt, merenrantamökki, isohko vene ja mäkin oon vaan kotona. Lapsia tosin vaan kaksi eli ei tarvita mitään kotiapulaisia. Ja mun mies on ihan samassa kunnossa kuin tavattaessa
Oonko mäkin varakas?
Niinpä, sitä tuolla kysymyksellä ajoinkin takaaAlkuperäinen kirjoittaja sääli:Eli et tiedä minkä merkin tähän mainitsisit ettei bluffisi paljastu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:apua...en muista!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä merkkinen leivänpaahdin teillä on?