Mulla oli muistaakseni 37, yritän saada hilattua sitä ylöspäin, mulla kolme raudanpuutteista lasta. Mun mielestä toi 130 kuulostaa loistavalta etenkin jos raskaus haaveissa, yleensä taitaa olla yli 100 on se mihin tähdätään kun oon lukenut noita raudanpuute FB ryhmiäMielenkiinnosta kyselisin millaisia ferritiiniarvoja muilla on mitattu?
Sain tulokset ja ferritiini on 130!! Se on viiterajoissa, mutta onkohan jo liian korkea…?
Hitsi toi aikatauluttaminen on välillä niin stressaavaa puuhaa Kyllähän se 5min aikaa petipuuhiin pitäisi löytyä, mutta itsellä se ovis jotenkin onnistuu iskemään siihen pahimpaan päivään kuussa. Yritä siinä sitten stressittömästi saada uutta elämää alkuunTäällä ovistestit alkaa tummua. Nyt kädet ristiin että ovis tulis vasta 5 päivän päästä perjantaina niin olisi mieskin saman katon alla. Tänään kerkee talletella siltä varuilta että ovis sattuu viikolle.
KiitosOo ihanaa! Onneaa
Kyllä, ihan selväMitäs sanotte, onko ovisplussa ollut tuolloin kp15? Mun silmään näyttäis tarpeeks tummalta
Ei siellä paljon ole, meitä siellä vasta kaksiOnko heinäkuisissa jo jotain keskustelua?
TestaaKp 25.. haluttaisi testata