Haaveena vauva 2025

Oma napa, kp 25/26 eli ylihuomenna pitäisi alkaa menkat.

On valmiiksi ahdistunut olo ja fiilis että "jos nyt ei onnistu niin ei varmaan onnistu myöhemminkään, ainakaan luomuna". Oma ikä ("jo/vasta" 32v) ja kasvava ikäero esikoiseen, kaikki raskaana olevat ystävät aiheuttavat negatiivisia tunteita. Ihan sika typerää, tunnen itseni idiootiksi, voisi vain nauttia viikonlopusta ja alkuviikosta katsoa miten tässä yk6 kävi. Ei ole oireita muttei myöskään tuntemuksia alkavista menkoista, ei mitään. Kotona vain yksi raskaustesti ja ajattelen säästää sen siihen asti että menkat päivän myöhässä, jos nyt tulee sellainen tilanne.

Melkein toivon että menkat alkaisivat jotta ei tarttis toivoa enää.
Tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty, murehtimatta jättäminen. Mutta ei se luomu/ ei luomu ole niin hirveän mustavalkoista. Minulla oli esikoisen suhteen aikanaan tilanne, että tuntui, että kuukaudet vain kuluvat ja mitään ei tapahdu. Sain yksityiseltä jotain ovulaation jälkeisiä hormoneja (terolut?), söin niitä sen yhden kuurin ja tulin siitä raskaaksi. Myöhemmät raskaudet ovat kaikki alkaneet ilman hormoneja.

En siis tiedä oliko niille aivan välttämätöntä fyysistä tarvetta vai olivatko vaan henkistä tukea, mutta siis aika pieniä juttuja voi tehdä raskautumisen tukemiseksi, ei heti tarvitse mennä suoraan IVF:ään.

• Rakkaus
Reactions: Keltainenkukka92
Tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty, murehtimatta jättäminen. Mutta ei se luomu/ ei luomu ole niin hirveän mustavalkoista. Minulla oli esikoisen suhteen aikanaan tilanne, että tuntui, että kuukaudet vain kuluvat ja mitään ei tapahdu. Sain yksityiseltä jotain ovulaation jälkeisiä hormoneja (terolut?), söin niitä sen yhden kuurin ja tulin siitä raskaaksi. Myöhemmät raskaudet ovat kaikki alkaneet ilman hormoneja.

En siis tiedä oliko niille aivan välttämätöntä fyysistä tarvetta vai olivatko vaan henkistä tukea, mutta siis aika pieniä juttuja voi tehdä raskautumisen tukemiseksi, ei heti tarvitse mennä suoraan IVF:ään.
Tämä on aivan totta, kiitos kuitenkin muistutuksesta!😊 Meillä onkin suunnitelmissa käydä tutkimuksissa uuden vuoden jälkeen mikäli ei ole tärpännyt, just sen takia että jos on jotain "pientä ja vaivatonta" mitä voisi tehdä. Mihinkään IVF ei olisi varaa yksityisesti (ja toivottavasti ei ole tarvettakaan) mutta ilmeisesti nää perustutkimukset saa ihan järkevällä summalla. 😊

47-49h jäljellä jos mun kellontarkka kierto pysyy säännöllisenä! 😅

vierailija
Aamuinen vierailija täällä, tänään tullut vessassa kädessä vähän rusehtavaa vuotoa, jos menkat alkaa niin pitäs alkaa vasta ens viikon lopulla. Aiemmin tosiaan taustalla pari kiertoa sit varhainen keskenmeno ja silloinkin tuli tätä, toki siis vasta myöhemmin mut hirveesti mietityttää et onks tää normaalia vai onks kierto sekasin vai mitä kummaa 😅
Yritän kokoajan ajatella et katsellaan viikon päästä, mut kummasti pyörii mielessä kokoajan etenkin ku tissejä särkee 😆

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

5.12.2024 sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Hopeanopea kp 27/28-30
@jauhopeukalo kp 25/28-30
@Keltainenkukka92 kp 26/26
@Min204 kp 15/23-30
@Oliivi3 kp 13/25
@Heimi89 kp 9/25-26
@Jennnuli kp 2/27-28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@jauhopeukalo DPO 13
@Keltainenkukka92 DPO 13
@Oliivi3 DPO 6

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24

Viimeksi muokattu:
Päivittelin listaa muutaman päivän jälkeen. Tarkastakaa omat tiedot.

