Haaveissa Vauva 35

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
VAUVAHAAVEILIJAT:

Aurora81, 26/25, Y 03/08
Hensku, 23/22 tjot
Miini -81, 27/27 Y 07/08 (TJOT 02/07)
Myy80, 28/28 Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Tuuli79, 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Dinna 26, Y 05/08

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08

JÄNNÄYSLISTA
hensku 15.11.
Miini 20.11.
Tiiti 24.11
Vilukisu 24.11-28.11
Sinililja 4.12.

Pahis, kiitti uudesta ketjusta!

Sinis: Taas pukkaa tunnustuksia, mutta mulla on kuin onkin eräänlainen seksikalenteri... Tosin sen mukaan ei paneskella, vaan siihen kirjataan kun paneskeltiin. Eli kalentereissahan on usein se koko vuosi samalla sivulla kalenteri alussa tai lopussa. Olen sinne raapustellut pieniä merkintöjä esim koopee ykkösenä laitan pienen ympyröidyn M-kirjaimen, Olettettuna ovispäivänä O?-merkinnän, sit kirjaan sinne lämpöjä satunnaisesti, ja pienillä sydämillä merkkaan ne sekstailukerrat. Joskus sinne tulee tuhrattua muutakin, esim vv tarkoittaa limaisia aikoja ja raskausaikana tietty raskausviikot yms kirjailin.
Tää tapa on jäänyt yrityksen alkumetreiltä, ja siitä näppärä tsekkailla mitä tuleman pitää. Ja kun etenkin alkuun kierto oli niin epäsäännöllinen, niin tuo helpotti vähän kartalla pysymistä ja koopeet oli helppo tarkistaa

Tässä kuussa pikku sydämiä on kertynyt säälittävän vähän. Eilen piti miestä kellistää, mutta sille nousi illasta kuume ja simppas ihan tosi aikaseen yöunilleen. :(

Myy saa tässä kuussa optimistikuningattaren arvonimen! Tsemppihalit ja tätiluuta!

Miininkin mies kuulostaa mukavalle, meillä ainakin stressiä pukkais/ois pukannut ukolle ihan huolella jos oisin kauheesti kiertopäiviä mainostanut. Mutta kukin tyylillään, kaikkihan me ne omat kultamme parhaiten tunnemme. Omassa kullassanikin lukuisia kivoja puolia, siksihän sen kanssa pysyykin vaikka nää kaikki haaveet ei yksiin menekään. Se ei ehkä ole maailman helpoin ihminen, mutta rakas ja rakastava kylläkin, ja kantaa minusta hyvää huolta, ihanainen :D

Mutta nyt pitää lopettaa, työt kutsuvat,
moi moi ihanaiset limaiset-ystäväiseni, hihihih.... XD

Täällähän oli ollut hulvatonta limakeskustelua.

Kiitos UP:lle uudesta ketjusta. Paranemisia, muista jäädä kotiin jos olet kipeä, töihin ei kannata kipeänä raahautua (nimim. yksi joka on erittäin huono noudattamaan tuota käskyä). Pidetään peukkuja että lääkkeet auttaa siellä. Vähän hienoa että sullakin asiat etenee noin vauhdilla, vasta varasit lääkäriajan ja jo nyt popsit täsmälääkkeitä! Tämä tietää hyvää!

Vilukisu on saanut kivan lisänimen :) Mäkin merkkailen kalenteriin juttuja; mm. seksin merkiksi pistän raksin. Kiertopäivät on myös ylhäällä. Vatsakivut ja lämmönnousut merkkaan myös kalenteriin. Lisäksi O kuvastaa laskureiden mukaista ovispäivää. Joskus olen miettinyt että jos hävitän kalenterin niin osaako joku yhdistää ja pitää mua ihan hulluna.

Miinin oireet kuulostaa erittäin lupaaville. Toivotaan että siellä tosiaan tapahtuu nyt jotain kahden viivan arvoista. Peukkuja.

Mikäs on Myyn tilanne? Olet kyllä puhkunut kadehdittavaa taistelutahtoa. Toivottavasti ruskea limaisuus loppui. Milloin olet muuten ajatellut testata?

Siniksin kuulostaa jo piristyneen. Hyvä! Ja tottahan se on että me onnistutaan ja sen jälkeen osataan takuulla olla onnellisia, kiitollisia ja arvostaa sitä erävoittoa... Mites mies siellä mukana?

ON: kp17/25-27. Jos en tietäisi että ovis oli la-su niin luulisin sen olevan nyt. Kipua alavatsalla ja paaksua venyvää limaa (pakko osallistua tähän limailukeskusteluun :). Erikoista. Muuten ei mitään erikoista, odotellaan ensi viikonloppua.

