Haaveissa vauva 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28 Y 12/07
Minerva
SiniLilja 30/32, pk-seutu, Y 02??/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

mäkin haluaisin äitiyslomalle ja sitä ennen ihan mikä tahansa loma kelpaa.

mulla iski epäusko noihin ovistesteihin. mulla on ollut tässä kierrossa käytössä clearbluen digitaalinen ovulaatiotesti ja aloitin testaamisen kp9. kävin eilen gynellä ja se sanoi että oikealla puolella on 21mm kokoinen follikkeli, kysyi olenko jo tehnyt se päiväisen testin, voisi hyvinkin näyttää positiivista. mutta negatiivinen oli eilen ja tänään. kuulemma follikkeli kasvaa 2mm vuorokaudessa ja viimeistään 25mm kokoisena puhkeaa joten tällä matematiikalla ovulaation pitäisi olla huomenna. ehkä nuo testit ei sitten näytä positiivista mulla, en mitään muutakaan syytä keksi. ja tuon testin kun pitäisi olla kaikista luotettavin... ehkä mä kuulun siihen prosenttiin jolla testi ei ole luotettava :)

joku kirjoitti edellisessä ketjussa punaviinistä ja sen vaikutuksista. lähden tästä alkoon hakemaan perjantai-pullon ja nautin lasin ovulaation kunniaksi.

mukavaa viikonloppua kaikille.

Mulla on ihan samat suunnitelmat ;) Punaviinipullon kanssa kohti kotia. Luulin jo eilen illalla, että oli perjantai ja järkytys oli suuri, kun tajusin ettei olekaan. No, onpahan se onni edessä uudelleen tänään, viinipullon kera :)
Mukavaa viikonloppua!

heh, täällähän on muitakin punaviinin ystäviä :) Me nautiskeltiin kans eilen parit lasilliset, kun tänään lähdetään kyläilemään ystäväpariskunnan luokse. Yleensä meillä on tapana aina perjantai-iltaisin nauttia kotona saunan jälkeen viiniä, juustoja ja patonkia. Uskoisin kyllä että siellä kylässäkin viiniä on tarjolla :) Oonkin miettinyt että jos tässä raskautuu, niin tuo viinittömyys saattaa olla kova paikka, kun me ollaan, voisi kai sanoa, jonkinlaisia viininharrastajia, joka viikko juodaan pullo tai pari erilaisia viinejä. Mutta onhan sitä alkoholitontakin, miltä se maistunee...

Minä kans ilmoittaudun viinin ystäviin :) Kohta pääsee töistä pois ja ajomatkaa kaverin luo esissä varmaan 400 km, Alkon kautta siis ja illalla pitää perillä nautiskella pari lasia punaviiniä, nam... :D Miulla odottelu siis jatkuu, menossa 40. päivä, ei tätiä ja testissä aamulla nega...hmph! Mutta mukavaa viikonloppua kaikille! Palailen ma linjoille...

Kyllähän tästä saikusta nauttiikin. Eilen oli vaan joku ahdistusahdistus, kun olin vaan kotona eikä mitään tekemistä. Tai siis tekemistä olisi, mutta iski vielä laiskuuskin päälle. Onneksi kaveri lähti ulkoiluttamaan mua Ikeaan, niin alkoi taas hymyilyttämään. :)
Me tehtiin tänään miehen kanssa suunnitelmia tulevaisuuden varalle ja näyttää ihan hyvältä. Nyt ei tarvis mun muuta kuin vielä napata vähän pidempiaikaisempi työ. Olen hakenut vakkareita nyt jonkin verran, niin laitettas yritystä jälleen pystyyn..
Mie vuan ja muutkin, tein itselleni sellasen "salaosotteen", jos haluaa vaihdella enemmäkin postia.. se olisi viirulainen1@gmail.com. Jotta sinne vaan postia tulemaan, niin vaihdellaan sitä kautta sitten niitä oikeita osotteita ja kuulumisia/panikointeja enemmänkin. Joudun ainakin itseäni täällä rajoittamaan jonkin verran, koska en halua tulla tunnistetuksi esim. asiakkaideni keskuudessa. Mutta täällä aion pysyä myös vielä!
Hauskaa viikonloppua kaikille ja nauttikaa viinistä! Ehkä itsekin voisin yhden pullolisen miehen kanssa tänään korkata.. ;)

