On tää kylTossa mun ovistesti kun Digi ei antanut vieläkään hymynaamaa. Saa olla tarkkana näköjään näiden kanssa.

Viimeksi muokattu:
On tää kylTossa mun ovistesti kun Digi ei antanut vieläkään hymynaamaa. Saa olla tarkkana näköjään näiden kanssa.
Kiitti tiedosta! Pitääpä ostaa eri merkkiä tuon digin rinnalleLiuskojen herkkyyksissä on eroja kuten raskaustesteissäkin. Ja LH:n perustaso naisilla on myös erilainen, eli siksi joku saa jollain tikulla selkeät viivat ja toinen ei kunnollista plussaa, mutta toisilla tikuilla sitten toisella on koko kierron suht tummat viivat ja hankala määrittää milloin ne on vielä tummemmat ja toinen saa samoilla tikuilla just sopivasti oviksen kiinni.
Ilmeisesti rfsu:n liuskat on vähemmän herkkiä ainakin kuin pc:n. Mä oon pcllä saanu oviksen hyvin kiinni. Kannattaa kokeilla eri merkkisiä ja vaikka kokeilla kahta samassa kierrossa niin näkee eron ja löytää itelle sopivan.
No joo, eilen kyllä oli kivut pahimmillaan illalla ja nyt vaan vähän jomottelua.. ihan hölmö liuska kylläMä en oo koskaan saanu tasavahvoja noilla rfsu liuskoilla, lasken tommosen ku sulla kuvassa huipuksi koska sen jälkeen loppuu aina limat ja kivut seinään
Pregcheck on hyvä. Rfsu ei välttämättä toimi myöskään. Mutta toisaalta jos kuitenkin bongaat sen huipun noilla sofeilla, vaikkei se viiva ole yhtä vahva, niin ei de haittaa. Ja jos sulla digi kuitenkinKiitti tiedosta! Pitääpä ostaa eri merkkiä tuon digin rinnalle
Dpo7Täällä dpo 3 ja kauheita vihlasuja alamahassa ollut tänään. Laskeskelin tuossa että kiva kun uuskierto käynnistyy niin ollaan just lasten kanssa kylpylä reissulla.Pitkä aika kun pääsee testailee.. tiedän ettei nyt tärpännyt mutta testaamisen ilosta täytyy testailla. Millon muut "himotestaajat" on aloittaneet?
![]()
Uuh, sehän olis jo kohta.Dpo7![]()
Mä oon ottanu yhden päivässä, aina aamupäivällä. Kärsin kans eilen illalla kamalasta nörästyksestä mutta pistin päivällä syödyn lasagnen piikkiin. Mua kun on närästäny raskauden jälkeen tosi herkästi. Mutta nyt kun sanoit niin pitääpä seurata että johtuuko sittenki shatavaristaTäällä kp 2Peruin sen gynen koska vuoto oli eilen niin runsasta, muutta oli siinä perumisessa se hyvä puoli että uuden ajan sain jo 2-viikon päähän jolloin kp17 eli tosi hyvä ajoitus
Nyt näyttäisi muutenkin menkat normaalimmilta kun aikoihin,koska tänä aamunakin vuotaa vielä runsaammin
Sharatavaria otin kahtena iltana ja aivan jäätävä närästys öisin jatkuen seuraavan päivänNyt otin kokeeksi aaamulla että pistääkö närästämään
![]()
Mulle tuli tilaus viime viikon lopulla. Ruohonjuuresta tilasin.Onko muut shatavari tilaajat saaneet hyvin tilauksen? Mulla ei ole tullut mitään tietoa ihmettelen kun yleensä joku lähetys ilmoitus tulee, ei kyllä kiire ole vielä, vähän siirrän kierron alkua syömällä vielä terolutia ei osuisi ovis reissun ajalle
jes, hyvä tietää! Ajattelin käyttää digia vain muutaman kuukauden, on sen verran tyyris. Samalla testaan liuskoilla niin näen miten täsmää + bongailen oireita. Mulla tulee kyllä niin selvät oviskivut yms, että luulen että ensi kuun jälkeen jätän testit ostamatta ja vain tunnustelen fiiliksiäPregcheck on hyvä. Rfsu ei välttämättä toimi myöskään. Mutta toisaalta jos kuitenkin bongaat sen huipun noilla sofeilla, vaikkei se viiva ole yhtä vahva, niin ei de haittaa. Ja jos sulla digi kuitenkin
Saattaa saada tulokset jo samana päivänä.Kuinka kauan menee siemenesteanalyysin valmistumiseen? Tuli kutsu polille ja nyt panikoin, että ollaanko myöhässä analyysin kanssa
Annettiiko ohjetta, miten tehdä testi? Minulla oli, että aamun ekasta tehdä cb digi. Tämä ohje siis inseissä kaksi vuotta sitten. Tein toki kaiken varalta liuskoilla monta kertaa päivässä. Joskus jos näytti illemmasta tummemmalta jo liuska, niin tein myös digin varulta.Mä oon tottunu liuskatestejen tekiä mut nyt sit alkionsiirtoon mennessä pitää tehdä cb:n digitestillä (sillä ei vilkuttavalla) ja niiden käytöstä ei oo mitään hajua..
luskat oon tehny just kolmesti päivässä jopa, niin tarvisin neuvoo että piisaako digi vaan kertan vai pitäiskö tehdä kahdesti.. liuskalla jos teen kerran vaan niin menee ovis ohi 95% todennäkösyydellä..
Viikko on hyvä varata, mutta voi tulla nopeamminkin. Meillä meni kyllä useampi työpäivä.Kuinka kauan menee siemenesteanalyysin valmistumiseen? Tuli kutsu polille ja nyt panikoin, että ollaanko myöhässä analyysin kanssa
Kävittekö yksityisellä? Julkisella meillä meni 1,5kk.Saattaa saada tulokset jo samana päivänä.
Yksityisellä joo. Mutta seuraavana päivänä soitettiin sieltä. Yksityisellä saattaa saada jo samana päivänä.Kävittekö yksityisellä? Julkisella meillä meni 1,5kk.
Voimia!Toivottavasti sun olosi pian helpottuuIhanaa odotusaikaa
Meillä loppui yritys kokonaan koepalalöydösten takia ja nyt on kohdunpoistoon aika varattu. Se oli sitten siinä, täytyy löytää uusia unelmia
Onnea kaikille plussanneille ja paljon Tsemppiä teille jotka plussaa vielä odotatte!
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Irene kärsi raskauspahoinvoinnista synnytykseen asti: "Oksensin lähes päivittäin"