Täällä ei mitään oiretta mihinkään suuntaan. Eilen aamulla tein negan testin, ei kyllä edelleenkään ollu mikään herkkä mutta aiemmin dpo 12 on testissä jotain näkyny jos näkyäkseen. Toivon että uusi kierto alkaisi nopeasti jos alkaakseen

• Surullinen
Reactions: Keltainenkukka92
Mulla ainakin DPO oikein mutta kp mennyt jossain vaiheessa sekaisin, tänään 26/26. Ei kyllä mitään väliä, eiköhän uusi kierto alkaa huomenna.

Kurjaa, että sait negan, ehkä toive elää kunnes menkat alkavat?💕

Onkohan kuinka yleistä että nega sanotaanko DPO 11-13 muuttuu myöhemmin plussaksi..? Eräs tuttu on saanut kolme lasta ja kuulemma testiin saanu ekat haamut vasta kun menkat ovat olleet noin viikon myöhässä ja leffaviivoja ei ole ikinä saanut vaikka on kolme onnistunutta raskautta takana 😁

• Tykkää
Reactions: jauhopeukalo
vierailija
Kirjoitan vierailijana, kun en pääse kirjautumaan, toinen siis toiveissa, esikoinen syntynyt 04/22.

Täällä testi näytti viime viikolla yllätyksekseni plussaa! 😯 Toki vielä varovaisen toiveikas tilanteen suhteen olen, tällä viikolla tein CB:n viikkonäytöllisen digitestin, joka kuitenkin antoi tulokseksi 1-2, laskennallisesti rv olisi tuolloin 5+0 ja hedelmöittymisestä kulunut aika 3 vkoa. 🤔 Oireet kuitenkin ovat kovin vähäisiä rintojen arkuutta ja pientä alamahan jomottelua lukuunottamatta. Millaisia kokemuksia muilla noista digitesteistä on? Varhaisultra kiinnostaisi, mutta kovat hinnat näissä on 😩

Niin mulla oli (muistaakseni) yritys aloitettu 5/2024 ja keskenmeno (no sen muistan) 11/2024 ja viides lapsi. Ekaan listaan.

Ja siis vierailja, ymmärsinkö oikein, että digitesti antoi vähemmän viikkoja kuin olisit olettanut? En oikein usko, että varhaisultralla saisi tuossa kohtaa mitään ehdottoman varmaa diagnoosia.

vierailija
Niin mulla oli (muistaakseni) yritys aloitettu 5/2024 ja keskenmeno (no sen muistan) 11/2024 ja viides lapsi. Ekaan listaan.

Ja siis vierailja, ymmärsinkö oikein, että digitesti antoi vähemmän viikkoja kuin olisit olettanut? En oikein usko, että varhaisultralla saisi tuossa kohtaa mitään ehdottoman varmaa diagnoosia.
Vierailija täällä jälleen..

Joo juuri tätä meinasin, että digi näyttää vähemmän viikkoja, kuin oletin. Ovulaatiosta tuohon testipäivään siis 3 vkoa, mutta digi näyttää 1-2. 🤔 ei varmaan auta kuin odotella rauhassa tilanteen kehittymistä 🙈

vierailija
Onkohan kuinka yleistä että nega sanotaanko DPO 11-13 muuttuu myöhemmin plussaksi..? Eräs tuttu on saanut kolme lasta ja kuulemma testiin saanu ekat haamut vasta kun menkat ovat olleet noin viikon myöhässä ja leffaviivoja ei ole ikinä saanut vaikka on kolme onnistunutta raskautta takana
Riippuu kuinka tarkkaan on osannut tunnistaa oviksen ja laskea siitä DPO:t. Myös raskaustesteissä on herkkyyseroja. Pregchekillä olen saanut ainakin hoitoalkuisella (kierto tarkkaan tiedossa) ekan haamun jo DPO 10 ja selvän haalean viivan DPO 12.

