Haaveena vauva 2022

Heips,

suurin osa taitaa olla siirtyny jo uudelle palstalle, mutta mää vihdoin ja viimein toivon ettei tarvisi sinne enää hypätä.

meillä alkion siirto (2pv alkio) oli to 31.3 eli nyt menossa pp 10. Eilen sain aivan haamujen haamun ja tänään viiva oli vahvistunut Nyt siis kaikki peukut pystyyn että huominen testi olisi taas hieman vahvistunut ja vihdoin meidän 2,5v odotus palkitaan

en haluis innostua vielä liikaa mutta en oo vielä koskaan ikinä saanu edes haamu viivaa yhteenkään testiin tällä matkalla joten oon niin onnellinen jo tästäkin. Huh kumpa nyt kaikki menis hyvin!

tässä vielä kuvaa

ylempi eilen pp9 ja alempi tänään pp10 aamulta
Onnea ja tarrasukkia matkaan ❤❤
 
tässä tämän aamun testit ja huomenna virallisena testipäivänä sit vielä digi, mut ehkä alan nyt pikku hiljaa uskomaan että siellä todella 2 viivaa on ekaa kertaa ikinä.


Tää matka on ollut niin kivinen ja pitkä joten toivotaan että on sinnikäs ja pysyy matkassa loppuun asti eikä tarvis miettiä ivf tai hoitokiertoja ainakaan 2 vuoteen.

Huomenna teen vielä digitestin kun pitää klinikalle ilmottaa tuloksista.

tsemppiä kaikille täällä. ❤

Iso osa niistä keiden matkassa oon kulkenu tätä haaveena vauva 2020 ja 2021 ja 2022 on jo saanut plussa uutisen kauan sitten ja vauvat syliinkin asti.
en oo nyt loppu ajasta niin kovasti palstaillukkaan kun pettymyksiä satoi kerta toisensa jälkeen vähän liikaakin ja piti saada välillä ajatukset aivan pois tästä kaikesta.

Mut tää palsta on ollut KORVAAAMATON tuki!
Tsemppiä kaikille vielä tähän 2022 nipistykseen ja tuonne 2023 puolelle.
 
vierailija
Oli siinä väriä, mutta se hävisi sitten kuitenkin. Ja kuva on otettu vajaa tunti testistä. Vielä en jaksa tuohon uskoa, täytyy testata tulevina päivinä uudelleen.
Mulla roskishaamuista tuli kyllä oikea viiva myöhemmin ja nyt ollaan raskaana. Tosin ne roskisviivatkin säilyi, eli eivät haalistuneet enää kun viiva kerran (vaikkakin tunnin myöhässä) oli tullut näkyviin.
 
Mulla roskishaamuista tuli kyllä oikea viiva myöhemmin ja nyt ollaan raskaana. Tosin ne roskisviivatkin säilyi, eli eivät haalistuneet enää kun viiva kerran (vaikkakin tunnin myöhässä) oli tullut näkyviin.
Mulla itseasiassa viime kesänä kävi niin että sain haamun tällä rfsu:n testillä, melkein ainakin testiajalla ja heti perään cb antoi myös plussan, mutta se ensimmäinen lopulta myös hävisi. Mietin silloin että hyvä kun tein cb:n koska ekassa ei olisi ollut mitään näytettävää enää miehelle. Ja raskaana siis olin vaikka menikin sitten kesken.
 
En muista olenko aiemmin jo kysynyt, mutta voiko luteaalivaiheen pituus vaihdella? Tikutin ovulaatiota digitesteillä kahdessa kierrossa ja luteaali olo toisessa kierrossa 11 ja toisessa 14. Jostain oon lukenut, että luteaalivaihe on kierrosta toiseen sama ja ovulaation ajankohta vaan vaihtelee. Sain tähän loppukiertoon koronan, joten jännittää vaikuttaako se kiertoon.
Mulla on vaihdellut 12-14 pv välillä luteaalivaihe. Kyllähän sen pitäisi jokseenkin samana pysyä, mutta toisaalta ainahan ei oviskaan ole tasan samaan aikaan ovisplussaan nähden.
 
  • Tykkää
Reactions: Laurenzia
Kysäisen täällä, kun muista porukan nauttineen punaviiniä ovulaation jälkeen tms. Olisiko suositella mitään holitonta merkkiä? Otan nyt kaikki keinot käyttöön: maca, geele jne. 😅 En viitsi holillista juoda viikolla kuitenkaan edes lasillista.
 
vierailija
Kysäisen täällä, kun muista porukan nauttineen punaviiniä ovulaation jälkeen tms. Olisiko suositella mitään holitonta merkkiä? Otan nyt kaikki keinot käyttöön: maca, geele jne. En viitsi holillista juoda viikolla kuitenkaan edes lasillista.
Sen vaikutus perustuu kaiketi flavonoideihin (resveratroli) jota siis on kyllä muuallakin.
Tumma suklaakin korvaa sen
 
Oli siinä väriä, mutta se hävisi sitten kuitenkin. Ja kuva on otettu vajaa tunti testistä. Vielä en jaksa tuohon uskoa, täytyy testata tulevina päivinä uudelleen.
kannattaa testata huomenna uudestaan ja sit ostaa jos mahd clearbluen herkkä.

mun haamu oli myös alkuun just tollanen ja kuivuessaa ei meinannu enää ees erottaa eli ehdottomasti hyvät mahkut plussaan.