Katsoin että listalla on Aurora ja Tuuli? Onko heitä näkynyt täällä kun itse en ainakaan muista?

Tänks UP uudesta ketjusta.

Tiiti, mun piti eilen tyhmänä kysyä keitä nuo henkilöt ovat kun en ole kertaakaan törmännyt mutta kun olen uusi täällä niin en kehdannut! Tietääkö joku?

Vilukisu meillä mies saa kiertopäivistä vaan lisää haluja. Joskus vitsailinkin ettei se halua musta kun lasta mut se nyt oli vitsi vaan. Kyllä se haluaa jatkuvasti ja jos välillä menee pari kolme päivää niin olen jo ihmeissäni. Mutta meillä on siis melko tuore suhde joten tasaantunee tuokin aikanaan. Pitää nauttia niin kauan kun tätä kestää! Hyvä kun maltoit antaa miehen levätä. Ei kipeestä miehestä paljon taida varsinaista hyötyä olla vaikka iloa ehkä olisikin. ;) Kyllä se taas siitä tervehtyy!

Mä olen kunnon toimistorottana tehnyt seksikalenterin exceliin. Kätevää kun merkkailen myös niitä lämpöjä niin saan käppyrätkin siitä halutessani. :D

ON: Lämmöt laski normaaliin ja mieliala sen mukana. Täti olisi siis tulossa jo huomenna kp 26?! Joo-o. Testasin kuitenkin herkällä testillä sitä kemiallista kuten uhkailin (tänään 10. päivä ovulaation jälkeen) ja sain viivanpaikan ihan määräajassa. Ihan haalean viivanpaikan siis vaan. En siis kuitenkaan masentunut yhtään, koska ensimmäistä kertaa ikinä sain minkäänlaista eloa r-testiin! Haluan vahvasti uskoa että olin edes hetkisen raskaana vaikka se ei kiinnittynytkään. Ja kait tähänkin vaivaan löytyy mömmöjä joten nyt jaksan taas hetkisen uskoa mahdollisuuksiin jatkossa. Ja ens kierron lopulla pääsen ensimmäisiin varsinaisiin tutkimuksiin ja suunnittelemaan hoitoja. Tällä kertaa en anna tädin masentaa, se on nyt päätetty. Hassua, mietin tuntuuko se pahemmalta kun on ehkä oikeasti ollut jotain menetettävää, mutta mulla on kyllä päin vastoin. Sitä on niin kauan tahkottu ilman mitään tulosta joten olin onnellinen edes tuosta. Kerrankin mun kroppa on toiminut edes puolimiten. Mieluiten olisin tietysti raskaana jatkossakin mutta olihan tämäkin jo jotain.

Sateista torstaita rakkaat, huomenna on perjantai! =)

Miini kp25/29-34

Ja mä kun luulin olevani jotenkin outo ja erilainen "seksikalenterini" kanssa! :D Onneks tää palsta auttaa tuntemaan itsensä ihan normaaliksi tai ainakin melkein.

Tiiti: Testasitko oviksen silloin la-su testillä, vai onko se laskennallinen arvio? Jos et testannut, kehoitan lämpimästi käyttämään hyödyksi nämäkin limailupäivät. Ovishan voi siirtyä toisinaan. Tästä johtuen tätikin tulisi sitten vähän myöhässä. Laitapas kalenteriisi joku kysymysmerkki tämänkin päivän kohdalle, niin osaat sitten laskeskella olisko se ovis kuitenkin ollut vasta tänään? Tosin voihan se yksi erittäin positiivinenkin juttu aiheuttaa limailuja... db db db

Miini: Siis haamukinhan on tosi jees!!!! Harvoin niitäkään syyttä suotta testeihin tulee, minun tapauksessa ei ainakaan ikinä ole tullut. Toivottavasti lämpöjen lasku ei nyt tarkoittaisikaan tätiä, jos sulla oli vaan mittari huonosti tai jotain... Tsemppiä! ja +++ db db db vaan sullekin!

