gallup: ILTAPALASI

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Söin tossa töiden jälkeen kolme viipaletta kinkkua sinapin kanssa, sit vähän lanttulaatikkoa ja rosollia.. enpä vissiin tykkää jouluruuista.. :p äsken sit vielä omenan, ku vähän hiuko..
 
oon napostellu pitkin iltaa, kun puol 8 jälk.tultiin tytön joulujuhlasta:
2 salmiakki laatikkoa, rieskaa(tänään anoppi leiponu :p ) meni varmaan se reilu kokonainen..nam..kaikkineen lisukkeineen , 2 lasia kumaa glögiä, pulla kahvit join jokuaika sitten miehen ja sen veljen kanssa, ennenku pelaamaan lähtivät..just olin lähössä hakemaan taas glögiä..
 

Yhteistyössä