Haaveena vauva 2025

Nopea kysymys: yrittää nyt vuotaa ihan oikeasti läpi teroluteista jos lopetan ne 8tbl jälkeen niin alkaako menkat normaalisti vai pitääkö syödä se 10 pv täyteen? Ei oo ikinä käynyt näin
Todennäköisesti alkaa menkat, eli ei tarvitse sen puolesta syödä koko 10 tabua. Muistaakseni lääkäri joskus sanonut, että olisi hyvä syödä silti kaikki, vaikka alkaakin tiputtelu, mutta itse olen kanssa lopettanut sitten kesken tyyliin 8. tai 9. pillerin kohdalla. Mieluummin vaan menkat alta heti pois, jos kerta alkaa tiputtella kauheasti 😅
 
  • Tykkää
Reactions: jauhopeukalo
Okei, mut jäin kuitenkin miettimään kun hakemuksen perusteina lukee ''sairaus, raskaus, synnytys sekä kuntoutus ja sinulla on Kelan tai julkisen terveydenhuollon kuntoutuspäätös''. Enhän ole vielä raskaana, niin olenko oikeasti oikeutettu hakemaan korvausta? Takerrun varmaan johonkin pikku seikkaan asian suhteen, mut emt..

Asiasta kukkaruukkuun, siitä KYSsistä. Olisko oikea paikka kysellä naisten poliklinikan takaisinsoittopalvelusta, et saataisiinko mahdollisesti sielä niitä ivf hoitoja onnistumaan? Tai hän varmaan osaa ohjata sit ottamaan oikeaan henkilöön yhteyttä joka tietää asiasta enemmän. En keksi muutakaan numero mihin asiasta soittaisin. Löytyy sieltä sit kyllä naisten osasto jossa on kait ympäri vuorokautinen gyne paikalla. Jäädäänköhän me puolison kanssa lapsettomiksi?
Tässä kohtaa lapsettomuus on se sairaus jota siellä hoidetaan, joten joo, olet oikeutettu. Käytännössä aina julkisessa sairaalassa (tai siellä Ovumialla julkisen lähetteellä) hoidetaan sairautta vaikka et käynnistä diagnoosia saisi, koska muita, esim kosmeettisia juttuja siellä ei hoideta (ellei sen syynä ole alunperin sairaus). Tikku sormessa ja käyt päivystyksessä = sairaus. Raskaus ja synnytys ei ole sairauksia joten ne mainitaan erikseen mutta hoidetaan julkisista varoista.

Ja soittaisin sinne naistenpolille, osaa ne ainakin ohjata oikeaan paikkaan jos ei netistä suoraan löydy numeroa lapsettomuuspolille.
 
  • Tykkää
Reactions: heltsuli
Mä hölmö luulin, että tää 10 tikkuu riittäisi 2 kiertoon.🙄 En kyllä raski ostaa enempää..En älynnyt että testaus aloitetaan nuon aikasin. Kuvittelin, että saan n.5 tikkuu riittämään ja ovis ois pongattu.🫢
Pystyykö tuohon ostaa lisää pelkkiä tikkuja vai pitääkö aina ostaa paketti missä se laite on?
Tiedätkö yhtään muista tuntemuksista milloin ovis olis suurinpiirtein? Tiedätkö että onko esim todennäköisesti siinä perus kp 14 paikkeilla vai myöhemmin? Jos tiedät että sulla se todennäköisesti tulee vaikka joskus myöhemmin, voithan aloittaa vähän myöhemmin testaamaan 🤔 Mulla tullut ovis nyt joskus kp 16-17 paikkeilla ja oon yleensä alkanut testaamaan joskus kp 13. Siinä vaiheessa alkaa viimeistään jo limat lisääntyä ja näen myös erityisen romanttisia unia mistä tiedän että parhaat päivät lähestyy 😂 Mutta testaan aina varalta kun mulla ovulaation ajankohta vähän vaihdellut synnytyksen jälkeen välillä on joskus kp 20+ ja haluan nähdä nouseeko hormoni vaikka ei se kai mikään tae ole siitä, että ovulaatio varmasti tapahtuisi.
 
Onkohan meillä eri ohjeet, kun minulla olevassa paperiohjeessa ja CB:n sivuilla (Siis CB Dual Hormone eli violetti) kerrotaan esim 26 pvän kierrolla testauksen aloitus KP 7?

