Söin tossa töiden jälkeen kolme viipaletta kinkkua sinapin kanssa, sit vähän lanttulaatikkoa ja rosollia.. enpä vissiin tykkää jouluruuista.. äsken sit vielä omenan, ku vähän hiuko..
oon napostellu pitkin iltaa, kun puol 8 jälk.tultiin tytön joulujuhlasta:
2 salmiakki laatikkoa, rieskaa(tänään anoppi leiponu ) meni varmaan se reilu kokonainen..nam..kaikkineen lisukkeineen , 2 lasia kumaa glögiä, pulla kahvit join jokuaika sitten miehen ja sen veljen kanssa, ennenku pelaamaan lähtivät..just olin lähössä hakemaan taas glögiä..
Käytiin yhden palstalaisen kanssa RAX:issa syömässä tossa illalla ja siellä istuttiin pari tuntia että eiköhän se mulle tiitä iltapalaks.
Vieläki :x olo ku on niin täynnä.