Haaveissa vauva, maaliskuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palailen ehkä myöhemmin kera ajan, mutta nyt pakko kysäistä pikaiseen et Siis miten te pääsette puhelimella tänne? Mitä laitatte osoitteeksi? Kun mun puhelin menee suoraan Soneran Surfporttiin tms ja en tiedä millä osoitteella löytäisi Ellit?

Ja hauskaa leffailtaa Ramskulle! Käyttekö te muut muuten usein leffassa?

Viluski

Kiitos Viluski :D Yritämme pitää hauskaa joo... ;)

Mun kännyssä ainakin on sellanen "palvelut" valikko (siihen tulee ne "aloitussivu" sun muut vaihtoehdot) ja sieltä "siirry" ja naputtelen siihen www.plaza.fi/ellit
ja sieltä sit haen tän keskustelut- otsikon....

En sit tiiä miten noi valikkojutut vaihtelee puhelinkohtasesti....

Mitäs mun piti höpistä...:) En muista, banskua söin antaumuksella... Piti saada banaania poskeen... noh, noh...menipäs taas hävyttömäks...

Niin mun kp on tänään 25..ei toiveita sen suuremmasta...nyyh... ja miehellä on vkl kaverin polttarit...joten saan rypeä itsesäälissä ihan kunnolla....

Myy.

Kiitos Ramona, kokeilen tuota osoitetta. Mun puhelimessa ei kyllä oikeeta nettiä, niin luulisin ettei toi os toimi, vaan pitäis olla eri pääte siihen? Mutta kokeilenpa kuiteskin....

Mä oon käynyt kuluneen vuoden aikana muuten aika paljon leffassa, tai ainakin aikaisempaan verrattuna. baareissa ei olekaan paljon tullut ravattua, niin onhan se ihan kiva tapa viettää iltaa milloin ystävien, milloin oman kullan kanssa...;D
mm. Sinkkuelämää, Mamma Mia, Australia, Indiana Jones, Rööperi jne. on tullut käytyä katsomassa (noi tuli nyt äkkiä mieleen).

Voi Myy, älä nyt vielä luovuta jos ei ees punoita. Ei niitä "virallisia" raskausoireita ole olemassakaan, onhan se nähty. Ja toisinpäin, vaikka ois miten hienot oireet, ei se silti välttämättä oo raskauden merkki... ;)
Mä pidän peukkuja sulle muru!

Ja Sinikselle joka on selkeesti jäänytkin jo hautomaan jonnekin... :)
Ja kaikille teille tietysti tasapuolisesti peukkuja.

Menkkaränkkärättien kanssa telmivä vilukisu kp2

Voi sun menkkaränkkien kanssa Viluski...(onpas muuten hyvä sana kuvaamaan pms-fiiliksiä - menkkaränkkä)

Mä oon nyt vähän down...:( positiivinen asenne joutuu nyt toden teolla koetukselle....kai se tämä kaikki "taantuman pelko" ahistaa myös...että miten tässä pärjätään. Kaipaan myöskin ystäviäni.."good old times" Tuntuu välillä niin turhauttavalta tää touhu, tiedätte tasan tarkkaan... Toivottavasti terveys kestää, eikä lääkärissä selviäisi mitään kauhean pahaa (en tosin vielä ole saanut tilattua sitä aikaakaan) ja toivottavasti lähipiirissä voidaan hyvin...kyl tää vauvauutinen toisi uskoa monelle...mutta on vaan jaksettava uskoa kohtaloonsa. Harmittaa vaan taas kun, katkera ja pessimistinen minä nostaa päätään. Ramona, uusi vitsi tulis tarpeen? ja Puhinan romaani vois piristää päivää...

SINIIIIIIIS! ALKOKO VAI EI????

Ja mihin ne uudet jäi....??

Myy.

Huomenta vaan taas!

Menkkaränkkä tais olla joku "huumoriversio" lasten känkkäränkkä biisistä, en muista kenen. Mutta joo, kuvastaa hyvin peeämässiä ja kaikkee muuta aiheeseen liittyvää kiukuttelua.

Eilen telkkaria katsellessa siellä jollain miehellä oli vähän vauvakuume. Mä sit reippaana tyttönä huokailin että: "voih, millonkohan Sulla alkaa tollanen vauvakuume?" Ukko möksähti tyystin ja sanoi taas ettei voi tietää tuleeko sitä kuumetta ikinä. ja että pitäisköhän mun katella uutta ukkoa itelleni kun mulla näköjään se vauvakuume aina vaan vaivaa... Nielin siinä sit pettymystäni ja kiukkuani ihan hiljaa, kävin suihkussa ja painelin lukemaan. Kohta se jo huhuili mua viereensä ja annoin asian olla. (ajattelin et tais itsekin säikähtää puheitaan, kun yleensähän se mököttää viikon jos nöksähtää...)