Kun se Dual testi eka mittaa sen sun oman perushormonitason johon vertaa loppuja kierron testejä ja jos siinnä menee pieleen niin ei kai ne tulokset ole enää luotettavia?
Puhuinkin pinkistä, anteeksi miun moka. Ajattelin automaattisesti tuon digi sanan pinkiksi ja erikseen ymmärsin et olisi vielä lisäksi violetti. Violetissä on tosiaan aiemmin aloitukset. Mut itselläni ei ole siitä sen enempää kokemusta kuin eilinen jolloin tärähti saman tien pysyvä.
 
Mä hölmö luulin, että tää 10 tikkuu riittäisi 2 kiertoon.🙄 En kyllä raski ostaa enempää..En älynnyt että testaus aloitetaan nuon aikasin. Kuvittelin, että saan n.5 tikkuu riittämään ja ovis ois pongattu.🫢
Pystyykö tuohon ostaa lisää pelkkiä tikkuja vai pitääkö aina ostaa paketti missä se laite on?
Jos pelkkää ovista haluat metsästää niin varmaa on sit hyvä se clearblue pinkki, näyttää kahden päivän tarkkuudella, lilahan on neljän päivän. Pinkkissä pakettissa on 10 tai 20, ite oon ostanut juurikin tuota clearblue pinkki 20 pakkauksena. Raskauskeijulla maksaa 51,90€. Erikseen en ole huomannut tikkuja olevan myynnissä vaan koko juttu tulee aina uudestaan. Siihen hedelmällisyysmonitori laitteeseen oon kyllä nähnyt erikseen tikut myynnissä. Mut jos hinnat kauhistuttaa niin, sit suosittelen ihan vaan liuskojen tekoa, mut se menee taas viivojen tuijotteluksi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Frija
Noihin Clearbluen digeihin ei valitettavasti ole tikkuja erikseen vaan ne tulee aina sen testilaitteen mukana. Oon yleensä tehny silleen et ostan 2 pkt kerralla (40 tikkua yhteensä). Yleensä alotan Kp 7 testaamaan, kp 9 alkaa vilkkuva hymy ja jotain kp 12-16 tulee pysyvä hymy jos on ovulaatio tullakseen (sit on joskus silleenkin että se ei muutu pysyväksi hymyksi, ei tunnista ovulaatiota). Keskimäärin mulla menee joku 6-8 tikkua per kierto, eli isompi paketti riittää hyvin useammankin kierron ja sit jää vielä pari yli seuraavaan paketilliseen tai sille varalle että kierto onkin jotenkin vammanen eikä halua ovuloida normaalisti :D

Tykkään kun on selkeä ja luotettava. Semikallis mutta sama raha nyt menee parempaan viinipulloon niin se sama raha menee sit johonkin muuhun :)
 
Onko kellään kokemusta kiinnittymisvuodosta?
Täällä dpo8 ja tänään aamulla tuli pyyhittäessä paperiin ihan teelusikallinen vaaleanpunaista limaa? Sen jälkeen ei oo mitään näkynyt.

Vatsa on ollut pari viime päivää ihan turvonnut ja palelen jatkuvasti. Myös väsymys on ollut ihan ekstraluokkaa mitä normaalisti..
 
  • Tykkää
Reactions: pikkukakkonen24
Mulla siis kierto heittelee n.26-29, niin se just et millon alotan tekee niitä ovistestejä? Joo, siinä oli ne päivät kyllä, aloitus oli useammassa kierrossa se kp7, ja jos kierto heittelee, niin lyhyimmän kierron mukaan aloitus. Mut en mä tiiä..teen yksinkertaisesta asiasta vaikeen...
Mulla viime elokuussa oli kierto 31 päivää, sen jälkeen pisin on ollu 29, lokakuun lopussa lopetin imetyksen.
Nyt alkanu vähän kierto tasottuu.
2 kiertoo oli 25 ja viimeksi nyt oli 29, kerkesin jo innostuu nuiden kahden kierron jälkeen, et nyt tulee tasasempia kiertoja.
Olen kerran elämässäni tehnyt ovistestejä, niitä halppis ja ihan turhaan tein, kun sillon harrasteltiin joka päivä. Mut piti vaan kokeilla, enkä ottanu niistä mitään selvää. Herran jee, kun ei ekalla kerralla tärpänny sillon, kun "vasta" yk3..🫢

