mulla nyt edssä kolme hapankorppua kipparijuustola ja 1½dl mehukeittoa, vielä aion syödä yhden hedelmän,mutta en ole vileä päättänyt syönkö mandariinin,omenan vai banaanin. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Voileipäkeksejä,juustoa ja kuoharia :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:kikkeliä tacon välissä.