No jätinkö mä asian siihen??? No enpä tietenkään. Tänä aamuna aurinko paistoi ihanasti, oli jotenkin sellainen sää että tuli rakkaustarinamme alkumetrit mieleen (tapasimme keväällä). Tuli tunne et miksi kaikki on muuttunut niin paljon? ja laitoin sit ukolle aamun avaukseksi töihin viestin, missä kyselin et näkeekö se meillä yhteistä tulevaisuutta lainkaan? Nää viestit ovat varma tapa saada se mies hiiltymään, ja oli näköjään jo yrittänytkin soittaa. Onneks mulla puh äänettömällä, itsekin kun töissä jo olen. Mutta illalla sit varmaan todella "kehittävä" keskustelu edessä, kun mies jo valmiiks ärtynyt ja varpaillaan. :( Pitäis mun jo vuosien kokemuksella tietää, ettei tän miehen kanssa näitä asioita näin hoideta.

Nyt on sit paska olo, ja tuntuu että koko ihana aurinkoinen päivä pilalla jo näin aamusta. Ja omaa tyhmyyttäni. yhyyyyh...

No alkoi alkoi, mitäs muutakaan.. kp 2 menossa ja v*tuttaa kyllä taas armottomasti. Yllättävän hyvin mennyt tää kevät, mutta nyt ollaan kyllä takaisin niissä syksyisissä tunnelmissa.. tuntuu tosi pahalta, miten tätä nyt taas jaksaa. Mutta pakkohan se on vaan painaa eteenpäin. Mä koitan nyt ehkä vähän suunnata ajatuksia muualle, tiedän jo ettei se tule onnistumaan, mutta pakko yrittää. Onneksi kevät tulee ja aurinko paistaa! Kyllä se tästä taas, toivottavasti..

Toivottavasti Myy edes nyt plussaa, joku meistä pääsisi eteenpäin. Vaikka pakko sanoa, että hetkellä itsesäälissä rypiessä tuntuu helpottavalta, että tekin täällä jumitatte.. :) Kuulostipa kauhealta, mutta uskon että ymmärrätte. Ja oikeasti toivon, että me kaikki vielä joku kaunis päivä päästään täältä pois.

Vilukisulla on kyllä inhottava tilanne, yllättävän hyvin sä olet jaksanut. En tiedä olisiko musta samaan.. mitä luulet, miten miehesi ottaisi yllätysplussauutisen? Tottakai hän on sen mahdollisuudesta tietoinen, kun ilman ehkäisyä meette. Mutta aika vahvasti hänellä edelleen taitaa olla toi ajatus vauvattomuudesta. Tsemppiä iltaan..

Mä hyökkään nyt töiden kimppuun, kamalasti taas tollaista pikkusälää hoidettavana. Ja aion kyllä livistää vähäksi aikaa ulos, kun siellä kerran on noin mahtava kevätsää!

Masisterkuin Sinis

Sinis: Pahoitteluni! Ymmärrän niiiiiiin sun tunnot. Mars sinne ulos tosiaan jos mahdollista, aurinkoenergia auttaa. Toivottavasti!

Mähän tavallaan tiedän jo miten mieheni suhtautuis yllätysplussaan. Koska (yllätyksekseni) hänhän yllättyi viimeksi kun plussasin. Kiukutteli ja masisteli viiko, pari, mutta sitten alkoi sopeutumaan ajatukseen. Ja ihan oikeasti suri kyllä keskenmenoa kanssani. En tiedä suhtautuisko samalla tavalla taas. Toisaalta mä oon joskus aatellut että liekö tuo toivookin nimenomaan sitä yllätystä, ettei itse tarviis mitään päättää? Kun on niin huolimaton siinä ehkäisyasiassakin. En tiiä, vai onko sit vaan mun luomaa fantasiaa sekin...

Nyt on maailmankirjat sekaisin. Ukko ei ollutkaan pahana kun kotiutui! Oletin että se on lietsonut itseään koko päivän, kun yleensä inhoaa mun tekstariavautumisia. Nyt se ohittikin vähän olankohautuksella koko viestin ja kysyi vaan että mikä mulla nyt on, ja sitten HELLI MUA KOKO ILLAN!!!!! Outoa! Ja ihanaa. :)

Hassu tunne kun eka koko päivän on ensin varma että illalla räjähtää, sit kaikki meneekin ihan ok.

