Espoosta minäkin. Enkä kyllä tiedä yhtään "rikkaiden asuinaluetta" Westendin lisäksi. Mankkaalla/Tapiolassa/Niipperissä yms asuu keskitulosia ihmisiä.Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:ap olen itsekin espoosta ja kiinnostaisi tietää tämä sinun uudisalueesi joka ei ole varakasta seutua kuitenkaan. vastaat ilmeisesti vain ympäripyöreitä kun et osaa muutakaan...
apua..paljonko on tasoitus, jos ei ole golfannut..54?Alkuperäinen kirjoittaja mies:paljonko on sinun tasoituksesi? entä miehesi?
Ohho. Suuri salaisuus, vai eikö tule sopivaa mieleen? No ei, kiva jos menee hyvinAlkuperäinen kirjoittaja ap:en taida paljastaaAlkuperäinen kirjoittaja Chala:Minua jäi kiinnostamaan missä seurassa tyttäresi luistelevat?
on, parhaimmat ystäväni ovat ala-aste ajoista..Alkuperäinen kirjoittaja ennustaja:Onko sinulla yhtään ystävää?
Ja miksi et? Tyhmäkö olet vai pelkästään yksinäinen?Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Ohho. Suuri salaisuus, vai eikö tule sopivaa mieleen? No ei, kiva jos menee hyvinAlkuperäinen kirjoittaja ap:en taida paljastaaAlkuperäinen kirjoittaja Chala:Minua jäi kiinnostamaan missä seurassa tyttäresi luistelevat?
Sehän oli itsestään selvää. Se on tätä Saunalahti - Kauklahti -väliä, jossa kivitalot ovat toisissaan kiinni, ja ihmiset maksavat maltaita siitä, että heidän jättisuurista ikkunoistaan näkyy naapurin ikkunoista sisään. Mielettömän hienoa! Kaikkihan tuota haluavat, kun eivät pysty maksamaan itselleen tonttia esimerkiksi Suvisaaristosta tai WestendistäAlkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:ap olen itsekin espoosta ja kiinnostaisi tietää tämä sinun uudisalueesi joka ei ole varakasta seutua kuitenkaan. vastaat ilmeisesti vain ympäripyöreitä kun et osaa muutakaan...
no, eiköhän niitä googlella olisi löytynyt, jos ei luistelisi=)Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Ohho. Suuri salaisuus, vai eikö tule sopivaa mieleen? No ei, kiva jos menee hyvinAlkuperäinen kirjoittaja ap:en taida paljastaaAlkuperäinen kirjoittaja Chala:Minua jäi kiinnostamaan missä seurassa tyttäresi luistelevat?
Pätkiikö muistisi? Onko ongelmia lähimuistin kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:on, parhaimmat ystäväni ovat ala-aste ajoista..Alkuperäinen kirjoittaja ennustaja:Onko sinulla yhtään ystävää?
sanotaan vaikka, että olet hyvin lähellä alaa, mutta en ole opettajaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkaan että ap on koulutukseltaan opettaja . Vastaukset ovat sopivan napakoita ja asiallisia!
Kenelle sä mahdat tässä kommentoida?Alkuperäinen kirjoittaja Pyh:Ja miksi et? Tyhmäkö olet vai pelkästään yksinäinen?Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Ohho. Suuri salaisuus, vai eikö tule sopivaa mieleen? No ei, kiva jos menee hyvinAlkuperäinen kirjoittaja ap:en taida paljastaaAlkuperäinen kirjoittaja Chala:Minua jäi kiinnostamaan missä seurassa tyttäresi luistelevat?
Nääh, oikeinkirjoitus tökkii.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkaan että ap on koulutukseltaan opettaja . Vastaukset ovat sopivan napakoita ja asiallisia!
Tota mäkin mietin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ps. Jotenkin toi maajohtajan palkka kuulostaa kyllä vähän yläkanttiin, munkin mies on johtaja yhdessä ihan isossa valtakunnallisessa firmassa ja palkka 7000e,,
No kyylän unelmapaikka,tuntuu olevan vähän elämäänsä kyllästynyt kun ei muuta tekemistä ole kun keskustella omasta elämästään ventovieraiden kanssa. Kun tietokone menee rikki niin onpahan katottavaa ku toisten ikkunoista näkee sisälle.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Sehän oli itsestään selvää. Se on tätä Saunalahti - Kauklahti -väliä, jossa kivitalot ovat toisissaan kiinni, ja ihmiset maksavat maltaita siitä, että heidän jättisuurista ikkunoistaan näkyy naapurin ikkunoista sisään. Mielettömän hienoa! Kaikkihan tuota haluavat, kun eivät pysty maksamaan itselleen tonttia esimerkiksi Suvisaaristosta tai WestendistäAlkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:ap olen itsekin espoosta ja kiinnostaisi tietää tämä sinun uudisalueesi joka ei ole varakasta seutua kuitenkaan. vastaat ilmeisesti vain ympäripyöreitä kun et osaa muutakaan...
Ja tämänhän ap jo myönsikin - siis alueen - ei perusteita
Varmasti, eikä tarvitse olla edes "varakkaasta" perheestä luistellakseen, itsekin harrastin vaikka keskituloisen yh:n lapsi olin, enkä edes ainoa sellainen Voisin ehdottaa vaikst ETK? Ah, vanha kotiseuraAlkuperäinen kirjoittaja ap:no, eiköhän niitä googlella olisi löytynyt, jos ei luistelisi=)
Suvisaaristo meillä itseasiassa oli haarukassa, kun tonttia etsittiin. Ihastuimme nykyiseen asuinalueeseemme, jossa tontit ovat -kuten mainitsitkin- melko pieniä. Meillä on onneksemme toisella puolella metsää ja tonttikaan ei nyt ihan surkea postimerkki ole.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Sehän oli itsestään selvää. Se on tätä Saunalahti - Kauklahti -väliä, jossa kivitalot ovat toisissaan kiinni, ja ihmiset maksavat maltaita siitä, että heidän jättisuurista ikkunoistaan näkyy naapurin ikkunoista sisään. Mielettömän hienoa! Kaikkihan tuota haluavat, kun eivät pysty maksamaan itselleen tonttia esimerkiksi Suvisaaristosta tai WestendistäAlkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:ap olen itsekin espoosta ja kiinnostaisi tietää tämä sinun uudisalueesi joka ei ole varakasta seutua kuitenkaan. vastaat ilmeisesti vain ympäripyöreitä kun et osaa muutakaan...
Ja tämänhän ap jo myönsikin - siis alueen - ei perusteita
puolisoni sanoi, että suurissa firmoissa maksavat liki 20 000 euroa..? Tiedä sittenAlkuperäinen kirjoittaja lisko harmailee:Tota mäkin mietin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ps. Jotenkin toi maajohtajan palkka kuulostaa kyllä vähän yläkanttiin, munkin mies on johtaja yhdessä ihan isossa valtakunnallisessa firmassa ja palkka 7000e,,
enAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko terveydenhoitaja? Tuntuu että lapset ovat hyvin hoidettuja ja harrastuksetkin kehittäviä..