Tänään juili mahasta vähän menkkamaisesti, mutta lämmöt on tosi koholla 36.9. Sitten huimasi myöskin. Taidan sunnuntaina testailla, jos ei täti ole tullut siihen mennessä.

Sanibel plussaa, mä oon ihan varma =) =) =)

Huh, luojan kiitos on viikonloppu! Oli tänään duunissa pikku palaveri, jossa tulikin loskaa niskaan taas ihan reippaasti. Olin niin käärmeissäni että meinasin siltä istumalta sanoa itseni irti... Nyt on yritettävä kestää tuolla maaliskuun alkuun, sitten toivoakseni en enää kyseiseen firmaan astu jalallani. Sellanen suunnitelma tässä nyt ainakin tällä hetkellä on, mutta katotaan kuinka käy.

Pitäis lähteä viikonloppuna laskemaan isommalla porukalla, eipä kauheesti nappaa kun kelit on noin surkeat. Vaikka onhan tuolla pohjoisempana yleensä vähän talvisempaa ku täällä ihan eteläkärjessä. Ja huomiseks on kuulemma luvattu jotain myräkkää, ehkä meillä on jopa ihan arktiset olosuhteet!

Täällä edelleen täti kateissa, vaikka testasin nyt negan. Kaipa se sieltä sitten joskus tulee. En oikein kyllä jaksanut uskoakaan, että olisi nyt tärpännyt.

Halaukset negasta! Voihan se siitä vielä muuttua, toivotaan niin.

Täällä oli luultavasti ovis perjantaina, tänään pistettiin aamulla toimeksi. Voip olla, että myöhästyttiin, mutta mistäpä sitä tietää.

Täälläpäs on hiljaista, onkohan kaikki jossain viikonlopun vietossa? Täällä ei tätiä edelleenkään ole näkyvissä, ajattelin testata ens viikon lopulla uudelleen ellei ole tullut. Ois niin mukava tietää varmasti, jotta lopettais tuon tupakoinnin ja laihdutuksen. Voihan se olla, ettei vielä testeissä näy, kun laskureiden mukaan olis just neljäs rv alkanut, jos olis tärpännyt.

Mutta, saapas nyt nähdä miten tytön käy.

Sanibel: Osanottoni negasta. Mulla on just sama tilanne. Odottelin tätiä jo torstaina, mutta ei ole tähän mennessä kuulunut. Tiesin kyllä jo keskiviikkona oireettomuuden perusteella, että eivät ne ala torstaina... Perjantaina testasin negan. Teen varmaan uuden testin viikon päästä, jos ei täti ole vieläkään kurvannut paikalle... Oikeastaan tämä on aika ärsyttävää odottelua, toivois vaan että täti tulis jo, jos on tullakseen. Luulin tietäväni aika tarkasti kiertoni pituuden, mutta tämä pisti kaikki laskut ihan uusiksi. Ja kun sen yrityksenkin pitäisi alkaa vasta näiden menkkojen jälkeen...! Melkoisen hauska sattuma, jos olisinkin jo nyt tullut raskaaksi, vaikka ei olla vielä varsinaisesti yritettykään. On kyllä oltu jo ilman ehkäisyä pariin otteeseeen, ja mies sanoikin, että kunnioitettava osumatarkkuus on, jos niistä harvoista kerroista tärppäisi :) Niinpä, mutta minä olisin siitä enemmän kuin onnellinen!