Kultani vielä eilenkin vähän kipeenä, mutta ei enää kuumeinen, ja sainkin pienen sydän merkin kalenteriini! Tosin lastit päätyi ihan muualle kuin minne olis pitänyt, mutta enpä jaksa stressata siitäkään. Hyvä seksi, parempi mieli... :D

Olen nähnyt itse ainakin Auroran viestejä joskus. Taitaa nykyisin kirjoitella ainakin Kermit-ketjussa.

nauttikaahan kosteuttavasta ulkoilmasta, heh,
vilukisu kp19

Harmaata huomenta kaikki oudot kanssasisaret! Ihanaa, että olette olemassa ja saatte minut tuntemaan itseni lähes normaaliksi :D

Teillähän on kunnon seksikalenterit käytössä!! Mäkin oon jotain pientä merkkaillut, mutta en kyllä noita sydämiä, pitää varmaan aloittaa. Mun kierto on sen verran säännöllinen, että muista kyllä ovikset yms. eikä vähiten siitä syystä, että pähkäilen niitä jatkuvasti.. Mulla on toi työkalenteri niin hallitseva ja käytän sitä muutenkin, niin en viitsi sinne kamalasti mitään tällaista merkkailla, kun joku voi sen nähdä. Pitänee siis kehittää joku koodikieli :) Ja se takaosan vuosikalenteri oli hyvä idea!

Myy??? Etkö ole vielä oppinut, että tuollaisessa tilanteessa sinun pitää käydä päivittämässä limatiedot heti aamusta???

Ja Tiitillähän tapahtuu erikoista! Hyvä hyvä!!! *taputtaa innoissaan käsiään*

Ja mitä?? Haamu Miinillä?? Nyt kaikki sormet, varpaat ja muutkin ristiin taipuvat ruumiinosat solmuun! db db db db db db db db db db db!!!!

ON-osio (=valitusosio): Kyllä mä olen selvästi piristynyt, mutta meidän tilanne näyttää kyllä nyt vähän huolestuttavalta. En tiedä kannattaisiko tätä tänne kirjoittaa, mutta kirjoitanpa silti. Mun mies on yleensä aina energisempi ja innostuvampi kaikesta kuin minä, mutta nyt se on jo pidempään valitellut väsymystä ja sitä ettei mikään oikein kiinnosta. Mikä ei ole ollenkaan tyypillistä hänelle. Ja tämä vaikuttaa myös hänen haluihinsa ja sitä kautta suoraan meidän seksielämään (ja mun seksikalenteriin.. ;). Mua oikeasti nyt pelottaa, että oviksen hyödyntäminen ei onnistu. En tiedä, miten saan hänet innostumaan. Ainakaan montaa kertaa.. Ei ole tällaista aikaisemmin ollut, mies sanoi eilen itsekin, että saapi nähdä miten ensi viikolla käy, häntä ei tällä hetkellä seksi juurikaan innosta (tai ajatus siitä innostaa, mutta ei jaksa). En uskalla puhua tästä kovin paljoa, koska se nyt ei ainakaan nosta haluja. Mun mies ei ole ikinä ollut innoissaan ovistesteista tms. päinvastoin ajatus siitä, että nyt pitää lempiä on vähän ahdistanut häntä. Pitäisi varmaan vaan antaa olla ja katsoa miten käy, mutta mulla itselläni taas on sellainen olo, että mä tulen hulluksi, jos tämäkin ovis jää hyödyntämättä :( Näitte miten "hyvin" mä osaisin suhtautua tohon välikuukauteen.. En tiedä, mitä keksisin. Voi olla, että tämä on ennenaikaista, mutta nyt todella pelkään, että pakkoseksistä ei tule mitään muuta kuin paha mieli. En halua väkisin vääntää, mutta en myöskään halua antaa oviksen mennä ohitse. En tiedä. Pitää varmaan tehdä pari täsmäiskua ja toivoa parasta.. EI TÄN NÄIN PITÄNYT MENNÄ!!!! Mä arvasin, että meillä voi olla tämä tilanne edessä jossain vaiheessa, jos sitä vauvaa ei ala kuulumaan. Voihan rähmä. Mutta ei voi mitään, mun pitää vaan nyt itse tsempata ja katsoa miten käy. Olisiko mitään loistavia vinkkejä?? Anyone??

Peukut Miinille pystyssä, toivotaan että haamu vahvistuu ja jatkaa kasvua äidin masussa :) Niihin lämpöihin ei kannata kamalasti luottaa, kun niihin vaikuttaa niin monia asia. Plussaatkohan meistä seuraavana vai ehtiikö Myy väliin.

