E
epätoivoinen
Vieras
inun vauvani 8kk ei juo mitään, söisi vaan kaikenlaista. Päivän aikana saan menemään n. 2dl maitoa ja yöllä 2dl myös. Vettä inhoaa! En enää muuta keksi kuin yrittää tuttipullosta mehua, onko joku antanut?