Tuo on kyllä jo selvä plussa! Onnea ja viivan vahvistumista!Apua, osaankohan mä laittaa kuvan.. https://aijaa.com/zyvXu5 mitäs sanotte, näkyykö? @Kyfi
Nyt vähän harmittaa, etten malttanut huomiselle!
Onnea plussastaKiitos kaikille hengailen täällä vielä iltaan, ja tuun raportoimaan illan apteekin oman testin tuloksen
Kannattaa gynelle mennä jos kuitenkin saa jotain apuja hikoiluun ym. Jos saisit vaikka terolut kuurin avuksi ovulaation jälkeen.Eka finni ilmestyi kasvoihin ja rinnat ei enää kipeät.Eilen särki selkää.Shatavari saapui postissa, mietin uskallanko kokeilla, pahan hajuisia kapseleita Inhottava jännittää alkaako menkat ennen tiistai iltaa kun olisi se gyne.Mietin jo pitäisikö aika vaan perua että tuskinpa siitä mitään hyötyä on kun ei ole juuri oletetun oviksen jälkeen Toivoisin silti jotain apua tohon hikoiluun vaikka viimeksi gynen asenne oli se että kuuluu asiaan ja se siitä
Uskaltaakohan ottaa näitä luontaistuotteita jos on käytössä jokin tukilääke/hormooni? Mietin vaan sitä että jos gyne jostain ihmeen syystä kirjoittaisi esim.terolutiaMäkin laitoin shatavarit tilaukseen, otan kuuriluontoisesti kun lokakuussa ei hoitoa, pakko katsoa tämäkin keino. Olivatkin parissa paikassa loppu, onko joku osto buumi![]()
Ei aavistustakaan, varmasti parempi jos kysyt, mä otan riskin mulla marraskuu joka tapauksessa ihan viimeinen hoitokertaUskaltaakohan ottaa näitä luontaistuotteita jos on käytössä jokin tukilääke/hormooni? Mietin vaan sitä että jos gyne jostain ihmeen syystä kirjoittaisi esim.terolutia Epäilen suuresti että ei kirjoita koska on julkisen puolen gyne.
Imetys voi aiheuttaa lyhyttä kiertoa, usein myös lyhyttä luteaalivaihetta. Ja imetyksen jälkeen voi mennä vuosikin ennenkuin tasoittuu.Mä jotenkin uskon että itselläni on alkamassa vaihdevuodet. Viime kierto oli 18 pvä. Ja nyt näyttää siltä että on kierto 21 päivää. Tänään alkoi pieni punertava vuoto ja menkkakivut. Lopetin imetyksen joten luulisi kierron tasaantuvan kohta. Mutta jos on noin lyhyitä niin sopii vaihdevuosien lähestymiseen.
Tsemppiä kovastiTäällä kp1. Poistakaa kokonaan kiertolistalta. Nyt kun pudottiin jonoon odottamaan ivf:ää, en taida jaksaa ottaa vastaan muiden onnea enkä osaa nyt tsempata. Palaan kun voimat riittää.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Irene kärsi raskauspahoinvoinnista synnytykseen asti: "Oksensin lähes päivittäin"