No asiaanhan ei tullut selvyyttä sen enempää, mutten jaksanut todellakaan siinä ruveta mitään lietsomaan. Oli vaan niiiiinn hyvä olla oman rakkaan sylissä. <3

Voi, kultapienet, kun teillä on mieli maassa... Mä heräsin tänään kanssa niin kiukkuisena, että tulla kunnolla pari totuutta jo ennen klo 10. :) No, mutta perskeles, kun ärsyttää kun voivotellaan eikä asioille aleta tekemään jotain (töissä).

Voi, Sinis älä anna sen kauhean masennuksen tulla...Sä olet ansainnut onnen - jaksa uskoa siihen.

Minkähänlaiset "kehityskeskustelut" Viluskilla kotona ollut!!???

Mulla oli eilen vp ja mies on lomautettuna tän viikon, joten SAATIIN olla kahestaan...en tiedä stressi yllätti jo aamulla ja salin/solariumin jälkeen tuli huono olo...ja mies oli otsa kurtussa, että mikä mulla TAAS on? Mä aloin itkemään, että mun on huono olla... No, saatiin sovittua, mutta meinaa ahdistaa tää touhu..työt, vauvajutut, kaikki...

Sanomattakin varmaan selvää, että mulla tulee taas ruskeeta tuhrua ja se ei ole ikinä tarkoittanut hyvää...eikä mun tissitkään raskaana ole...NYYYH! Masentaa... Ja miehellä on ne polttarit sunnuntaihin asti ja sit ma-ke se lähtee työmatkalle ja just kun mulla on rankka viikko...

HUoh, kiitos kun sain valittaa...:) ehkä tää tästä..
Myy.

Vilukisun mies yllätti! Ehkä se sittenkin ymmärtää sua.. ;)

Ja voi Myytä, me ollaan vähän samassa jamassa. Mun mies lähti kanssa työmatkalle just kun meikäläiselle iski masis.. Hänelle varmaan hyvä juttu, ei tartte katsella mua.. ;) Mutta kyllä se tästä. Yllättävän hyvin pääsin taas tolpilleni, kummasti se auttaa, kun yhden illan pillittää, seuraava päivä sujuu jo taas paremmin! Mä oon (taas)luomassa uusia suunnitelmia ensi syksylle, luultavasti ne ei toteudu, mutta pelkkä ajatuskin niistä piristää nyt kummasti. Ja myös tuo ihana aurinko auttaa. Aloitin myös juoksemisen, ihanaa käydä tuulettamassa päätään tuolla ulkona! Eilen pääsin lenkille ajoissa, aurinko paistoi ihanasti ja elämä taas hymyili, ainakin hetken! :)

Mutta toivotaan nyt vielä vähän, että se täti sut kiertäisi tällä kertaa.

Mutta mitä on tapahtunut muille?? Mä alan jo olla huolissani.

Perjantaifiiliksin, Sinis

Höh, mitähän piristävää teille keksiis että se masis lähtis ja katois jonnekin suohon....
No, jos taas loppuun lisään hyvän vitsin, sit hymyä huuleen ja nenä myötätuuleen :)

Mutta ensin omanapaa, ei näy tätiä täällä, ja ne oireetkin häipy yhtä liukkaasti kun tulikin sillon yks päivä.... Tissit on edelleen tosi kipeet ja väsyttää mut muita tuntemuksia ei taida kauheesti olla... :D
Silti mä olen asennoitunu tädin tuloon ettei sit taas tarvii niin korkeelta tippua...

Mutta se vitsi:

Kaksi naista lähti viihteelle ilman aviomiehiään. Pitkän ja kostean illan jälkeen aamuyöllä kotiin kömpiessään heille tuli pissahätä.
Paremman paikan puutteessa he menivät läheiselle hautausmaalle, mutta paperia ei tietenkään ollut käsillä.
Toinen päätti pyyhkiä alushousuihinsa ja heitti ne menemään, toinen päätti käyttää haudalta muistokirjoitusnauhan.
Aamulla aviomiehet soittelivat keskenään: -täytyy varmaan pitää akkojen menoja tarkemmin silmällä, mun emäntä tuli kotiin ilman alushousuja!
-No äläs muuta sano, minun vaimoni pakarassa roikkui lappu KAIVATEN PIHTIPUTAAN MIESKUORO!