Kiva että Vilukisun mies on saanut kisun kehräämään. Yhdyn tuohon toteamukseen, hyvä seksi parempi mieli. Gyne totesi viime tiistaina että munis oli silloin 15mm ja laskettiin että irtoaa 4-5 päivän kuluttua. Tuolloin oli kirkkaat limat, kivut ja lämmönnousut joten taisi ovis olla tuolloin. En tiedä mitä tämä oireilu on, eihän ovis voi kahdesti tulla samassa kierrossa :)

Voi Sinis... Meilläkin on ajoittain ollut havaittavissa samaa matalapainetta miehen kohdalla. Olen ajatellut että se luulee mun pitävän sitä ihan vauvantekokoneena, voisiko miehelläsi olla samaa? Tämä on just ärsyttävää tässä yrityksessä että menee seksistäkin maku ja tulee liiallista yrittämistä koko touhusta. Toivottavasti saat miehen innostumaan, täsmäiskutkin riittävät vallan mainiosti. Auttaisiko jos ostaisit clear blulen digitaalisen, tietäisit milloin pakko saada seksiä, eikä tarvitse stressata joka toinen päivä taktiikkaan eikä pelätä että ovis meni jo?

Huhuu, missä Myy?

Tiiti, tuotahan se varmasti ainakin osittain on, on hän aikaisemminkin sanonut ettei ole kivaa harrastaa seksiä "vain sen" takia eli on kokenut kyllä niin. Mutta on tässä jotain muutakin. Mies on väsynyt, sillä on ollut tosi kiireinen syksy. Työ kuulemma vähän tökkii ja harmittele, kun ei ehdi tehdä muuta (vaikka kyllä tekee ja paljon). Ja sit tää touhu siihen päälle. Mä en todellakaan ole ollut mitään kaikista mukavinta ja helpointa seuraa tänä syksynä.. myönnän sen kyllä ja mies on sitkeästi yrittänyt mua piristää ja tsempata. Ehkä nyt on sitten hänen vuoronsa? Ja mun pitäisi löytää nyt sitä energiaa.. Ehkä tämä menee ohitse ihan omalla painollaan, ehkä ei. Ja mikään jtp-taktiikka ei todellakaan nyt onnistu, pitää varmaan hankkia se digitaalinen. Voi olla, että tää ongelma on päänsisällä suurempi kuin käytännössä, mutta pelkään että juuri siksi hommat ei onnistu. Toivottavasti ei kasaudu liikaa paineita. Ei hyvä. Mutta kahtellaan miten käy :)

Hih, Miinillä on haamu mahassa! :D

Myy?????

Kiitos peukutuksista ihanat! Mä en uskalla innostua yhtään koska menkatkin pitäis alkaa vasta tiistaina... Ihan puol huumorilla testailin sitä kemiallista jotta tietäis onko siellä kuitenkin tapahtunut jotain vaikka se täti taas paukaa paikalle. Tällä kertaa varmaan reteempänä kun ikinä.. Miten ihana olis jos niin ei käviskään, hei pitäkää mut maan tasalla jookosta! *haaveilee*

Sinis, sun täytyy nyt kaivaa jostain energiaa. Ymmärrän kyllä et välikierto (toinen) tuntuu ihan kaameelta!!! Tosin ei se maailman loppu ole sekään mut pieni välikuolema nyt ainakin. Mä oon huomannut kaks melko toimivaa keinoa saada mies vähän halukkaammalle päälle. Toinen on se että oon heittäytynyt kodin hengettäreks eli olen siivonnut, puunannut ja laittanut sille ruokaa (koski etenkin exää jolla haluja, noh ei pahemmin ollut tai ainakaan ne ei kohdistuneet minuun) ja antanut sen olla rauhassa omissa jutuissaan. Toinen on se että oon ite laittautunut poikkeuksellisen nätiksi. Enkä nyt tarkota mitään tyrkkyhepeneitä vaan että oon meikannut huolellisesti ja vähän valkannut sopivasti korostavia kotivaatteita. No, jokanen ehkä parhaiten tietää mikä omaan kultaan toimii ja mikä ei. Mut mitä jos koittaisit ainakin hemmotella sitä sun miestä vähän ja yrittää kaikin mahdollisin keinoin pitää suu supussa näistä asioista? Voisko olla apua? Paasaat tänne vaan senkin edestä... Nyt olis vielä vähän aikaa antaa sen olla rauhassa ja suunnitella näitä omia pieniä täsmäiskuja... ;) Tai sit käyt seksiliikkeessä ja haet sieltä jotain aivan uutta ja ihmeellistä! Tosin niistä ainakin mun exällä olis menny halut ehkä lopullisesti.

Ja kukahan täällä seuraavaks plussaa, Myy vai Tiiti?! bd bd bd

Plussatuulia meille kaikille, nyt vois uus plussajuna vähän alkaa jarrutella tässä ketjussa!