Eli se testaus pitää alottaa, kun ei huippu oo alkanu vielä nousee, niin sais luotettavan tuloksen? Pitäiskö sit huomenna alottaa, kun kp8? Kallis oli kyllä tuo 10kpl paketti, 29,90€. Ehkä testaan noi ja katotaan saanko ovista näkymään. Jännä nähä myös, tuleeko tästä ressii vai helpotusta?! Kun seksin ajoituksen takii en tee, vaan haluan tietää tuleeko ovlaatio.🥲 Voiko nää näyttää plussaa vaik ei ovista tulekkaan?

Kiitti jos joku viitsii vastata mun tyhmiin kysymyksiin.
En osaa vastata kun en ole lilaa testiä hinnan vuoksi käyttänyt mutta toivotaan että saat oviksen kiinni 😊

Ite tosiaan en ole raaskinut liloja hinnan vuoksi ostamaan. Yhden 20kpl pinkin clearbluen paketin tilasin vuosi sitten ja se kesti ties kuinka monta kiertoa, kun käytin rinnalla ihan perus PCn tikkuja. Metodi oli sellanen, että ensin tikuttelin kerran päivässä joskus kp 10 alkaen ja kun alkoi viiva vahvistua niin varmistin tuloksen digitaalisella. Yleensä meni 1-2 digiä per kierto, ei tullut siis hurjan kalliiksi 🤭Siinä samalla huomasi, että välillä digi antoi hymynaaman kun PC näytti vielä ”liian vaaleaa” viivaa ollakseen ovis+, ja vastaavasti joskus digi näytti pelkkää ympyrää vaikka tikussa oli aika vahvakin viiva. Sittemmin oon käyttänyt vain tikkuja ja ollut ihan tyytyväinen koska totesin että tikun tarkkuus riittää itselle. Aina ne ei oikein toimi, mutta mun mielestä digit on niin törkeen kalliita että ei oo wörtti jatkuvassa käytössä. Mutta oman kierron opiskeluun tosi hyvä apuväline 😊
 
Mulla siis kierto heittelee n.26-29, niin se just et millon alotan tekee niitä ovistestejä? Joo, siinä oli ne päivät kyllä, aloitus oli useammassa kierrossa se kp7, ja jos kierto heittelee, niin lyhyimmän kierron mukaan aloitus. Mut en mä tiiä..teen yksinkertaisesta asiasta vaikeen...
Mulla viime elokuussa oli kierto 31 päivää, sen jälkeen pisin on ollu 29, lokakuun lopussa lopetin imetyksen.
Nyt alkanu vähän kierto tasottuu.
2 kiertoo oli 25 ja viimeksi nyt oli 29, kerkesin jo innostuu nuiden kahden kierron jälkeen, et nyt tulee tasasempia kiertoja.
Olen kerran elämässäni tehnyt ovistestejä, niitä halppis ja ihan turhaan tein, kun sillon harrasteltiin joka päivä. Mut piti vaan kokeilla, enkä ottanu niistä mitään selvää. Herran jee, kun ei ekalla kerralla tärpänny sillon, kun "vasta" yk3..🫢

Eli se testaus pitää alottaa, kun ei huippu oo alkanu vielä nousee, niin sais luotettavan tuloksen? Pitäiskö sit huomenna alottaa, kun kp8? Kallis oli kyllä tuo 10kpl paketti, 29,90€. Ehkä testaan noi ja katotaan saanko ovista näkymään. Jännä nähä myös, tuleeko tästä ressii vai helpotusta?! Kun seksin ajoituksen takii en tee, vaan haluan tietää tuleeko ovlaatio.🥲 Voiko nää näyttää plussaa vaik ei ovista tulekkaan?