Thanks Ramona...tulihan se hymy sieltä...:D

mut siis tulin lähinnä ilmoittamaan, etää YES MUN MENKAT ALKO!!!!! ...TU!!!!

Mä yritän nyt kovasti olla ajattelematta asiaa, etten onnistu pilaamaan mun miehen hauskaa polttariviikonloppua....mut tiedän, että se on pettynyt...se kuulsi läpi äänestä, kun puhuttiin puhelimessa. :(

Myy.

:D :D :D

Kiitti Ramona, loistojuttu! Hyvät naurut sain perjantain iloksi :D

Täällä olikin jo kaipailtu, mutta kuten joku tuolla jo arvailikin että olenkohan jäänyt kuorman alle niin niinpä täällä melkein kävi. Meille tuli maanantaina hirveä lasti niitä farkkuja ja täytyy sanoa että mä olen jo kurkkuani myöten täynnä tätä denimiä :D ja mariininsinistä. Tietokoneelle en ole ehtinyt koko viikkoon.. tai siis nyt ensimmäistä kertaa.. Puh! Huomennakin on viel töitä elikäs touhukas viikko kaiken kaikkiaan, mut eiköhän tämä tästä.

Hus pois kaikkien masikset!! Nyt on kevätauringon energisiä säteitä tarjolla, revitään niistä jokainen oma osamme iloa ja virtaa, että tästäkin taasen selvitään!

*halituksia kaikille*
Ihanaa viikonloppua!

-puhis

Hyvä sit että edes pienen hymyn sain aikaan ;)

Aina sitä kovaa pettyy kun menkat alkaa...
itekin oon huomannu että aina syvemmälle miehen kans tiputaan kierto toisensa jälkeen (vaikka tähän asti sieltä ollaan ylöskin tultu..) Mut mikäpä siihen auttais....?
Kun oliskin niin viisas että kaikkiin tämmösiin kysymyksiin osais vastata tai tehdä noille tunteille jotain...
Taistellen vaan eteenpäin! :)

Hei, Puhina on vielä sentään hengissä!!!
Siis mitä ihmettä,sielläkin haittaa työnteko huveja... aijai, mitä meininkiä ;D

Taas äsken "ailahti" alavatsassa sellanen menkkasärky... Taitaa täti soitella kohta ovikelloa... :( ...Sekin akka kyllä joutas jonnekin suohon mun puolestani :D

No mulla, Siniksellä ja Myyllä on sit kaikilla ukoton mut akallinen vkoloppu edessä. (Pahoitteluni Myylle) Tosin meillä akka vierailulla viimeistä päivää tällä erää (ja ikinä, I hope :) mutta tosiaan minunki ukolle pukkaa työreissua viikonlopuksi!

Toivotaan ettei Ramsun täti löydä perille, ja se onkin joku muu joka siellä masussa ovikelloa soittelee! :)

Ja Puhis. Kait meidän pitää olla vaan iki-onnellisia siitä että meillä on töitä? Kun on tää lama ja kaikkee... (taas mun pettämätöntä positiivista mielialaa.. :)

Ja juu, ukko Kulta (!!!) osas kyllä yllättää. Ehkä se tajus itsekin olleensa taas vähän möllö sillon toissa iltana ja ohitti mun tyhmät tekstari angstit sit melko kepposesti. Hyvä niin, olin aamulla pakahtua rakkaudesta kun se kävi suukottamassa minut. Ehkä se riidan pelko vielä korosti sitä hyvänolontunnetta kun sitä ei sitten tullutkaan...

Viluski

Mukavaa viikonloppua kaikille ihanaisille! <3

Toivottavasti ne menkkaränkkäpeikot on saatu karkoitettua, ja saatte nautittua hyvillä mielin "vapaa" viikonlopusta, kun ukot reissussa. ;)

Halein viluski jolta tänään irtoaa mainiot asiakaspalveluhymyt ihanaisen aamuauringon ansiosta.

ps. Kohta saakin jo juoda aamukahvit parvekkeella ja nauttia lämmöstä parvekelasien suojassa ;) Se on varma keväänmerkki!

Lauantaita haaveilijoille.

ISOT pahoittelut Vilukisulle, Sinikselle ja Myylle kuukautisista. Ei ole mitään sanoja mitkä lohduttaisi!!! Tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti löydätte jostain voimia siihen.

