Haaveena vauva 2023

Onko kiero menetetty jos seksiä oli hedelmällisenä aikana vain dpo 0? Aiemmin viikkoa aikaisemmin, reissujen takia jäi vähälle tässä kierrossa.. Että kannattaako edes toivoa onnistumista?
Ei ole menetetty todellakaan. Itse tulin raskaaksi kierrosta jossa seksiä oli vain dpo0. Seksiä oli aamupäivällä ja illalla tunsin selvästi tuikkivat oviskivut. Ovislimatkin ja jomottelut oli jo ollut 1-2 päivää aiemmin, ja olen varma että ovulaatio tapahtui tuolloin illalla.
 
Ei ole menetetty todellakaan. Itse tulin raskaaksi kierrosta jossa seksiä oli vain dpo0. Seksiä oli aamupäivällä ja illalla tunsin selvästi tuikkivat oviskivut. Ovislimatkin ja jomottelut oli jo ollut 1-2 päivää aiemmin, ja olen varma että ovulaatio tapahtui tuolloin illalla.
Meillä toinen lapsi sai alkunsa, että limat ja kivut olivat jo loppuneet pari tuntia ennen yritystä, eli hyvin kerkeää samana päivänä vielä 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Oi, täällä on tullut lisää plussia, onnea!

Mulle voikin sitten päivittää plussan perään kkm 10+0 (en saa nyt värejä). Sikiö oli ehtinyt vain vähän yli 6 vk kokoiseksi, mutta sydän löi hissuksiin melkein loppuun asti ja kävin tarkistusultrissa yhteensä 5 kertaa. Melkoinen kokemus kaikkine raskausoireineen, pahoinvoinnit yms täysillä mukana koko ajan. Surullista, mutta nyt olen huojentunut, että sain tyhjennyslääkkeet ja asiaan tuli lopulta edes joku ratkaisu.
Voi vitsi 😢 Varmasti ihan järkyttävä kokemus.. Toivottavasti uusi raskaus kuitenkin alkaisi pian 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon
Oi, täällä on tullut lisää plussia, onnea! 😍

Mulle voikin sitten päivittää plussan perään kkm 10+0 😥 (en saa nyt värejä). Sikiö oli ehtinyt vain vähän yli 6 vk kokoiseksi, mutta sydän löi hissuksiin melkein loppuun asti ja kävin tarkistusultrissa yhteensä 5 kertaa. Melkoinen kokemus kaikkine raskausoireineen, pahoinvoinnit yms täysillä mukana koko ajan. Surullista, mutta nyt olen huojentunut, että sain tyhjennyslääkkeet ja asiaan tuli lopulta edes joku ratkaisu.
Voi ei, tsemppiä kovasti❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon
Oi, täällä on tullut lisää plussia, onnea! 😍

Mulle voikin sitten päivittää plussan perään kkm 10+0 😥 (en saa nyt värejä). Sikiö oli ehtinyt vain vähän yli 6 vk kokoiseksi, mutta sydän löi hissuksiin melkein loppuun asti ja kävin tarkistusultrissa yhteensä 5 kertaa. Melkoinen kokemus kaikkine raskausoireineen, pahoinvoinnit yms täysillä mukana koko ajan. Surullista, mutta nyt olen huojentunut, että sain tyhjennyslääkkeet ja asiaan tuli lopulta edes joku ratkaisu.
Voi ei 😭❤ voimia!
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon
Markettitesteistä ääni kans pc:lle!
Prismassa ainakin pikkusen päälle 2e/2kpl testejä. Meinasin yks viikko tuossa tilata raskauskeijulta, mutta siellä oli kyllä niissä joku verkkokauppalisä😅😅
Toki siinä on se positiivinen puoli, että saa suoraan kotiin eikä tarvitse hakea kaupasta, varsinkin jos asuu pienellä paikkakunnalla ja ei halua mennä tuttujen kassalle x)
 
vierailija
Mulla oli muistaakseni 37, yritän saada hilattua sitä ylöspäin, mulla kolme raudanpuutteista lasta. Mun mielestä toi 130 kuulostaa loistavalta etenkin jos raskaus haaveissa, yleensä taitaa olla yli 100 on se mihin tähdätään kun oon lukenut noita raudanpuute FB ryhmiä
Mulla oli ennen rautalisää ferritiiniarvo vain 35, joten hurjalta tuntuu näinkin iso nousu ylöspäin. Ja raskaus on haaveissa. :)
 
Marketista saa niitä herkkiä digejä.

Onko kellään kokemusta koronasta, että olisi sekoittanut kierron?
Mä aika monta kertaa täällä aiheesta valittanut 🙈 ekat menkat oli koronan jälkeen ihan kamalat, verta tuli ainakin kolminkertainen määrä ja kivut tosi kovat.... Seuraava kierto meni ihan harakoille enkä edes usko ovulaation tapahtuneen, pitkin kiertoa oli outoja mahakipuja millon missäkin ja naama kukkii koko kuukauden. Nyt on kolmas kierto koronasta menossa ja tuntuu normaalilta 🙏
 
Mulla oli ennen rautalisää ferritiiniarvo vain 35, joten hurjalta tuntuu näinkin iso nousu ylöspäin. Ja raskaus on haaveissa. :)
Kuinka kauan söit rautaa että nousi noin paljon? Ja olitko vähintään pari viikko täysin terve ennen kun mittautit uudestaan? Kaikki kipeenä olot ja tulehdustilat voi nostaa arvoa ja näyttää tuloksen ihan harakoille 😏 esim. Korona saattaa nostaa arvoja parikin kuukautta kuulemma 🙊
 

Yhteistyössä