Riippuu kuinka tarkkaan on osannut tunnistaa oviksen ja laskea siitä DPO:t. Myös raskaustesteissä on herkkyyseroja. Pregchekillä olen saanut ainakin hoitoalkuisella (kierto tarkkaan tiedossa) ekan haamun jo DPO 10 ja selvän haalean viivan DPO 12.
No tätä just, kun monella tuntuu saavan edes haaleita viivoja todella aikaisin(DPO 9>), onkohan ne aina sellaisia superherkkiä. Toisaalta mullakin pregcheckejä kotona ja ohjeiden mukaan voi testata kun kuukautiset ovat päivän myöhässä(useimmiten DPO 15). Että aika iso ero.

vierailija
Jestas, että ärsyttää. Ovis ois ens viikolla mitä luultavammin ja oon taas flunssassa, aivan kuten viime kierrossakin 🙄. Nyt sit vielä antibioottihoitoinen poskiontelon tulehdus. Lääkäri sanoi, että ei pitäisi vaikuttaa mihinkään paitsi että nyt ei saisi raskaana olla mitä en ookkaan… Tästä kuurista sitten varmaan tulee hiivasieni niin jääneekö sitten ovis hyödyntämättä. Tosi rasittavaa. Itellä on jotenkin ikäeropaniikki, ikäeroa esikoiseen on vähintäänkin se 5v. Tavallaan kaduttaa, että ei aiemmin oo tullut yritettyä, nyt vasta syksyllä jätin ehkäisyn pois… Mutta aiemmin ei oo haluttu ees ja sairaudet ollu siinä tilassa ettei ois järkevää ollut, myös mies ei oo ollut halukas aiemmin ja nytkin on oikeestaan kompromissiratkaisu tämä…. Niin miten sitä oiskaan voinut aiemmin 😂. Outo ajatuskehä.

- Tikkunekku

Päivittelin listaa muutaman päivän jälkeen. Tarkastakaa omat tiedot.

Täällä ei mitään oiretta mihinkään suuntaan. Eilen aamulla tein negan testin, ei kyllä edelleenkään ollu mikään herkkä mutta aiemmin dpo 12 on testissä jotain näkyny jos näkyäkseen. Toivon että uusi kierto alkaisi nopeasti jos alkaakseen
Täällä oli kp:t oikein mutta dpo 3 tänään (listassa näkyi 6) 😊
Kiitti listan päivityksestä!

Muutaman viikon tauon jälkeen täällä taas. Minulle voisi päivittää kp 2 / 28-30.

Vähän ajatuksia viime kierrosta. Eka vuoto kesti 9 päivää 🫠. En saanut ovista bongattua, mutta kp 15 oli vahva testi päiväpissasta, jossa pidätystä takana vaan 1-1,5h. En tiedä oliko ovuloimaton kierto vai jäikö kunnon viiva saamatta, kun ei ollut vähintään sitä 2h pidätystä ,🤔. Kierto tasan 28 päivää, joten veikkaisin silti oviksen tapahtuneen, vaikka eihän itselle tyypillisen mittainen kierto ole siitä tae.. Ja seksikerrat ei osuneet ollenkaan oletetun oviksen kanssa yhteen. Mutta se on ihan ok, tosiaan pari sivua taaksepäin pohdin, että pitäisikö aloittaa vasta seuraavasta kierrosta. Tässä kierrossa sit kunnon yritys päälle 🤩.

Ihanaa sunnuntai iltaa ja alkavaa viikkoa kaikille :)!

Viimeksi muokattu:
Aamuinen vierailija täällä, tänään tullut vessassa kädessä vähän rusehtavaa vuotoa, jos menkat alkaa niin pitäs alkaa vasta ens viikon lopulla. Aiemmin tosiaan taustalla pari kiertoa sit varhainen keskenmeno ja silloinkin tuli tätä, toki siis vasta myöhemmin mut hirveesti mietityttää et onks tää normaalia vai onks kierto sekasin vai mitä kummaa
Yritän kokoajan ajatella et katsellaan viikon päästä, mut kummasti pyörii mielessä kokoajan etenkin ku tissejä särkee
Toi on kyllä ihan precis ku mun viime kierrossa ja itse ensin kuvittelin menkkojen alkavan,mutta ruskea vuoto kesti vain päivän. Sitten ajattelin itse kiinnittymisvuotoa? Menkat kuitenkin itsellä alkoi ajallaan n viikko tuosta rusehtavasta vuodosta.. että voisko olla kiinnittymisvuotoa (jos kuitenkin omalla kohdalla esimerkiksi yritti kiinnittyä siinä onnistumatta)

vierailija
Kirjoitan vierailijana, kun en pääse kirjautumaan, toinen siis toiveissa, esikoinen syntynyt 04/22.

