Miini: Mä niin tajuun! Mä oon just tollanen aina PMS:n kourissa. Ja mun mieheni ei oo noin helposti lepyteltävissä. (vaikka osaa kyllä itsekin, tuli taas eilen todistettua

)
Mä kävin jopa lääkärillä joskus ennen muinoin, siis silloin kun olin just jättänyt pillerit, kyselemässä onko tollanen ihan normaalia. En nyt siis tosiaan edes tiedä liittyks toi sulla peeämässään, vai v....ttaako muuten vaan. Mutta lääkäri siis kertoi sen olevan normaalia hormoonimyrskyä pillereiden jättämisen jälkeen, ja suositteli "lääkkeeksi" suklaata ja liikuntaa. Onneksi sit ajan kanssa nuo raivaritkin jos nyt ei ihan loppuneet, niin ainakin vähenivät.
Sulla ei muistaakseen oo ihan viime aikoina hormonaalista ehkäisyä ollut, mutta jaksamista raivokohtausten keskelle! Grrrrrrr!!!!
Heh, tai voithan kääntää siskoni tapaan ne hyödyksesi, eli just soitot kaikkiin ei-toimiviin-asiakaspalveluihin yms. sillon kun sua ei ihan vähällä lannisteta!
Mä en menetä teidän muiden suhteen toivoa ennen kuin punoittaa. Eli varovaisesti vieläkin peukutan Henskulle ja Wilmalle. Ja enpä nyt taas sadatta kertaa ees kerro siitä miten mulla silloin kerran oli ihan KAIKKI samat oireet kuin muissakin kierroissa....
ON: Mä alan olla melko varma että mä ovuloin jo tässä kierrossa, jee! Olisin niin onnellinen jos ei nyt tarviis odottaa 8 kuukautta kierron tasaantumista. Viime viikolle bongailin erianalyysein oviksen, ja siitä pitäen on lämmöt olleet kohoillaan, kuten yleensäkin oviksen jälkeen. Tosin koskaan en oo tikuttanut, mutta näin mun kierto menee, alkukierrosta lämpö n.36, loppukierrosta about 36,7 tai ylikin. Ja tosiaan erittäin selkeet valkuaislimahässelit bongattu!
Lueskelin muuten aikani kuluksi raskausoireet ketjua odottajien puolelta, ja sitä lukiessa tuli mieleen miten paljon on oma ajatusmaailma muuttunut tässä reilun vuoden aikana. Ennen jotenkin ihan innoissaan luki just noita ja hermoili muka oireista, testaili jatkuvasti ihan liian aikaisin ja vieläpä tulkitsi testejä innoissaan miten sattuu. On tässä myös jotain tullut opittuakin itsestään ja kroppansa toiminnasta, ihan punastuttaa kun muistelee miten höpsöjä sitä alkuyrityksessä ajatteli ja kyseli...
Ja vielä; Meillä myös seksielämä pysynyt ennallaan, ja kiittelen siitä just sitä ettei "tehdä vauvaa" (-eikä ajatella) silloin kun rakastellaan. Ja leikkimieltä pitää olla kehissä (huom: ne tältä palstalta kuuluisat jälkkärit...

ja mielikuvitusta. Ettei mee sellaseks perus perjantaisin-saunan-jälkeen-puurtamiseksi.
blah blah blaaa-lapamatoviestikisu....