mulla oli siis dpo 10 samanlainen kun sulla kuvassa ja sit siitä alko kehittyä näin:


ja vertauksena dpo 13 clearblue
https://aijaa.com/vZU4NG

Pidän peukut pystyssä!
 
kannattaa testata huomenna uudestaan ja sit ostaa jos mahd clearbluen herkkä.

mun haamu oli myös alkuun just tollanen ja kuivuessaa ei meinannu enää ees erottaa eli ehdottomasti hyvät mahkut plussaan.

mulla oli siis dpo 10 samanlainen kun sulla kuvassa ja sit siitä alko kehittyä näin:


ja vertauksena dpo 13 clearblue
https://aijaa.com/vZU4NG

Pidän peukut pystyssä!
Mä noita sun viivoja koetinkin vertailla aiemmin, onko se niin että pp10 jos alkio on 2pv niin on sama kuin dpo 12, vai peräti 13 🤔
 
Mä noita sun viivoja koetinkin vertailla aiemmin, onko se niin että pp10 jos alkio on 2pv niin on sama kuin dpo 12, vai peräti 13
mulla punktio pv on ns dpo0 ja 2pv alkion siirtopäivä ns dpo 2 eli siitä oon laskenut nuo mun dpot. Mulla siis pp 10 on tuon dpo 12 😊
toki ainahan se on tuurista kii miten alkio kiinnittyy ja miten raskaushormoni alka erittyä, mutta ehottomasti testaile huomenna ja mulla esim tänään toi clearblue oli jo selkeä ja piirty samantien vs toi rfsu jossa silti hieman haaleampi viiva vaikkakin näkyvissä.
 
mulla punktio pv on ns dpo0 ja 2pv alkion siirtopäivä ns dpo 2 eli siitä oon laskenut nuo mun dpot. Mulla siis pp 10 on tuon dpo 12
toki ainahan se on tuurista kii miten alkio kiinnittyy ja miten raskaushormoni alka erittyä, mutta ehottomasti testaile huomenna ja mulla esim tänään toi clearblue oli jo selkeä ja piirty samantien vs toi rfsu jossa silti hieman haaleampi viiva vaikkakin näkyvissä.
Mä tein äsken clearbluen ja ihan niinkuin siihen jotain piirtyisi 🤭😲 haalean vaaleaa mutta nythän on myös ilta. Höhlää oli testata, katsotaan aamulla miltä näyttää.
 
Heips,

suurin osa taitaa olla siirtyny jo uudelle palstalle, mutta mää vihdoin ja viimein toivon ettei tarvisi sinne enää hypätä.

meillä alkion siirto (2pv alkio) oli to 31.3 eli nyt menossa pp 10. Eilen sain aivan haamujen haamun ja tänään viiva oli vahvistunut ❤ Nyt siis kaikki peukut pystyyn että huominen testi olisi taas hieman vahvistunut ja vihdoin meidän 2,5v odotus palkitaan ❤❤

en haluis innostua vielä liikaa mutta en oo vielä koskaan ikinä saanu edes haamu viivaa yhteenkään testiin tällä matkalla joten oon niin onnellinen jo tästäkin. Huh kumpa nyt kaikki menis hyvin!

tässä vielä kuvaa

ylempi eilen pp9 ja alempi tänään pp10 aamulta
Voi miten ihanaa! ❤ Ja mikä ihana päätös olis tälle ketjulle sinun plussa viimein kaikkien epäonnisten vaiheiden jälkeen! Peukut pystyssä täällä, että kaikki menee nyt hyvin ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Sinisilmät
https://aijaa.com/W1Ohw9



Tommonen tuli tänään, hankala saada valoa sopivasti mutta kyllähän siinä + näkyy 🤭 Tämä on ihan testiajalla kuvattukin jopa. Rfsu:n ja cb uitin samasa kipossa ja niihin tuli himmeät haamut, sellaiset joita ei ihan vielä viivaksin uakoisi mutta silti nähtävissä. Eli cb selkeästi herkempi ja pc yhtä herkkä kuin frsu:n herkkä.

Kylhän tässä nyt alkaa varovaisesti toivoa että ehkä menkat ei nyt tulisikaan, sen pidemmälle ei vielä uskalla ajatella.
 
Ihanaa, kun saatiin plussia vielä tälle vuodelle! ❤ Minäkin plussasin eilen hailakan haamun, huomenna aamulla testaan vielä ja katon onko viiva yhtään tummentunut. Tänään on siis dpo11. Jännittää! 😍 onkohan jotain joulukuiset ryhmää jo perustettu tänne tai esim facebookiin? Ois kiva päästä seuraaman muiden plussanneiden matkaa jatkossakin! Mulle voi laittaa viestiä, jos haluaa jatkaa ajatusten vaihtoa ☺
 
  • Rakkaus
Reactions: Sinisilmät
Ihanaa, kun saatiin plussia vielä tälle vuodelle! Minäkin plussasin eilen hailakan haamun, huomenna aamulla testaan vielä ja katon onko viiva yhtään tummentunut. Tänään on siis dpo11. Jännittää! onkohan jotain joulukuiset ryhmää jo perustettu tänne tai esim facebookiin? Ois kiva päästä seuraaman muiden plussanneiden matkaa jatkossakin! Mulle voi laittaa viestiä, jos haluaa jatkaa ajatusten vaihtoa
Onnea! Joulukuisten fb ryhmä on perustettu, olisko ollu minnie88 kelle viestiä, löytyy täältä joulukuiset 22 ketjusta😄
 
  • Tykkää
Reactions: Neeppu

Yhteistyössä