gallup: iltapalasi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
:D

Mä söin 2dl metwurstisalaattia, 2dl mansikkakeittoa, yhden kaurapaln joss alevitteenä oli ruohosipulituorejuustoa ja yhden mandariinin.

Tänään en syö enää mitään, mutta vettä pitää vielä juoda
 
kaakaota, 2 ruisleipviipaletta, juustoa, kalkkunaleikkelettä, jääsalaattia ja suolakurkkua.

Ihan tajuton nälkä edelleen!! Imetän ja olen viimeksi ehtinyt syödä klo 15 riisiä ja kasviksia..huh. Kohta penkomaan kaappia jälleen....
 

Yhteistyössä