Välikuolema on loistava termi! Sopii hyvin tähän :) Joo, eiköhän se tästä. Kyllä meilläkin toimii toi kodin hengettäreksi heittäytyminen, sitä harrastin jo vähän eilen. Pitänee jatkaa samaan malliin. Hyvä ruoka, parempi mieli ->hyvä seksi, entistä parempi mieli :D Näin se menee. Ehkä pitäisi harkita sitä seksikauppaa.. mulle vaan iskee joku ihmeen häveliäisyyspuuska aina, kun päätän sinne mennä. Yksin siis. Pitää ryhdistäytyä, kaikki keinot käyttöön! Koko arsenaali!

Nauti Miini nyt raskaana olosta! Hieno tunne :)

Höh Sinililjalla harmittavia ongelmia. Toivottavasti on vaan ohimenevää ja ensi viikolla olette taas täydessä valmiudessa :D

Miini: En halua mitenkään latistaa tai muuta MUTTA siis raskaustestiin voi tulla viivanpaikka tai sitten haamu. Haamu tarkoittaa AINA että on raskaana koska ei se kroppa sitä hormoonia itekseen tuota. Viivanpaikka on vaan kuiva kohta mihin sen haamun/plussan pitäisi tulla eikä siis kerro yhtään mitään. Jos sulla oli edes vähänkin väriä sun testissä niin sun kannattaa alkaa innostumaan koska sehän tarkoittaa että olet raskaana!!!! Jos se tosiaan oli vaan viivanpaikka niin sehän ei sitten tarkoittaisi yhtään mitään....Nyt siis vaan uutta testiä putkeen, koska jos se ei ole kemiallinen niin haamuhan vahvistuu parin päivän sisään!!!!

Sitten vielä varmaan sellasta tietoa mitä kaikki tietävät mutta muistutan nyt kuitenkin. Yli 50% raskauksista päättyy keskenmenoon. Siihen ei ole sen kummempaa syytä vaan se vaan on luonnonmukaista että ne "aidot ja oikeanmalliset" alkiot alkavat kehittyä ja muut huuhtoiutuvat pois veren mukana. Usein nainen ei tiedä edes olleensa raskaana (kemiallinen raskaus) ja saa ihan normaaliin aikaan menkat. Siksi nuo erittäin herkät testi voivat antaa vääriä tuloksia jotka sitten ovatkin vain normaalit menkat.
Eikä siis millään pahalla kenellekään, varsinkaan Miini, ajattelin vaan kertoilla. Jokainenhan haaveilee vauvasta omalla systeemillään! Itse olen olen jo sen verran realisti asian kanssa että jätän ne r-testit apteekkiin ja odotan mielummin menkkoja kuin aina vaan niitä negoja :(

Mutta mites MYY? Joko ruskea vuoto muuttui punaiseksi?

negatiivinen mminttu :D

Oooh! Nyt mä peukutan täällä Miinille ja Myylle! Jospa noi oireet vielä kunnon plussaksi muuttuisivat! Saataispa nyt tänne ketjuun 2 plussaa kerralla! :) Ennemmänkin sais tulla! ;)

Täällä ei mitään uutta tietenkään. :( Viikonloppuna on tiedossa ohjelmaa johon sisältyy alkomahoolia, joten täytyy tässä varmuudeksi taas testailla ennen kyseistä ajankohtaa. Negahan siitä tulee, mutta mitään riskejä en halua ottaa. Kyllä mä jotenkin huomaisin jos raskaaksi tässä yhtäkkiä tulisin, sillä mulle tulee niin kamala väsymys silloin... Sanotaanhan, että jokainen raskaus on erilainen, mutta ei kai nyt niin erilainen... Hmmm... Mä oon kyllä ollut tosi väsynyt viime aikoina, mutta tää on ihan erilaista väsymystä ja johtuu vaan vajanaisista yöunista. :P

Mä en oo kyllä ikinä merkkaillut mitään noita kierron vaiheita ylös. Eihän mulla nyt kyllä olisi mitään merkkailtavaakaan. Mä en tosin oo noin organisoitunutkaan. Meidän taktiikka oli viime kerrallakin vaan niin paljon kun mahdollista ja joka pv hommailtiin. :D Mä en kyllä silloin edes tiennyt mitään raskaudesta kun ekan kerran plussasin. Tietämättömyys osoittautui näköjään hyväksi!

Äh... taas mua kaivataan...

Oliko siinä Miinin testissä ennen testausta näkyvissä mitään viivan paikkaa vai tuliko se näkyviin vasta sen testauksen jälkeen? Harvemminhan niitä tietysti tulee käänneltyä ja väänneltyä ennen testausta, mutta silti.. Voisi olla apua testin tulkitsemiseen, jos muistais aina vilkasta miltä se näyttää se kohta mihin niitten viivojen pitäis tulla..

