R
Rollolainen
Vieras
Mä söin 2dl metwurstisalaattia, 2dl mansikkakeittoa, yhden kaurapaln joss alevitteenä oli ruohosipulituorejuustoa ja yhden mandariinin.
Tänään en syö enää mitään, mutta vettä pitää vielä juoda
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:HK:n sininen on paistumassa uunissa