Mutta se siitä omasta navasta.. Onkos saatu plussia viime aikoina tähän ketjuun?? Mites muiden yritykset sujuu?

Ainiin, pakko lisätä vielä yksi asia omaan napaan liittyen: mulla on rinnat aivan hurjan kipeet, yöllä jopa heräsin kipuun. Voiskohan tämä puhua plussaamisen puolesta... :)

Voimia Sanibelille negan vuoksi. Odottelu kysyy hermoja.

Pilpattajan oireet kuullostaa erittäin lupaavilta. Olispa tosiaan hauska sattuma jos saisitte plussan ilman virallista yrittämistä ja jännittämistä ;)

Mulla on tänään ollut selvät oviksen oireet. Ovistestit on kuitenkin näyttäneet koko ajan negaa. Tuossa clearbluen digitestissä kun on vain seitsemän liuskaa ja eilen käytin viimeisen. Ultran mukaanhan oviksen olisi pitänyt olla viim. lauantaina. Erikoista! Eilen nautin punaviiniä, toivotaan että siitä olisi jotain apua.

Tää oviksen jälkeinen kaksiviikkoinen tuntuu niiiiiin piiiitkälleee... Saispa heti tietää onko tärpännyt jottei tarvitsisi velloa kahta viikkoa epätoivossa. Kunpa osais unohtaa tään koko homman.

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille.

Heippa, täällä myös yksi 28-vuotias vauvasta haaveilijaa. Lopetin Evran-laastarit lokakuussa. Nyt aloitin tikuttamisen ja ihmettelen saako niillä tikuilla mitään näkymään. Nyt siis menossa kolmas kuukausi yritystä...

Tervetuloa Liliania=). Täällä vieläkin täti kateissa. Sanokaa, jos alkaa jo kyllästyttää mun jokapäiväinen raportointi =). Ei vaan oikein oo ketään kelle näitä juttuja kertoa...miestäkään ei jaksa kiinnostaa kummoisesti =(.

Eikös tämä palsta ole olemassa juuri tollaista raportointia varten eli ei mitään anteeksipyytelyjä :)
Minäkin sain viikonloppuna lapsentekoluvan!!!! Kyllä siinä kesti, mutta ehkä kannatti odottaa. Nyt on jo kertaalleen "treenattu" sitä, mutta aikamoinen munkki pitäisi käydä, jos ekasta kerrasta (ja vielä väärään aikaan kuusta) onni potkaisisi. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Mutta jokin lasti kuitenkin mun harteilta tipahti, tuntuu että jo pelkästään tällä luvalla jaksaa paremmin, vaikkei heti mitään tapahtuisikaan. Ja odotan innolla, millaisia raskausoireita saan itselleni kehiteltyä ;)
Mukavaa viikonalkua!

Liliania: Tervetuloa joukkoomme!Minä käytän evraa edelleen,mutta parin kk:jälkeen lopetan *jesh*...tuliks sulla menkat kuinka säännöllisesti lopetuksen jälkeen?Se vähän jänskättää ja se,että teininä,kun ei ollut käytössä hormoneja,mulla oli hirveet menkkakivut...niiden pelkään palaavan :(

Mietin just,et kohta siitä on vuosi,kun tähän ketjuun aloin kirjottamaan...että kyllä se aika vaan rientää ja mistä olen hurjan iloinen: utelias pahalainen on päässyt tositoimiin,jännäyslistalla ja kaikkee!!:) Hienoa!

Töissä on niin karseeta,että en malta oottaa että sieltä pois pääsen.Toivottavasti sielä ei tarvi kitua enää kohtuuttoman kauan.Jos ei tätä vauvasuunnitelmaa olisi,sanoisin itteni takuulla irti.