Voisitteko lopettaa nuo vauvahaaveet?Teille ilmeisesti jäänyt parpinukke raita päälle.Lukekaa tilastoja ja katsokaa,kuunnelkaa ympärillenne.Toivottavasti siinä vaiheessa järkiinnytte.Älkää hankkiko vauvoja tällaseen paskaihmisten pilattavaksi.Jos uudelleen eläisin,en yhtään lasta siittäisi tällaseen sekolaan.

sohfvffis: Kiitoksia mielipiteen ilmaisusta, mutta herää kysysmys mitä sitten teet täällä haaveilupuolella lueskelemassa jos kerran olet tota mieltä????????
Kuten ehkä huomata saattaa ärtyisyyskynnys on nostanut täällä päätään oikeen urakalla ja v***ttaa, kun flunssa ei lähde millään matkoihinsa. Lauantaina tosiaan olis vimppa tero menossa kurkusta alas ja sitten vaan TAAS odotellaan =(.
t.V*******ntunut UP kp liiiiiiiikaaaaaaaa/41

Huomenta rakkaat kanssasiskot!

Minttu, mä oon ollut vaihdellen ilman ehkäisyä helmikuusta -07. Välillä on ollut taukoja jolloin raskaus ei olisi ollut mahdollinen, mutta aika monta kuukautta lapsi olis saanut sen luvan tulla... Raskaustestejä en oo tuhlaillut hirveen montaa, mutta tähän mennessä en ole saanut niihin minkäänlaista eloa kuten jo aiemmin kerroin. En ainakaan itse ole aikaisemmilla kerroilla nähnyt siinä toisessa kohtaa minkäänlaista punaista viivaa joten kyllä mä nyt tulkitsin että sitä hormoonia vähän olis erittynyt. Todella hailakka se oli joten aloin kyllä itsekin epäillä kuvitelleeni sen viivan, mutta kyllä se siinä oli ja ihan määräajassa siihen ilmestyi. Ja heti testin tehtyäni se ei siihen pompsahtanut vaan ilmestyi siinä viiden minuutin aikana. Tai ainakaan heti katsottuani en havainnut siinä mitään koska tuttu pettymys siinä alkoi nostaa päätään.

En kuitenkaan jaksa uskoa että olisin raskaana kun en ole kertaakaan tähän mennessäkään ollut, eli oletan tädin tulevan ihan ajallaan kuten aina ennenkin. Toistetaan nyt vielä sekin, että testailin lähinnä olenko saanut aikaan edes kemiallista raskautta eli olenko edes hedelmöittynyt, sekin toisi pientä toivoa tähän tilanteeseen. Tähän asti en ole todistettavasti saanut aikaan yhtään mitään. Kyllä mulla on faktat tiedossa ja melko realistina olen itseäni pitänyt. Voi toki olla että olen antanut itsestäni ihan väärän kuvan.

Hauskaa perjantaipäivää ja sori omanapaisuus. Koitan palailla iltapäivällä vähän paremmalla mielellä. =)

Mä pidän sulle Miini kovasti peukkuja! Kyllä noi tilastot ihan tuttuja on ja niitä välillä muistuttelen itselleni, kun alan kuvitella liikoja. Mutta mä ajattelen kyllä ihan samoin kuin Miini ja ainakin toivon, että niissä kierroissa joissa on jotain erilaista ollut, olisi edes jotain pientä tapahtunut.. Ehkä näin ei ole, mutta se antaa mulle vielä toivoa. Pakkohan tässä on jaksaa painaa, oli tilanne tuolla alapäässä mikä tahansa.

Pahikselle koitan manata tätiä, muille sen karkoitusta. Toivottavasti ne lääkkeet nyt tekisi tehtävänsä. Mun yksi ystävä söi niitä, menkat antoi silti hetken odotuttaa itseään ja seuraavasta kierrosta se sitten plussasi.

MISSÄ MYY????? Huuhuuuuuuuu?????? Plop plop plop plop??????

Mä oon kiitettävän hyvin saanut puhallettua itseeni positiivista virtaa, oon ollut selvästi paremmalla fiiliksellä nyt pari päivää. Lähestyvä ovis ilmeisesti aiheuttaa sen.. ;) Ja mieskin oli eilen pirteämpi, toivottavasti sama jatkuu. Ja ei se onneksi kieltäydy seksistä, mutta selvästi pelkää ettei se onnistu väsymyksen takia. Mutta eiköhän me keinot keksitä! Niin, ja se ruokakin näyttää tepsivän kummasti. .. :)

Mutta se on perjantai!! Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!! Ihan kuin en enää tänään kävisi täällä kurkkimassa.. ;)
Sinis

JÄNNÄYSLISTA

Miini 20.11.
Tiiti 24.11
Vilukisu 24.11-28.11
Sinililja 4.12.
hensku 14.12.

