Haluatko kysyä jotain minulta? (Varakas perhe)

  • Viestiketjun aloittaja M.M
  • Ensimmäinen viesti
onnellinen ainakin
Mun mies on duunari erittäin paskalla palkalla ja meillä on iso okt, merenrantamökki, isohko vene ja mäkin oon vaan kotona. Lapsia tosin vaan kaksi eli ei tarvita mitään kotiapulaisia. Ja mun mies on ihan samassa kunnossa kuin tavattaessa :D

Oonko mäkin varakas?
 
vieras
Toi Miran kysymys on loistava, kiitos :).

Lisää kysymyksiä.. jos lapsenne ovat jo koulussa, käyvätkö lähikoulua? Jos ovat, niin oletteko tyytyväisiä opetuksen laatuun? Oletteko aktiivisia vanhempainyhdistyksessä? Mitä lapsenne harrastavat ja valmennatteko tms. autatte siellä??
 
hh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seksi on upeaa ja parisuhteemme kunnossa, mieheni on hyvännäköinen, tosin vatsalihakset ei näy ihan yhtä terävästi kuin 13 vuotta sitten, mutta oikein hyvässä kunnossa.

millä tavalla tuo viimeinen virke liittyy tulotasoonne, tai siis miehesi tulotasoon??
elämäämme liittyi, tulotasoomme ei
Heh, tulotasoomme...ethän SINÄ mitään tienaa :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seksi on upeaa ja parisuhteemme kunnossa, mieheni on hyvännäköinen, tosin vatsalihakset ei näy ihan yhtä terävästi kuin 13 vuotta sitten, mutta oikein hyvässä kunnossa.

millä tavalla tuo viimeinen virke liittyy tulotasoonne, tai siis miehesi tulotasoon??
elämäämme liittyi, tulotasoomme ei
Heh, tulotasoomme...ethän SINÄ mitään tienaa :)
väärin, tienaan joitakin tuhansia/kk sijoitusasunnoistamme
 
hihi
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seksi on upeaa ja parisuhteemme kunnossa, mieheni on hyvännäköinen, tosin vatsalihakset ei näy ihan yhtä terävästi kuin 13 vuotta sitten, mutta oikein hyvässä kunnossa.

millä tavalla tuo viimeinen virke liittyy tulotasoonne, tai siis miehesi tulotasoon??
elämäämme liittyi, tulotasoomme ei
Heh, tulotasoomme...ethän SINÄ mitään tienaa :)
Niinpä! :D Siivellä matkustava säälittävä pikkuvaimo.
Sorry, en ymmärrä mitä haet tällä alotuksella. Tuo vika lause oli vähän yli :D:D:D
 
pah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seksi on upeaa ja parisuhteemme kunnossa, mieheni on hyvännäköinen, tosin vatsalihakset ei näy ihan yhtä terävästi kuin 13 vuotta sitten, mutta oikein hyvässä kunnossa.

millä tavalla tuo viimeinen virke liittyy tulotasoonne, tai siis miehesi tulotasoon??
elämäämme liittyi, tulotasoomme ei
Heh, tulotasoomme...ethän SINÄ mitään tienaa :)
väärin, tienaan joitakin tuhansia/kk sijoitusasunnoistamme
SijoitusasunnoistaMME. Eli et sinä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten kummassa olette hankkineet omaisuutenne, jos miehesi tulot ovat noin "pienet" omaisuuteen nähden? Onko teillä isoja perintöjä tai muuta rahaa taustalla?
velkarahalla hankittu, nyt ei velkaa juurikaan enää ole. Myös onnistuneita ja oikea-aikaisia asuntokauppoja olemme tehneet
 
oo
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen ainakin:
Mun mies on duunari erittäin paskalla palkalla ja meillä on iso okt, merenrantamökki, isohko vene ja mäkin oon vaan kotona. Lapsia tosin vaan kaksi eli ei tarvita mitään kotiapulaisia. Ja mun mies on ihan samassa kunnossa kuin tavattaessa :D

Oonko mäkin varakas?
Olet.
 

Yhteistyössä