Täällä testi näytti viime viikolla yllätyksekseni plussaa! Toki vielä varovaisen toiveikas tilanteen suhteen olen, tällä viikolla tein CB:n viikkonäytöllisen digitestin, joka kuitenkin antoi tulokseksi 1-2, laskennallisesti rv olisi tuolloin 5+0 ja hedelmöittymisestä kulunut aika 3 vkoa. Oireet kuitenkin ovat kovin vähäisiä rintojen arkuutta ja pientä alamahan jomottelua lukuunottamatta. Millaisia kokemuksia muilla noista digitesteistä on? Varhaisultra kiinnostaisi, mutta kovat hinnat näissä on
Minulla ei ole kokemusta noista viikkonäytöllisistä testeistä, joten varmasti en osaa sanoa.
Mutta, tiesitkö tarkasti oikean ovis-päivän? Muutenkinhan munasolun irtoaminen tai hedelmöittyminen on voinut ollakkin myöhempään kuin olet arvioinut 😊

/Kide

vierailija
Kp 1/26 ja fiilis maassa, piinailijoista voi siis poistaa. Tässä, tai siis edellisessä kierroksessa kaikki jälleen kerran by the book ja ei, silti ei tärpännyt. Toivottavasti muilla on parempi maanantai!
Voi harmi, että kierto alkoi 😔
Minulla kierto muutaman päivän jäljessä sinusta, jännittänyt mukana, että miten sinulla käy. Tsemppiä seuraavaan kiertoon 🥰

Omaa napaa. Eilen tuli sellainen huimauskohtaus, mitä minulla on tyypillisesti ollut vain raskaana ollessa, mietin että voisiko olla. Tänään sitten tein kp 25/27 CB:n puikkotestin, jossa selvä viiva ❤
Tuntuu uskomattomalta, että ensimmäisestä yk tuli plussa. Varovaisesti tästä kuitenkin iloitsen, ja toivon, että kaikki menee hyvin.

/Kide

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5.lapsi
@Kultakataja ★ 4/24 ★ 1.

★★★★★★★★★★★★★★★

6.12.2024 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@jauhopeukalo kp 29/28-30
@Min204 kp 16/23-30
@Oliivi3 kp 15/25
@Kultakataja kp 15/25-32
@Heimi89 kp 10/25-26
@Jennnuli kp 3/27-28
@Hopeanopea kp 3/28-30
@Keltainenkukka92 kp 1/26

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@jauhopeukalo DPO 14
@Oliivi3 DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24

Viimeksi muokattu:
Kyllä sitä itse mietti taas vaihteeksi asiaa näin päin että jos raskaus ei ala niin kivempi jos vuoto alkaisi edes ajallaan. Asia ei olisi niin päivän päälle jos ei tietäisi oviksen ajankohtaa mutta nyt kun on tiedossa niin turhauttaa kun kierto pitkittyy. Olen lukenut kymmeneen kertaan keskustelut myöhäisestä plussasta mutta jotenkin en jaksa siihen enää uskoa. Etova olo on ollut myös pms oireena. Viikonlopun jälkeen on väsyttänyt tosi paljon mikä voi myös olla kumpaa hyvänsä. Otappa tästä nyt selvää. Eilen ja toissa päivänä tuli kyllä oviksen kaltaista limaa joten oletin että vuoto alkaisi viimeistään tänään. Odotellaan

• Tykkää
Reactions: Kerttumaaria
Ei tuo flo:n ilmaisversio ainakaan mulla ottanut mitään ovulaatiotestin tulosta mitenkään huomioon "ennusteissa". Vaikka kirjasin että ovulaatiotesti näyttää negaa, niin silti kp 13 eli (7.12.) on vihreällä ympyröity merkki ovulaatiopäiväksi. Kun laitoin eilisen tuloksen plussaksi, niin sekään ei muuttanut mitään. Aina kun kirjaa, niin tulee kyllä "kierron ennusteita parannetaan" mutta ennusteet ei muutu mihinkään.