Hello ladies..

Kuten huomata saattaa, täti tuli kylään päivää aiemmin kuin piti. Nyt on kaks edellistä kiertoo ollu 30pv, joten aikaistan tota jännäyspäivää kans päivällä. Mulla oli kierto synnytyksen jälkeen säännöllinen 30pv yli 3 vuotta, kunnes se siitä hyppäs 31pv:än, piti siinä reilun vuoden, kävi 32pv:ssä yhen kierron ja palasi nyt tähän 30pv:än.

Nuista seksikalentereista yms. Puhelimen kalenteriin minä merkkaan ensimmäisen ja viimesen kp:n. En oo sen kummemmin mitään laittanu ylös. Tulee niitä päiviä kyllä laskeskeltua ja olen koko kierron suunnilleen selvillä kp:stä.

Ei nämäkään menkat tunnu ihan kauheen pahalta, ainakaan vielä. Olin niin varma, että sieltä ne taas tulee, että mitenpä se nyt meijän kohalle sattuis..

Mulla on kans lähipiirissä ystäviä raskaana. Tuntuu, että ovat alkaneet sikiämään ihan urakalla ja ihan tuosta nuin vaan. Totta kai olen iloinen heidän puolestaan, mutta en kyllä oikeestaan ole.. Yksi on ollu miehensä kans ikuisuuden, kolmas yhteinen lapsi. Toisella kaikki on käyny älyttömän nopeesti.. Uusi mies, kihlaus, raskaus.. Noin puolen vuoden sisällä..

...kääk..tänne on tullut tekstiä ihan himona!!! :D Miini, hieman kyllä repesin, kun luin sun seksiexelistä!!! Aito konttorirotta...

I know, olen ollut vähän "poissaoleva"...olen siis yrittänyt unohtaa nää pari päivää...Ruskea limoittelu on ikävä kyllä jatkunut...mutta tuoretta "verta" ei näy...eli miehen ostama testi tehdään illalla, kunhan pääsen töistä (mikäli siis muutosta ei edelleenkään ole)

kääk...työt kutsuu..

Myy. kp 34?

Hemmetti, kun asiakkaat häiritsee mun palstailua... Tyynyn lukemaan teidän juttuja...ja hymyilemään typerästi. En tiedä miten olen näin positiivisella tuulella, vaikka epävarma olo onkin...hulluutta varmaan... :)

Tulen sit kertomaan miten kävi...

Myy.

Kyllä mä nyt kaikesta negatiivisesta asenteestani huolimatta uskon vahvasti, että nyt Myy plussaa!!!! Mulla on koko kroppa täällä kiemuralla kun yritän pitää sormia ja varpaita ristissä sun plussaamisen puolesta =)
Ensin mietin, et pitäisköhän mun testata taas yksi testi et uskaltaisin huomenna kitata pikkujouluissa alkoa huoletta tmän vitutuksen poistamiseksi, mut sitten alkoi taas epäilyttämään.....Taas yksi tyhmä kysymys, mutta voivatko terot aiheuttaa väärän tuloksen r-testissä??????????????????
UP kp 51/41

Täälläkin Myyn plussalle pistetty kaikki rahat likoon, niin vahva usko siihen on. Jo Myyn oma rauhallinen asenne voisi olla kaikista suurin oire. Pistä heti raporttia tänne testaamisen jälkeen!

Parempia tuulia UP:lle, hushus vitutus. En ole kuullut että terot aiheuttaisi vääriä tuloksia. Kannattaa varmasti testailla, eipähän laske fiilikset kesken iltaa, jos asia muistuukin mieleen. Ja jos olisitkin raskaana niin varmasti kelailisit onko ollut jotain vaikutusta ym.

Miinilläkin jännät paikat. Älä turhaan heitä vielä toivoa raskaudesta, haamu on aina merkki raskaudesta. Kertahan se on ensimmäinenkin tulla raskaaksi. Peukkuja sinne!

Henskukin is back. Pahoittelut menkoista, kiva kuitenkin että kierto lyhenee. Tarkoittaa että pääsette aikaisemmin taas hyödyntämään ovista :) Onko sulla esikoinen saman miehen kanssa?