Kiitti jos joku viitsii vastata mun tyhmiin kysymyksiin.
Täällä on tullutkin jo hyviä vinkkejä ovulaation testailuun. Itse ainakin opin jo aika hyvin tunnistamaan oviksen oireista muutaman testailukierron jälkeen. Noiden testien ohella hyvä tapa tunnistaa ovulaation tapahtuvan on aamulämpöjen seuraaminen, koska nehän nousee vain, kun ovulaatio tapahtuu. Tosin on vähän työläs ja voi viedä muutaman kierron ajan, että oppii lämpöjen muutosta tulkitsemaan. Itsellä myös ovulaation jälkeen on selvät oireet, mitä ei alkukierrossa ole. Mm. rintojen arkuus ja munasarjoissa tuntuva jomottelu. Mutta nuohan on tosi yksilöllisiä ja vain omaa kiertoa seuraamalla niistä voi ehkä päätellä jotain.
 
Komppaan lämpöjen seuraamista, jos haluaa varmistuksen että ovis on tapahtunut. Itsellä menee pari kolme päivää yleensä oviksen jälkeen, että lämmöt nousee. Harvalla nousee heti seuraavana päivänä. Tuossa vielä esimerkkinä minun käyrä Ouralla:


Itsellä oviksen tunnistamisessa on ollut vaikeinta oikeastaan se tarkka päivä. Nytkin esim. tuli ovis plussa samana päivänä oviskipujen kanssa, samoin nännit kipeytyi samana päivänä jo aamulla. Lämmöt nousi kuitenkin 4 päivää tämän jälkeen. Eli en osaa sanoa tarkkaa päivää ovikselle, mutta kolmen päivän haarukan kyllä 🤔

Toki sillä ei varmaan olisi niin väliä, jos talletteluja voisi kokoajan. Meillä mies yrittäjä ja reissu töissä, niin sitä luksusta ei ole, vaan tärppipäivät pitäisi oikeasti olla tiedossa 😅
 
En kyl oo niin tarkkaa seuraillut mitä tapahtuu ovis aikaan kropassa tai tapahtuuko mitään.😅 Nyt kun tärppiä ei ole tullut ja toukokuussa jo vuosi yritystä takana😔 niin niin heräs vaan kysymys päässä, et tuleeko tässä iässä edes ovis joka kk jne.😬
Limat alko jo eilen..Ja kestää yleensä yli viikon. Välillä maha ollu kipee puolen välin aikaan tai pistelly ja miettiny et, onkohan nyt h-hetki.

Mut ehkä turhaan noi ovistikut sitten, jos ne ei niin luotettavia edes ole. Ja ihan mielenkiinnolla haluun nähdä tulevan huipun ja sit oviksen, niin siksi ostin tuota lilaa kokeeksi, ei ollu niin merkittävä ero hinnassa. En siis haluu pelkkää ovista tietoon.🙃
 
uip
Onko kellään kokemusta kiinnittymisvuodosta?
Täällä dpo8 ja tänään aamulla tuli pyyhittäessä paperiin ihan teelusikallinen vaaleanpunaista limaa? Sen jälkeen ei oo mitään näkynyt.

Vatsa on ollut pari viime päivää ihan turvonnut ja palelen jatkuvasti. Myös väsymys on ollut ihan ekstraluokkaa mitä normaalisti..

Mulla tuli edellisessä raskaudessa dpo 7-8 yhdynnän jälkeen selkeästi ihan verta. Normaalisti ei koskaan tämän tyyppistä vuotelua joten ajattelen, että sen täytyi olla kiinnitysvuotoa.
Turvotus, palelu ja väsymys olleet aina ensimmäisiä raskausoireita.
 
Jatkan ovistesteistä vielä!
Jos haluaa säästellä digitestien liuskoja, niin aloittaa testaamisen normi liuskatesteillä. Sit kun alkavat pikkusen jo tummua niin vaihtaa digeihin. Melkeen jo yhden kierron aikana sen oppii katsomaan milloin kandee vaihtaa. Mä aina otan kuvia niistä liuskoista puhelimella ja sit vertailen niitä edelliskiertojen kuviin. 😁 Mulla riittää 10 digiliuskaa tällä tyylillä kolmeen kiertoon.

Sit vielä vähän omaanapaa.
Täällä perus menkkahikoilut niin eiköhän huomenna odotetusti ala. Että ottaa taas koville. 😔 Pettyneenä ja surullisena taas nämä pari päivää ja sit taas rinta pystyyn ja nokka kohti seuraavaa kiertoa. 🙏🏼
Onko muilla vahvoja pettymyksen tunteita, itkua yms, kun menkat alkaa? Vai saatteko pidettyä ittenne lunkina kierrosta toiseen?
 
