Haluatko kysyä jotain minulta? (Varakas perhe)

• Viestiketjun aloittaja M.M
  • Ensimmäinen viesti
Mankaalta
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
ap olen itsekin espoosta ja kiinnostaisi tietää tämä sinun uudisalueesi joka ei ole varakasta seutua kuitenkaan. vastaat ilmeisesti vain ympäripyöreitä kun et osaa muutakaan...
Espoosta minäkin. Enkä kyllä tiedä yhtään "rikkaiden asuinaluetta" Westendin lisäksi. Mankkaalla/Tapiolassa/Niipperissä yms asuu keskitulosia ihmisiä.
Ja nykyisin VARAKKAIMMAT asuvat Helsingin tietyillä alueilla.

???
ap olen itsekin espoosta ja kiinnostaisi tietää tämä sinun uudisalueesi joka ei ole varakasta seutua kuitenkaan. vastaat ilmeisesti vain ympäripyöreitä kun et osaa muutakaan...
Sehän oli itsestään selvää. Se on tätä Saunalahti - Kauklahti -väliä, jossa kivitalot ovat toisissaan kiinni, ja ihmiset maksavat maltaita siitä, että heidän jättisuurista ikkunoistaan näkyy naapurin ikkunoista sisään. Mielettömän hienoa! Kaikkihan tuota haluavat, kun eivät pysty maksamaan itselleen tonttia esimerkiksi Suvisaaristosta tai Westendistä :D

Ja tämänhän ap jo myönsikin - siis alueen - ei perusteita :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pyh:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Minua jäi kiinnostamaan missä seurassa tyttäresi luistelevat?
en taida paljastaa
Ohho. Suuri salaisuus, vai eikö tule sopivaa mieleen? ;) No ei, kiva jos menee hyvin :)
Ja miksi et? Tyhmäkö olet vai pelkästään yksinäinen?
Kenelle sä mahdat tässä kommentoida?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Sehän oli itsestään selvää. Se on tätä Saunalahti - Kauklahti -väliä, jossa kivitalot ovat toisissaan kiinni, ja ihmiset maksavat maltaita siitä, että heidän jättisuurista ikkunoistaan näkyy naapurin ikkunoista sisään. Mielettömän hienoa! Kaikkihan tuota haluavat, kun eivät pysty maksamaan itselleen tonttia esimerkiksi Suvisaaristosta tai Westendistä :D

No kyylän unelmapaikka,tuntuu olevan vähän elämäänsä kyllästynyt kun ei muuta tekemistä ole kun keskustella omasta elämästään ventovieraiden kanssa. Kun tietokone menee rikki niin onpahan katottavaa ku toisten ikkunoista näkee sisälle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no, eiköhän niitä googlella olisi löytynyt, jos ei luistelisi=)
Varmasti, eikä tarvitse olla edes "varakkaasta" perheestä luistellakseen, itsekin harrastin vaikka keskituloisen yh:n lapsi olin, enkä edes ainoa sellainen ;) Voisin ehdottaa vaikst ETK? Ah, vanha kotiseura :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Suvisaaristo meillä itseasiassa oli haarukassa, kun tonttia etsittiin. Ihastuimme nykyiseen asuinalueeseemme, jossa tontit ovat -kuten mainitsitkin- melko pieniä. Meillä on onneksemme toisella puolella metsää ja tonttikaan ei nyt ihan surkea postimerkki ole.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ps. Jotenkin toi maajohtajan palkka kuulostaa kyllä vähän yläkanttiin, munkin mies on johtaja yhdessä ihan isossa valtakunnallisessa firmassa ja palkka 7000e,,
Tota mäkin mietin...
puolisoni sanoi, että suurissa firmoissa maksavat liki 20 000 euroa..? Tiedä sitten

Yhteistyössä