Olen ihan tarkoituksella pysynyt poissa, mieli on tehnyt päätöksen että tämä pistoskierto on kokonaan viimeinen yritys, enkä tiedä onko edes enää kunnon yritystäkään, miehen kanssa usein riitaa joten luulenpa että tallettelut jää vähiin, olen hyväksynyt jotenkin tilanteen ja oma terveys reistailee niin enemmän olen miettinyt etten varmaan jaksaisi enää vauvan kanssa valvoakaan. Onhan se suuri suru mutta enää ei pikku vaatteet tai vauvojen näkeminen enää tunnu niin pahalta kuin vielä vuosi sitten.
Mutta maanantaina vielä lääkäri ja näkee miten tämä kierto menee.
Tsemppiä kaikille
Onnea vielä! Ja hyvä viiva ultrassa!
Tänää tein nyt apteekin ultralla ja onhan siinä onneksi eroa tuohon super hailakkaan haamuun jonka tein dpo 10. huoh!
Tässä sitten ton rfsun ja ultran ero viivoissa.
Ja kyllä mut vissiin voi jo siirtää plussanneisiin.
Tuu vaan! Täällä mäkin taustalta vielä luen ja jännäilen sormet ristissä kuitenkin.Joskohsn sitä uskaltais luottaa ja siirtyä tuonne tammikuisiin.
Täällä on kyllä niin ihanaa ja kannustavaa porukkaa, että taidan silti jäädä taustaloimaan!
Just olin laittamassa samaaTuu vaan! Täällä mäkin taustalta vielä luen ja jännäilen sormet ristissä kuitenkin.
Onnea plussasta!
Kuulostaa lupaavalta
Tsemppiä!Täällä jotenkin masentavat päivät ollu. Ennen oli joku positiivisuus näin piinaviikkoina, että ehkä!, mutta nyt vain valmiiksi jo surullinen että tuskin tämäkään kierto. Ja raskausuutisia satelee.. vahingossa raskautuneita jne.. hoh, kaikista vauvoista onnellinen, mutta kyllä se vaan surettaa, että miten käy itselle
Mulla ainakin riitti viime km jälkeen vaan soitto neuvolaan ja ei tarvinnut ultrata, kun tuli kyllä kunnon vuodolla ja r-testi meni suht nopeasti negaksi. Ensimmäisessä km kävin ultrassa ja sain vielä tyhjentävät lääkkeetkin toki silloin raskaus oli myös pidemmällä. Paljon tsemiä!Voi ei @senya toivottavasti on harmitonta vuotoa kuitenkin
On : mielialat vaihtelee.. Välillä toiveikas tulevaan, välillä plussauutiset kirpaisee ja tulee tosi epäreilu fiilis. Tänään kp4 ja testi näytti jo onneksi puhdasta negaa. Mietin pitääkö mun soittaa neuvolaan tästä kun km meni näin helpolla (tartteeko aina ultrata?) vai riittääkö toi itsetehty negatesti? Vuoto alkaa olla jo ohi.
Mulla pitäisi alkaa menkat dpo 15, aika hyvin pitää yleensä paikkaansa ihan päivälleen Flo:n mukaan. Ajattelin, että jos testaisi dpo 14, mutta saa nähdä tuleeko tehtyä jo aikaisemminOkei! No se on jotenki toi -1 sellanen et sillon kyllä pitäis ehdottomasti (mun päässä siis) jostain syystä
Ootko miettiny et koska testaisit? Mä meinasin et dpo11 ku flo näyttää et menkat alkais dpo12. Katotaan et miten muka jaksaa odottaa.. käväsin apteekissa ja jos siel ois ollu niitä earlyjä (ei cb) ni olisin ostanu ja sit testannu aikasemmin, mut ei ollu ostin sit digin, mut eipä sekään näytä mitään päiviä ennen menkkoja. Sit mul 2pc liuskaa kaapissa
Voi ei!!!!Mä taidan tulla häntä koipien välissä tänne. Tai ainakin todennäköisesti. Äsken vessakäynnillä pikkareissa verta ja pyyhkiessä ihan kunnolla. Tuntuu niin epäreilulta, että näin kävi toistamiseen. Ei mulla vielä kipuja ole, mutta eiköhän nekin ala kohta. Oma fiilis on, ettei kohta enää uskalla edes yrittää kun näin käy monesti, mies jaksaa olla positiivisempi että meidänkin vuoro tulee vielä.
Mä ku sain käsiini noita herkkiä ni taidan testaa dpo9Mulla pitäisi alkaa menkat dpo 15, aika hyvin pitää yleensä paikkaansa ihan päivälleen Flo:n mukaan. Ajattelin, että jos testaisi dpo 14, mutta saa nähdä tuleeko tehtyä jo aikaisemmin
Kaupallinen yhteistyö: Libero