Tänään kp10 ja ovulaatiota ennustaa vasta 10 päivän päähän, mikä toisaalta sopii paremmin kuin hyvin koska mies tämän viikon työreissussa niin ei tallettelemaan päästäisikään. Varmaan kuitenkin aloitan oviksen metsästyksen loppuviikosta silti. :LOL:

Tästä kierrosta mulla on tosi hyvä fiilis! Oon huomannut tiettyä "säännöllisyyttä" mun kierroissa, joka toinen kierto on ns. normikierto ja jokatoinen venähtää pitkäksi. Ja tää kierto olisi nyt se ns. normaali kierto!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Frija
Jatkan ovistesteistä vielä!
Jos haluaa säästellä digitestien liuskoja, niin aloittaa testaamisen normi liuskatesteillä. Sit kun alkavat pikkusen jo tummua niin vaihtaa digeihin. Melkeen jo yhden kierron aikana sen oppii katsomaan milloin kandee vaihtaa. Mä aina otan kuvia niistä liuskoista puhelimella ja sit vertailen niitä edelliskiertojen kuviin. 😁 Mulla riittää 10 digiliuskaa tällä tyylillä kolmeen kiertoon.

Sit vielä vähän omaanapaa.
Täällä perus menkkahikoilut niin eiköhän huomenna odotetusti ala. Että ottaa taas koville. 😔 Pettyneenä ja surullisena taas nämä pari päivää ja sit taas rinta pystyyn ja nokka kohti seuraavaa kiertoa. 🙏🏼
Onko muilla vahvoja pettymyksen tunteita, itkua yms, kun menkat alkaa? Vai saatteko pidettyä ittenne lunkina kierrosta toiseen?
Kyllä pettymys on suuri joka kierrossa, vaikka kuinka yrittäisi tsempata eikä turhaan odottaa ja toivoa enää mitään. Loppukierrossa tulee aina itku, viimeistään, jos testaa negan tai tiputtelu alkaa. Nyt tuli itsellä myös vahva reaktio, kun sain tiedon parin tuttavan vauva-uutisista. Onneksi viestillä niin sai omassa rauhassa käsitellä asiaa. Kyllä tässä ajan kuluessa vähän turtuukin, mutta on näiden tunteiden kanssa välillä haastavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Frija ja Mollama
vierailija
Tätä tyyliä oon harkinnut,kun useemman kerran oon törmännyt tähän. Ja tuntuu toimivankin, kun tuntee omaa kiertoa. Jospa sitä uskaltaisi itekin harkita :)
Liiloja käytin jossain vaiheessa,mut nykysin pelkät pinkit käytössä. Violetit toimi mulla ainakin miten sattu joissakin kierroissa. Aikasin aloitettu testaamiset, mutta silti pärähtänyt suoraan pysyvä hymy. Meni hermo. Pinkit ajaa saman asian.

Kyllä se uus kierto pistää aina mielen alas. Joskus onnistuu pitää mielen ehkä jokseenkin hyvänä,mutta sitten on niitä hetkiä kun kiukkuu kotona turhasta ja viihtyy kipujen kanssa omissa oloissaan.

Miten teidän miehet reagoi uusiin kiertoihin? Minä kun ilmoitan negasta, vastaus tyyliin "höh, uutta yritystä". Seki pistää välillä raivoks😅🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Frija ja Mollama
Itse olen jo turtunut, lähinnä neutraali olo kun menkat alkaa. Kohta on kuitenkin kaksi vuotta yritetty ilman yhtäkään positiivistä testiä niin kaikkeen tottuu ja turtuu. Se ois varmaan suurempi järkytys kaiken yrityksen jälkeen jos se positiiviseksi muuttuisi. Miten sitä sit ois häkeltynyt. Puoliso ei oikeastaan kysele testaamisen perään, joitain muutamia kertoja. Puoliso lähinnä toivoo et kestäisin olla testaamatta.