Sinis, teillä hyvä tilanne, kun olette jo "sisällä" julkisen puolen hoidoissa. Toivottavasti hommat lähtisivät rullaamaan nopsaan. Inssiä teille varmaan tarjotaan seuraavaksi, hyvästi siis pakkoseksi ja pelko ajoituksen onnistumisesta :) Pitäähän tästä tilanteesta jotain positiivista kaivaa. Paljon jaksamisia sulle! Sä olet ihana ihminen ja tosiaan olisit plussasi ansainnut. Olet aina vilpittömästi jaksanut kannustaa mua ja tsempata kun kuukautiset on alkaneet. Kiitos sulle siitä!

Millos Myy ajattelit varata aikaa lääkärille? Ettei sullakin olisi jotain häikkää keltarauhasen kanssa, kun tuhruttelee? Kannattaa mennä tutkimuksiin, sehän voi olla ihan pikkujuttu jonka voi korjata pienellä pillerillä ja kas plussaa :D Tsemppiä myös sinne ikävään viikonloppuun, kun mieskin vielä reissussa. Varaat kotiin paaaljon suklaata ja jotain hyvää viiniä ja leffan. Heti paljon mukavampaa! Haluan sanoa sullekin kiitokset kun palstailuni aikana jaksoit aina tsempata mua vaikka itselläsikin oli pettymyksiä!

Hyvä että Vilukisu loistaa kilpaa auringon kanssa. Miehesi reaktio kuulosti hyvältä, toivottavasti hänen solmut lähtisivät aukeamaan. Varmasti raskasta sulle elää tavallaan epätietoisuudessa. Pitäiskö sun juottaa se joskus hiprakkaan, suostuisiko se silloin puhumaan avoimemmin vauva-asioista?

Mulle on tehnyt hyvää tää palstailun lopettaminen. Olin jotenkin tosi maassa viimeisten menkkojen aikaan, pitkään aikaan en ollut niin pohjalle mennyt, itketti monena päivänä ja ajattelin jo masentuneeni. Nyt olo taas parempi, kaihertaa tää tietysti mieltä kuitenkin aina. Lääkärille mennään ensi viikolla ja siitä se sit lähtee :)

Luin muuten, että lapsettomuuslääkärit sanoo että kp1 on päivä jolloin vuoto on runsasta ennen klo:18 illalla. Mietinkin nyt että miten viime kierto lasketaan kun tiistaina oli sitä pientä vuotoa ja kolme isoa hyytymää. Runsas vuoto alkoi keskiviikkona. Tuon laskukaavan mukaan keskiviikko olisi sitten kai vasta kp1?

Plussatoiveet on nyt siis kohdistettu Ramonaan. Toivottavasti täti pysyy siellä suunnalla pois ja vihlonnat olisi jotain muuta. Mihis tosiaan kaikki uudet kirjoittajat ovat hävinneet? Huhuu! Terkkuja myös Puhinalle, toivottavasti siellä ollaan taas tositoimissa pian.

Mukavaa viikonloppua teille kaikille. Toivottelee Tiiti

Heippa Ihana Tiiti...tuntui pahalta kuulla, että kävit melko pohjalla, mutta ihanaa kuulla, että voit jo paremmin. Pitäkää parisuhde kunnossa, ei ole mitään järkeä olla hoitamatta sitä (ja sama pätee meihin muihinkin...:D) Hyvä, että tartutte härkää sarvista...toivotaan, että se tuo tulosta. Ethän kokonaan unohda meitä, käy välillä kertomassa kuulumisiasi. Ja täytyy kyllä sanoa, että kiitos vaan itsellesi, olen niin paljon oppinut sinulta... *kiitän ja kumarran*

Itselläni yksinäinen yö takana...nukkumaan kömmin puol kahden aikaan...yritin väsyttää itseäni katsomalla esim kolme Lipstick Junglea putkeen... Huomasin aamulla, että aurinko paistaa, mutta...no, kyllä se tästä...

Vuoto melko reipasta ja olo on lannistunut...surffailin illalla lapsettomuussivuja ym. juttuja. Välillä olen niin pettynyt, että "just minua ja miestäni" näin koetellaan, mutta suurimman osan ajasta yritän olla ajattelematta asiaa, koska ei se murehtimalla parane.

Hieman on mietteet synkät vaikka kaunis aurinkoinen päivä...antakaa anteeks.. :)

Myy.