Sinis kuulostaa taas pirteälle. Hyvä. Ei sillä etteikö saisi kuulostaa masentuneellekin, sitä varten tämä palsta on että voi vuodattaa kaikki tunteet sellaisena kuin tulevat. Kiva että mieskin vaikuttaa pirteämmältäkin. Mäkin olen joskus ajatellut että jos miehelle kävisi niin ettei pystyisikään, meilläkin kun mies ei kieltäydy. Se olisi varmasti tilanne joka helposti jäisi kummittelemaan ja pelottaisi että se toistuu. Kunhan tilanne ei meillä kenelläkään menisi niin pahaksi :(

Mulla kp 18/25-27 ja ovulaatiosta noin viikko. Limaraporttia seuraavaksi joten heikkohermoiset hypätkää yli... Valkkaria tulee todella runsaasti ja oikealle alavatsaan juimii kuin oviksen aikaan. Olenkohan saanut jonkun tulehduksen tähän kaupan päälle... Normaalit paleltamiset ja väsyttämiset on kuviossa, kuten aina tähän aikaan kierrosta. Ei jaksaisi enää odotella viikkoa kunnes tietää.

Mukavaa viikonloppua kaikille. Mä lähden kaverin kanssa syömään ja jätän miehen kiukuttelemaan yksin kotiin. Se oli kamalan huonolla tuulella ja kiukuttelee mulle ihan ilman syytä. Nyt meni päiväunille ja toivon että herää paremmalla tuulella :) Yritän ymmärtää häntä, kuten hänkin minua omina huonoina päivinäni.

Nyt moi.

Siis mitä?? MIINI PLUSSANNUT???!!!IHANAAAAA....Mites Myy????Toivottavasti sullakin tärppäsi!!!!Tee se testi heti!!!!

+++++++PUUUUUH++++++++bdbdbdbdbdb

T.Wilma (ja Papu)

P.s. Ihan hassua mut mul on tänne puolelle ikävä, siis juuri tälle palstalle...Olin niin kauan täällä mukana....Toivottavasti kohta kaikki siirrytte tuonne odotuspuolelle!!

Moikka kanssasisaret! Mä tuolla kävin jo pyöriskelemässä itsesäälissä oikein kunnolla...eilisestä vaivannut flunssakin tuntui saaneen lisää tilaa... Se perkeleen Apteekin testi tuotti virheellisen tuloksen...:( Olo oli, että niin...kyllähän mä tän jo tiesin..mä en ikinä tule raskaaksi... Vitun, vitun...VITTU! (tulipas nyt oikein kunnolla kiroiltua) Eli nyt se on Official...mun kroppa on totaalisen sekaisin...

No, nousin sohvalta, kun mies lähti kauppaa ja pyöräytin muffinit... Lohturuokaa...pakko saada...mulla on Flunssakin...niih..

Tiedättekö, kun on pettynyt jo niin monesti, ei enää kyyneliäkään tule...tulee vaan sellainen tyhjä olo...sitä tuijottaa sitä testin yhtä palkkia ihan lamaantuneena ja tuntuu, että sydän särkyy... Ja tilastot on täälläkin tutut... (ja tiedättekö mitä...ihan hetken ajan luulin jo olevani raskaana ja se tunne oli ihana...ja sitä todellakin haluan...)

UP:lla on kyllä oikein kuningas vitutus päällä ( mut sulla on täysi oikeus siihen)...

Tiitille mukavaa iltaa. joo,mäkin joskus sanon mun miehelle, että sillä on "se aika kuukaudesta", kun välillä sitäkin kiukuttaa..On ne noi miehetkin...

Ja Sinis...pidä pääsi ylhäällä...

Myy lähtee nyt mussuttamaan herkkuja...Huomenna on uusi päivä...

Voi, että Myy! :( Mitä tarkoitat virheellisellä tuloksella? Nega vai eikö siihen kontroll-ikkunaankaan tullut mitään? Teepä uusi testi muutaman pv:n kuluttua, jos ei kunnon vuoto ala! Mä en saanut esikoisen kohdalla plussaa kuin vasta joskus kp 45/30 ja tuolla sängyssään se maltillinen plussa tuhisee.

Mäkin siis kuulun täällä siihen harvinaiseen joukkoon UP:n kanssa, joka vaan odottelee niitä menkkoja. Sain onneksi siis ajan sinne esikoisen lääkärintarkastukseen, johon on vielä muutama vk. Aion sitten siellä kysellä, että mikä maksaa ja kauanko mun pitää odotella, että saan oikein luvalla soittaa ja ihmetellä asiaa.

Huomenna nollaamaan (lue: nolaamaan)! ;)