Soittelin KYS :n, mut ei se puhelimen päässä osannut mittään kertoa. Sanoi vain et voin hakea lähetteen ja pyytää et siihen kirjataan kaikki labratulokset mukaan. Pariin viikkoon en ole käynyt omassa kanssa mielen rauhan vuoksi, nyt kun kävin niin viimeiseksi oli purettu hoitopalaute ja kirjoitettu lyhyesti ettei ivf tuota tulosta, suositellaan lahjasolu hoitoja. Ei me olla valmiita lahjasoluihin, niin ja se on vaikea aihe meillä puhuttavaksi. Kiinnostaakin et voiko noita hoitopalautteita mistään itse lukea? Nään vain tekstin jossa on hoitopalaute ovumian ja sairaalan välillä, haluaisin itsekkin ne lukea. Jos soittaisin huomenna meidän naistenpolille ja kyselisin lähetteen laittoa KYS :n niin varmaankin samalla purkautuisi meidän hoitosuhde ovumian kanssa? Ei kait meillä voi olla hoito suhdetta ovumiaan ja mahdollisesti KYS yhtä aikaan? Vai pitääkö minun itse ilmoittaa ovumiaan, että lopetamme hoidot sieltä? Toisaalta huvittaa jos oltaisiin silloin viime vuoden lopussa valittu kuopio niin oltais mahdollisesti sielä jo aloitettu hoidot, mut halu oli päästä nopean reitin kautta ja nyt se sit kostautuu. Hoitojonot menevät nyt jo syksykssä. Meillä on niin huono lähtötilanne onnistua ilman apuja, joten hoitoja on pakko kokeilla. Poden osittain syyllisyyttä omasta tilanteestani, mut toisaalta kun itse en ole ollut tupakoitsija enkä läträä alkoholillakaan niin miksi tilanne onkaan näin huono. Äidiltäni en ole uskaltanut kysyä polttiko kun odotti minua, johtuisiko siitä sit minun huono tilanne. Oikotietä onneen ei ole...
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 5/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 8/23 ★ 2.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Andune ★ 02/24 ★ 2.
@Lukija507330 ★ 3/24 ★ 2.
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

8.4.2024 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@jauhopeukalo kp 38/28
@tamuli kp 33/33
@Frija kp 26/28-30
@rimpsukka84 kp 25/31
@pineapplee kp 24/25
@heltsuli kp 20/28-30
@haaveillen kp 18/25-28
@Min204 kp 12/22-30
@Liilja kp 11/30-34
@Andune kp 9/28-30
@Päivänsäde84 kp 8/26-29
@Cara-mel kp 7/24-27
@Tyyn3 kp 7/32-38
@Aronia88 kp 4/26

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@tamuli DPO 15
@pineapplee DPO 13
@heltsuli DPO 1
@haaveillen DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
Kyllä pettymys on suuri joka kierrossa, vaikka kuinka yrittäisi tsempata eikä turhaan odottaa ja toivoa enää mitään. Loppukierrossa tulee aina itku, viimeistään, jos testaa negan tai tiputtelu alkaa. Nyt tuli itsellä myös vahva reaktio, kun sain tiedon parin tuttavan vauva-uutisista. Onneksi viestillä niin sai omassa rauhassa käsitellä asiaa. Kyllä tässä ajan kuluessa vähän turtuukin, mutta on näiden tunteiden kanssa välillä haastavaa.
❤ Sinne

Noi vauvauutiset on kyl pahoja. Mulla on sukulaisen vauvan ristiäiset kuukauden päästä. Tää vauva on 2vko vanhempi, mitä meidän pisimmälle menneen km raskauden laskettuaika olisi ollut. Ahdistaa niin paljon mennä sinne juhliin. Onneks ei olla tän sukulaisen kanssa muuten kovin läheisiä, mut silti en tiedä miten tuun selviämään niistä juhlista. Edelleen niin vaikea asia tuo menetys. 💔
 
❤ Sinne

Noi vauvauutiset on kyl pahoja. Mulla on sukulaisen vauvan ristiäiset kuukauden päästä. Tää vauva on 2vko vanhempi, mitä meidän pisimmälle menneen km raskauden laskettuaika olisi ollut. Ahdistaa niin paljon mennä sinne juhliin. Onneks ei olla tän sukulaisen kanssa muuten kovin läheisiä, mut silti en tiedä miten tuun selviämään niistä juhlista. Edelleen niin vaikea asia tuo menetys. 💔
Kiitos!
Paljon voimia vaikeaan päivään. ♥
 
  • Rakkaus
Reactions: Mollama

Yhteistyössä