Haaveena vauva 2022

@mamma41 Pahoittelut sinulle ❤

Täällä kp 24/23-24 en uskalla käydä vessassa kun pelkään, että kohta alkaa vuoto. Kaikki oireet viittaa kuukautisiin, joten toiveet ei oo kovin korkealla. Miehen huominen uusi sn-näyte peruttiin, koska lakko. Uusia aikoja ei anneta lakon aikana eli myös mun aukkari siirtyy kanssa ainakin toukokuun kiertoon 😒
 
Täällä kp26/25-29 , monta päivää jo jomotellut vatsalla :( Jos jotain hyvää niin ainakaan kierto ei tuosta ole lyhentynyt :) Kurjaa kun jomottelee jo useamman päivän ennen vuotoa ja vuodon alkaessa ja aikana yleensä ihan mahdottomia kramppeja:( Yhdet juhlat tulossa viikonloppuna ja inhottavaa jos siellä tosi kivuliasta olla :/

Pääsiäis viikonlopulle varattiin hotelli yö miehen kanssa, toivottavasti se toteutuu ❤❤ Silloin olisi lähellä jo ovis ❤

Ketäs täällä ketjussa vielä on? Suurin osa siirtynyt jo uuteen ketjuun.
 
Täällä kp26/25-29 , monta päivää jo jomotellut vatsalla Jos jotain hyvää niin ainakaan kierto ei tuosta ole lyhentynyt Kurjaa kun jomottelee jo useamman päivän ennen vuotoa ja vuodon alkaessa ja aikana yleensä ihan mahdottomia kramppeja Yhdet juhlat tulossa viikonloppuna ja inhottavaa jos siellä tosi kivuliasta olla :/

Pääsiäis viikonlopulle varattiin hotelli yö miehen kanssa, toivottavasti se toteutuu Silloin olisi lähellä jo ovis

Ketäs täällä ketjussa vielä on? Suurin osa siirtynyt jo uuteen ketjuun.
Aiotko siirtyä ensi vuoden yritykseen?
Mulla tekisi mieli vielä yrittää mutta onhan tää keskenmeno ihan hanurista, järkyttävä vuoto ja kivut ja mies suhtautuu niinkuin ei mitään. En oikein osaa vielä suhtautua uuteen yrittämiseen.

Jos sulla nyt vielä tärppäisi 🙂
 
vierailija
Tulen tänne huutelee sivusta, vaikken tänne "enää kuulukkaan".

Mahtavaa @Fazeriina82 tuo yhteinen hotelliyö teille. Toivottavasti nautitte ja rentoudutte.❤

Mä aikanaan varasin kans hotellin miehelleni ja mulle maaliskuulle. Oltiin silloin sairaita ja siirrettiin se huhtikuulle. Silloin, kun varasin sen, haaveilin kaikesta aamupalajutuista, mitä ko. hotellissa on. Mm.erilaista lohta..graavilohta jne. Ajattelin, että otetaan muutama🥂 eli juodaan ja syödään hyvin ja saunotaan. Relax siis.🥰

Noh, elämä yllätti ja 6kk yrittämisen jälkeen tulin raskaaksi. Imetän siis vielä (1vuotiasta) ja ajattelin että saattaa vierähtää pitkäkin tovi, kun ikääkin kohta mittarissa 38v. Nyt vietetään sit alkoholitonta iltaa yms.mutta se ei tietenkään haittaa.🥰 Pikkulapsiarjessa kun elää, on tärkeää saada kahdenkeskistä aikaa välillä.❤

Paljon paljon plussatuulta tänne ja aurinkoa elämään kaikille!☀😊
 
Mun oli tarkoitus tikuttaa ovulaatiota tässäkin kierrossa, mutta viikonloppu ja alkuviikko on mennyt niin surullisissa merkeissä, että asia tuntui vähäpätöiseltä. Samoin tallettelut jäi hyvin vähiin ja epäilen, että tässä kierrossa ovulaatio saattoi olla aiemmin kuin muutamassa edellisessä kierrossa. Tässä kierrossa hienoa on ollut se, että mitään välivuotoja ei tähän asti ole ollut ja yksi uusi oire keskellä kiertoa on ollut rintojen kipeytyminen. Mulla ei oo ikinä ollut tällaista aiemmin. Ehkä liittyy ovulaatioon, koska nyt on kp 18 ja kipu on alkanut vähän helpottamaan. Nämä omat yritysjutut tuntuu kuitenkin niin mitättömiltä ympärillä tapahtuviin surullisiin asioihin verrattuna, että tämä kierto oli meidän osalta ikäänkuin välikierto.
Onko muilla ollut rintojen kipeytymistä ovulaation aikoihin mutta ovulaation jälkeen loppunut?
 
Aiotko siirtyä ensi vuoden yritykseen?
Mulla tekisi mieli vielä yrittää mutta onhan tää keskenmeno ihan hanurista, järkyttävä vuoto ja kivut ja mies suhtautuu niinkuin ei mitään. En oikein osaa vielä suhtautua uuteen yrittämiseen.

