Lauantaita haaveilijoille.
ISOT pahoittelut Vilukisulle, Sinikselle ja Myylle kuukautisista. Ei ole mitään sanoja mitkä lohduttaisi!!! Tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti löydätte jostain voimia siihen.
Sinis, teillä hyvä tilanne, kun olette jo "sisällä" julkisen puolen hoidoissa. Toivottavasti hommat lähtisivät rullaamaan nopsaan. Inssiä teille varmaan tarjotaan seuraavaksi, hyvästi siis pakkoseksi ja pelko ajoituksen onnistumisesta

Pitäähän tästä tilanteesta jotain positiivista kaivaa. Paljon jaksamisia sulle! Sä olet ihana ihminen ja tosiaan olisit plussasi ansainnut. Olet aina vilpittömästi jaksanut kannustaa mua ja tsempata kun kuukautiset on alkaneet. Kiitos sulle siitä!
Millos Myy ajattelit varata aikaa lääkärille? Ettei sullakin olisi jotain häikkää keltarauhasen kanssa, kun tuhruttelee? Kannattaa mennä tutkimuksiin, sehän voi olla ihan pikkujuttu jonka voi korjata pienellä pillerillä ja kas plussaa

Tsemppiä myös sinne ikävään viikonloppuun, kun mieskin vielä reissussa. Varaat kotiin paaaljon suklaata ja jotain hyvää viiniä ja leffan. Heti paljon mukavampaa! Haluan sanoa sullekin kiitokset kun palstailuni aikana jaksoit aina tsempata mua vaikka itselläsikin oli pettymyksiä!
Hyvä että Vilukisu loistaa kilpaa auringon kanssa. Miehesi reaktio kuulosti hyvältä, toivottavasti hänen solmut lähtisivät aukeamaan. Varmasti raskasta sulle elää tavallaan epätietoisuudessa. Pitäiskö sun juottaa se joskus hiprakkaan, suostuisiko se silloin puhumaan avoimemmin vauva-asioista?
Mulle on tehnyt hyvää tää palstailun lopettaminen. Olin jotenkin tosi maassa viimeisten menkkojen aikaan, pitkään aikaan en ollut niin pohjalle mennyt, itketti monena päivänä ja ajattelin jo masentuneeni. Nyt olo taas parempi, kaihertaa tää tietysti mieltä kuitenkin aina. Lääkärille mennään ensi viikolla ja siitä se sit lähtee
Luin muuten, että lapsettomuuslääkärit sanoo että kp1 on päivä jolloin vuoto on runsasta ennen klo:18 illalla. Mietinkin nyt että miten viime kierto lasketaan kun tiistaina oli sitä pientä vuotoa ja kolme isoa hyytymää. Runsas vuoto alkoi keskiviikkona. Tuon laskukaavan mukaan keskiviikko olisi sitten kai vasta kp1?
Plussatoiveet on nyt siis kohdistettu Ramonaan. Toivottavasti täti pysyy siellä suunnalla pois ja vihlonnat olisi jotain muuta. Mihis tosiaan kaikki uudet kirjoittajat ovat hävinneet? Huhuu! Terkkuja myös Puhinalle, toivottavasti siellä ollaan taas tositoimissa pian.
Mukavaa viikonloppua teille kaikille. Toivottelee Tiiti