Haaveena vauva 2023

Vähän tullut kirkasta verta tänään muutamaa tippaa, ei taida olla vielä kiinnittymiseen sopivaa? Voi myös olla huonot limakalvot yhdistettynä kolmen päivän touhuun 🙄 tai ennenkin ollut välivuotta mutta yleensä silloin ennen ovisaikaa
 
Mielenkiinnosta kyselisin millaisia ferritiiniarvoja muilla on mitattu?
Sain tulokset ja ferritiini on 130!! Se on viiterajoissa, mutta onkohan jo liian korkea…?
Mulla oli muistaakseni 37, yritän saada hilattua sitä ylöspäin, mulla kolme raudanpuutteista lasta. Mun mielestä toi 130 kuulostaa loistavalta etenkin jos raskaus haaveissa, yleensä taitaa olla yli 100 on se mihin tähdätään kun oon lukenut noita raudanpuute FB ryhmiä 🤔
 
Jos ei nyt joku ihme ole tapahtunut, niin seuraavaan kiertoon taitaa tulla ovistestit taas mukaan. Pyörii niin mielessä koko ajan ettö onko ovulaatio vai menkatko alkaa vai eikö alakaan. Aika monta kuukauttahan tässä menikin rentoa tjottailua 🤠

Yksi lääkäri sanoi, että ferritiinin olis hyvä olla yli 100. Niin tuo 130 kuulostaa kyllä hyvältä, mut ilmeisesti liiankaan korkea ei ole hyvä, mut mitään tietoa ei ole mikä sitten olis liian korkea.
 
Täällä ovistestit alkaa tummua. Nyt kädet ristiin että ovis tulis vasta 5 päivän päästä perjantaina niin olisi mieskin saman katon alla. Tänään kerkee talletella siltä varuilta että ovis sattuu viikolle.
Hitsi toi aikatauluttaminen on välillä niin stressaavaa puuhaa 🤭Kyllähän se 5min aikaa petipuuhiin pitäisi löytyä, mutta itsellä se ovis jotenkin onnistuu iskemään siihen pahimpaan päivään kuussa. Yritä siinä sitten stressittömästi saada uutta elämää alkuun 🤭
 
Oi, täällä on tullut lisää plussia, onnea! 😍

Mulle voikin sitten päivittää plussan perään kkm 10+0 😥 (en saa nyt värejä). Sikiö oli ehtinyt vain vähän yli 6 vk kokoiseksi, mutta sydän löi hissuksiin melkein loppuun asti ja kävin tarkistusultrissa yhteensä 5 kertaa. Melkoinen kokemus kaikkine raskausoireineen, pahoinvoinnit yms täysillä mukana koko ajan. Surullista, mutta nyt olen huojentunut, että sain tyhjennyslääkkeet ja asiaan tuli lopulta edes joku ratkaisu.
 

Yhteistyössä