Kiitos Tiiti itsellesi! Sinä olet täällä ollut se THE kannustaja ja tsemppaaja! Ja tietysti myös meidän tietosanakirja :) Älä hylkää meitä kokonaan, jookos? Varmaan ihan hyvä,että meette nyt lääkäriin. Teillä on jo aika kauan yritystä takana, toivotaan että se lekuri toisi jotain uutta. Ja välillä pitää näköjään käydä pohjalla, mulle se tulee aika yllättäen, toisinaan menkat vaan tulee ja menee, sitten on taas kuukausia jolloin tuntuu tosi pahalta. Mutta hyvä, että olet taas kivunnut takaisin joukkomme! Uutta tarmoa täynnä! :)

Ja mä tosiaan menisi mielelläni inssiin, ihan jo vaan sen pakkoseksin takia.. vaikka nyt se viimeksi taas sujui paremmin. Mutta tähän kiertoon ei mitään vielä tehdä ja mies on todennäköisesti seuraavan otollisen viikon matkoilla, joten toivottavasti me ehdittäisiin ennen kesää jotain äksöniä saamaan. Ensi viikolla on aukiolotutkimus, mutta sit en tosiaan yhtään tiedä mitä sen jälkeen tapahtuu.

Mä en pääse tästä palstasta eroon.. Lukemassa käyn säännöllisesti, mutta välillä en vaan jaksa kirjoittaa. Ja huomaattekos kuinka pitkäksi tään mun tämän kertainen "nyt kyllä pidän vähän taukoa"-aika venähti.. ;) Teitähän tulee ikävä jo parissa päivässä!

Mä kävin piiiiiitkästä aikaa shoppailemassa oikein kunnolla! Kylläpä piristi! Pari vaatetta löysin, ostin oikein pirtsakan värisiä, jotta jaksaa painaa tämän kevään :) Oli ihanaa myös istua välillä rauhassa kahvilla ja katsella maailman menoa. Nyt aion lähteä juoksulenkille, timmit mammat-projekti siis taas kerran kaivettu naftaliinista.

Ja minä myös haaveilen jo parvekekahveista! Ehkä jo pian pääsee, tuutkos Viluski kylään? :)

Äläkä Myy yhtään pyytele anteeksi! Kyllä se siitä taas.. ne vuotopäivät on pahimpia, kun joka paikka kropassakin muistuttaa siitä, että eipäs tule vauvaa tälläkään kertaa.. Tyhmä täti! Koita jaksaa!

Mutta mä painelen nyt sinne lenkille, kun vielä on valoisaa ja aurinkoista!
Oikein mukavaa viikonloppua!

Sinis

Maanantaita! Mitäs tytöt?

Koita tässä sitten olla masentunut, kun linnut laulaa ja aurinko paistaa.. yritin kyllä, mutta en onnistunut. Mulla on nyt joku ihmeen positiivisuuskohtaus menossa, jotenkin luottavaisempi olo siihen, että kyllä me vielä jollain keinolla onnistutaan. Huomaan yhä enemmän ja enemmän ajattelevani hoitoja ja siirtäväni toiveita sinne. Usko luomuplussaan heikkenee koko ajan, mutta toisaalta toiveet lääkärin apujen suhteen taas lisääntyy. Kyllä se tästä. Katsotaan sitten mikä on fiilis kuukauden päästä, kun mies lähtee reissuun ja jättää mut ovisten kanssa yksi kotiin..

Eipä muuta, tulin nostelemaan meitä ja huhuilemaan seuraa... Huhuu???

Sinis

Heippa!

Ahdistava viikonloppu takana...ja mies joutui olemaan musta huolissaan. Tuota noin...mä ajattelin tän tulevan kierron ajan jättää raskauden yrittämisen sikseen. Kerään voimia seuraavaan vastoinkäymiseen. Ei musta vuonna 2009 tule äitiä. 2010 kuullostaa paremmalta...

Syy tähän päätökseen on, että en halua pilata pääsiäislomaamme tarkkailemalla limoja ym. Ovistikut jätän kaappiin ja unohdan kaiken yrityksen pariks viikoks. En jaksa tätä jatkuvaa ahdistusta tästä perheen perustamisesta. Ja mun mies alkaa olla aika kovilla, kun sillä ressulla on vielä niin paljon töitäkin.

Mun kuukaudet on ollu yhtä limojen ja nippailujen, tissikipujen analysointia, että joka päivä on ollut melkoista tuskaa...ja menkkojen aikaan ryven sellaisessa itsesäälissä ettei mitään rajaa. Onneks te ootte olemassa...:)

Mä chillaan täällä teidän seurassa...onhan sitä muutakin kirjotettavaa kuin tää vauvayritys. :)

Myy.