Jos sulla nyt vielä tärppäisi
Yritys jatkuu mutten halua enää uuden ketjun listoille, tuntuu liian pahalta nähdä oma nimimerkki listan ylimpänä :( Sitä niin toivoi ja oletti että olisi ollut mahdollisuudet vuoden -22 vauvaa mutta ei edelleenkään ei raskautta :(

@Laurenzia minulla kipeytyy joka kierto ovulaation jälkeen rinnat, aluksi todella kipeät ja sitten helpottaa ja ennen uutta kiertoa ailahtelee kipu :/
 
  • Tykkää
Reactions: Laurenzia
Täällä taitaa nyt myös menkat alkaa.. hyvin hyvin väistä vaaleanpunaista vuotoa tosin vaan, mutta voi olla että nämä synnytyksen jälkeen tulevat ekat voi kai olla aika niukatkin.🤔 katsotaan nyt mihin tää lähtee.. 🤷‍♀️
 
Täällä ei vielä alkanut menkat, mutta varmaan viimeistään huomenna kun tänään oli tosi kovaa päänsärkyä ja paha olo :(Päivän oli maha jomottelematta ,mutta illalla taas alkoi, myös valkkari lisääntyy.

Todella masentavaa, paljon on nyt huolta ja mieli muutenkin maassa, iäkäs läheiseni todella sairas ja sairaalassa koronan vuoksi , pelkään mikä päivä vain nukkuu pois :(
 
Täällä ei vielä alkanut menkat, mutta varmaan viimeistään huomenna kun tänään oli tosi kovaa päänsärkyä ja paha olo Päivän oli maha jomottelematta ,mutta illalla taas alkoi, myös valkkari lisääntyy.

Todella masentavaa, paljon on nyt huolta ja mieli muutenkin maassa, iäkäs läheiseni todella sairas ja sairaalassa koronan vuoksi , pelkään mikä päivä vain nukkuu pois
Voimia❤ mutta älä vielä luovuta voihan lisääntynyt valkka kertoa alkaneesta raskaudesta
 
Voi ei Fazeriina 😭 mä olisin niin teille toivonut, toivottavasti vielä onnistuttu. Kaikkea hyvää❤

On tää terveydenhoito välillä ihan pyllystä, soitin kiireellisenä TK kun epäilen kohtutulehdusta km jälkeen niin ei ole aikaa ottaa nyt joudun lähtee päivystyksen kautta joka tapauksessa, kyllä ärsyttää.

Kaikkea hyvää muillekin ja tsemppiä jos ei joulukuussa tule niin uuden vuoden vauva sitten meille kaikille ☺
 
vierailija
Täällä perhe joka toivoo toista pientä (esikoinen 12/20) ja häntä yritettiin 5-6kk. No nyt sovittiin, että tässä kuussa jää ehkäisy pois ja nyt on ovulaatio ohi. Saapa nähdä kuinka käy! Vähän on fiilis, että nappaiskohan jo ekasta tällä kertaa ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Voi ei Fazeriina mä olisin niin teille toivonut, toivottavasti vielä onnistuttu. Kaikkea hyvää

On tää terveydenhoito välillä ihan pyllystä, soitin kiireellisenä TK kun epäilen kohtutulehdusta km jälkeen niin ei ole aikaa ottaa nyt joudun lähtee päivystyksen kautta joka tapauksessa, kyllä ärsyttää.

Kaikkea hyvää muillekin ja tsemppiä jos ei joulukuussa tule niin uuden vuoden vauva sitten meille kaikille
Kiitos ❤❤
 
Heips,

suurin osa taitaa olla siirtyny jo uudelle palstalle, mutta mää vihdoin ja viimein toivon ettei tarvisi sinne enää hypätä.

meillä alkion siirto (2pv alkio) oli to 31.3 eli nyt menossa pp 10. Eilen sain aivan haamujen haamun ja tänään viiva oli vahvistunut ❤ Nyt siis kaikki peukut pystyyn että huominen testi olisi taas hieman vahvistunut ja vihdoin meidän 2,5v odotus palkitaan ❤❤

en haluis innostua vielä liikaa mutta en oo vielä koskaan ikinä saanu edes haamu viivaa yhteenkään testiin tällä matkalla joten oon niin onnellinen jo tästäkin. Huh kumpa nyt kaikki menis hyvin!

tässä vielä kuvaa

ylempi eilen pp9 ja alempi tänään pp10 aamulta
 
En muista olenko aiemmin jo kysynyt, mutta voiko luteaalivaiheen pituus vaihdella? Tikutin ovulaatiota digitesteillä kahdessa kierrossa ja luteaali olo toisessa kierrossa 11 ja toisessa 14. Jostain oon lukenut, että luteaalivaihe on kierrosta toiseen sama ja ovulaation ajankohta vaan vaihtelee. Sain tähän loppukiertoon koronan, joten jännittää vaikuttaako se kiertoon.
 

Yhteistyössä