Tosiaan tämä oli eka kuukausi kun oon tehnyt ovulaatiotestejä, ja toissapäivänä ja eilen sain samanvahvuiset viivat keskenään, mutta kumpikaan ei ollut kontrolliviivan vahvuinen. Tänään tein jo malttamattomana aamupäivästä ja viiva oli jo aika heikko. Teen vielä tänään illalla samaan aikaan kuin eilen tein testin, ja katson että onko se vielä himmeämpi. Mulla aina puolessa välissä kiertoa ovulaation aikoihin ummettaa ja vähän jumittaa alavatsan lihakset, ja nämä oireet alkoi myös eilen illalla, joten uskoisin, että vaikka testiviivan vahvuiseksi ei nuo tulokset yltäneet (en sattunu testaan just sopivaan aikaan?!), niin ovulaatio oli siinä.

Nyt vaan sitten jännätään että alkaako jouluna menkat vai ei. Just aatoksi pitäisi alkaa. Onneksi jouluna on muuta touhua ja tekemistä, että ei jumita ajatukset koko ajan siinä alkaako ne vai ei.

Mutkin voi lisätä listoille.

@Kultakataja ★ 4/24 ★ 1.
@Kultakataja
★ kp 15/25-32

• Tykkää
Reactions: jauhopeukalo
Kyllä sitä itse mietti taas vaihteeksi asiaa näin päin että jos raskaus ei ala niin kivempi jos vuoto alkaisi edes ajallaan. Asia ei olisi niin päivän päälle jos ei tietäisi oviksen ajankohtaa mutta nyt kun on tiedossa niin turhauttaa kun kierto pitkittyy. Olen lukenut kymmeneen kertaan keskustelut myöhäisestä plussasta mutta jotenkin en jaksa siihen enää uskoa. Etova olo on ollut myös pms oireena. Viikonlopun jälkeen on väsyttänyt tosi paljon mikä voi myös olla kumpaa hyvänsä. Otappa tästä nyt selvää. Eilen ja toissa päivänä tuli kyllä oviksen kaltaista limaa joten oletin että vuoto alkaisi viimeistään tänään. Odotellaan
Oon niin samaa mieltä tuosta. Epätietoisuus on todella raskasta. Oon tässä kuukausien aikana tunnistanut lähes kaikki mahdolliset ensioireet itsellä ja kuitenkin on menkat sitte aina alkaneet, että se siitä.

• Tykkää
Reactions: Kerttumaaria
Ei tuo flo:n ilmaisversio ainakaan mulla ottanut mitään ovulaatiotestin tulosta mitenkään huomioon "ennusteissa". Vaikka kirjasin että ovulaatiotesti näyttää negaa, niin silti kp 13 eli (7.12.) on vihreällä ympyröity merkki ovulaatiopäiväksi. Kun laitoin eilisen tuloksen plussaksi, niin sekään ei muuttanut mitään. Aina kun kirjaa, niin tulee kyllä "kierron ennusteita parannetaan" mutta ennusteet ei muutu mihinkään.

Tosiaan tämä oli eka kuukausi kun oon tehnyt ovulaatiotestejä, ja toissapäivänä ja eilen sain samanvahvuiset viivat keskenään, mutta kumpikaan ei ollut kontrolliviivan vahvuinen. Tänään tein jo malttamattomana aamupäivästä ja viiva oli jo aika heikko. Teen vielä tänään illalla samaan aikaan kuin eilen tein testin, ja katson että onko se vielä himmeämpi. Mulla aina puolessa välissä kiertoa ovulaation aikoihin ummettaa ja vähän jumittaa alavatsan lihakset, ja nämä oireet alkoi myös eilen illalla, joten uskoisin, että vaikka testiviivan vahvuiseksi ei nuo tulokset yltäneet (en sattunu testaan just sopivaan aikaan?!), niin ovulaatio oli siinä.

Nyt vaan sitten jännätään että alkaako jouluna menkat vai ei. Just aatoksi pitäisi alkaa. Onneksi jouluna on muuta touhua ja tekemistä, että ei jumita ajatukset koko ajan siinä alkaako ne vai ei.

Mutkin voi lisätä listoille.

@Kultakataja ★ 4/24 ★ 1.
@Kultakataja
★ kp 15/25-32
Ainakin mulla muuttui ovispäivä siinä kun merkkasin ovistestin positiiviseksi. Ja ilmaisversio mullakin käytössä🤔

Yhteistyössä