Haluatko kysyä jotain minulta? (Varakas perhe)

• Viestiketjun aloittaja M.M
  • Ensimmäinen viesti
vieraana
Musta tää on ihan naurettavaa taas tää pilkkaus siitä, että ap ei ansaitse mitään... Ja josko olisi aloitus ollut toisinpäin, että kaikki on miehen jne niin olisi palsta hyökännyt, että puolet on kyllä sinun... No joo ei aina tajua tätä :D Mun mielestä 4 lapsen hoitaminen on vähintäänkin yhtä arvokasta työtä mitä miehen tekemä työ. Kyllä tossa tilanteessa tasan puolet on vaimon :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Osteletko kovasti? Siis tykkäätkö shoppailla ja heitätkö sitten surutta pois edellisiä ostoksia? Ostatko ns. normikamaa vai onko kaikki jotain-merkkiä ja kallista?
harrastan kirppiksiä jonkun verran ja myyn paljon vaatteita kirpputorilla (ehkä n. 2 kertaa vuodessa) Ostan aika usein laadukasta ja merkkivaatteita, mutta käydään toki ihan perus-henkkikselläkin täydentämässä alusvaate, sukka, sukkahousu yms. puolta

utelias
Onpas paljon kateellisia naisia. Kukaan ei halua kysyäkään mitään.
Kyllähän noin isossa asunnossa saa jo siivooja olla mutta en haluisi kokopäiväiseksi vierasta ihmistä kotiini jos itsekin päivät kotona.
Mitä teet saadaksesi aikasi kulumaan?

olet säälittävä
Meillä on iso talo, kesämökki ja mökki lapissa. Enkä ole ikinä ajatellut, että olisimme mitenkään rikkaita. Itse siivotaan, hoidetaan lapset jne. Eletään tavallista elämää.

Taidat haluta jotain palvontaa ja hyväksyntää palstalaisilta. Mene vaikka töihin, että saat sisältöä elämään!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi Miran kysymys on loistava, kiitos :).

Lisää kysymyksiä.. jos lapsenne ovat jo koulussa, käyvätkö lähikoulua? Jos ovat, niin oletteko tyytyväisiä opetuksen laatuun? Oletteko aktiivisia vanhempainyhdistyksessä? Mitä lapsenne harrastavat ja valmennatteko tms. autatte siellä??
tyttäret tanssivat ja taitoluistelevat ja toinen käy ratsastustunneilla, toisella allergia ja käy viulutunneilla

Pojat on niin pieniä, etteivät harrasta. Olen vanhempainyhdistyksessä. Tyttömme ovat lähikoulussa ja olen todella tyytyväinen opettajaan sekä kouluun

ap
Kuvaile kotinne sisustusta.
Ööh..aika käytännöllistä. Meillä ei ole sellaista kun haluaisin, koska lasten vuoksi on ajateltava kaiken (ulkoilun ym.) sujuvuutta, kuten tiedätte.

Yksi erityispiirre on se, että meillä on paljon vanhoja, entisöityjä huonekaluja

ss
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuvaile kotinne sisustusta.
Ööh..aika käytännöllistä. Meillä ei ole sellaista kun haluaisin, koska lasten vuoksi on ajateltava kaiken (ulkoilun ym.) sujuvuutta, kuten tiedätte.

Yksi erityispiirre on se, että meillä on paljon vanhoja, entisöityjä huonekaluja
no hei, hyppäsit AIKA monen kysymyksen yli? oliko ne liian vaikeita?

Yhteistyössä