Nyt on onneks vp ja lunta on tullut hurjasti yön aikana,joten kolan varteen tässä täytyy mennä ;)

Huomenta! Ja tervetuloa mukaan porukkaan Liliania! Miulla ei ihmeempiä uutisia kuulu, menossa 43. päivä ja tätiä ei vaan näy... Lauantaina oli bileet kaverin luona ja olo sen mukainen (aivan järkky)... Kotiin kun duunista pääsen, kaadun varmaan suoraan vaakatasoon...

Sanibel: mua ei ainakaan ärsytä raportointi, sen takia me tänne kirjoitellaan että jollekin saa purkaa omia asioitaan. Mäkään en jaksa miehelle vouhottaa näistä asioista päivittäin, ei se jaksa ottaa näistä tuntemuksista samanlaista stressiä kuin minä.

Onnea SiniLiljalle lapsentekoluvasta. Eikö ole ihana tunne kun ei tarvitse enää stressata siitä asiasta vaan saa keskittyä itse tekemiseen :)

Tervetuloa joukkoon Liliania. Millos Johkuliini luopuu ehkäisystä? Onko teillä jokin päivä sovittu tai jokin ajankohta yleisemmin?

*Tiiti: Meillä on tos muutaman kk:n päästä tulossa parin viikon etelänreissu,joten sen jälkeen ois tarkotus luopua hormonaalisesta ehkäsystä.Sit haluan vähän aikaa antaa ropalle "toipumisaikaa" ja alkaa ite toimimaan,ennen varsinaista "yritystä".Mie en nimittäin aio ruveta kahtelee minkään sortin ovulaatioita ym.itteni tuntien varmaan välttelen oviksen aikaan vehtailua..sen verta aina jahkaan kaikissa asioissa :D
saa nähä kui käy......

Ei kyllästytä raportointi yhtään :) Niinhän itekkin täällä vaan ilmottelen, että nyt menossa niin ja niin mones päivä eikä vieläkään tätiä kuulu... Miulla odottelu siis vaan jatkuu... Päätin, että tuonne päivään 63 odotan, eli silloin on kulunut tasan kaksi kuukautta pillereiden lopettamisesta... Jos siis siihen mennessä ei ole menkkoja kuulunut, pitää sitten heti varata aika lääkärille. Kuulemma kun on aika tavallistakin, että menkkojen tulo kestää kauan...On kuulemma jollekin lääkäri sanonu, että odottelee 3 kk ja sit varataan aika lääkärille, jos ei menkkoja näy... Hmph :(

Liliania tervetuloa mukaan joukkoon! Käytin muuten Evroja itsekin jossain vaiheessa, mutta eivät pysyneet kunnolla kiinni.. Ihan uteliaisuudesta pakko kysyä( vaikka oletkin jo ne lopettanut), että missä kohtaa pidit laastaria? Yritin liimailla sen aina käsivarteen ja ihan kupruilla oli parin päivän päästä. Siirryinpä sitten takaisin pillereihin, varsinkin kun menkkakivut palasi noiden laastareiden aikana.

Sanibel, lisää raportointia vaan. Itselle kun ei tpahdu mitään eikä oikeestaan ole mitään enempiä kerrotavaakaan, niin kiva lukea muiden jännäyksestä. :)

SiniLiljalle onnittelut luvasta! Loistavaa!! :D

Mie vuan, huomasitkos sen sähköpostiosotteen tuolta sivun alkupuolelta? ;)

Täällä jatkuu edelleen vakkarityöpaikan metsästys (tällä hetkellä kun tosiaan olen määräaikaisena ja työsuhde jatkuu vaan heinäkuun loppuun saakka), jotta uskaltautuisin sitten heittäytyä yrittämään vauvaa kunnolla miehen kanssa. Toivottavasti löytyy paikka ennen kuin mies valmistuu kesällä/syksyllä. Siihen on NIIIIN pitkä aika vielä.. No, kaikissa työpaikkahakemuksissa on ollut hakuaika kuun loppuun saakka, että katsotaan sitten tärppääkö. Ja taidankin mennä samointein laittamaan muutaman hakemuksen lisää.. :0)