G: kehtaatko näyttäytyä alasti miehesi edessä?

• Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja en:
En kehtaa. "Peruutan" myös esim saunasta pois ettei mies näe takapuoltani. Häpeän vartaloani ja olen varma ettei mieheni pidä siitä.
peesi!
No eikö tuo aiheuta teidän ja miehenne väliin muuria?
Mitä muuria? Minä olen jo niin kauan hävennyt kroppaani, että peittely tulee luonnostaan. Eikä mieskään tee elettäkään tai osoita kiinnostusta kroppaani joten lasken 1+1 = kroppani on luotaantyöntävä.

Seksi sujuu rintaliivit päällä, hämärävalossakin.

Rukoilijasirkka
En kehtaa. "Peruutan" myös esim saunasta pois ettei mies näe takapuoltani. Häpeän vartaloani ja olen varma ettei mieheni pidä siitä.
peesi!
Mitä muuria? Minä olen jo niin kauan hävennyt kroppaani, että peittely tulee luonnostaan. Eikä mieskään tee elettäkään tai osoita kiinnostusta kroppaani joten lasken 1+1 = kroppani on luotaantyöntävä.

Etkö sä juuri kuvaile muuria?

Joo
Kehtaan kyllä. vaikken vartalooni täysin tyytyväinen ole niin mies tuntuu tykkäävän kovasti :D kiva niin. joskus kyllä ihmettelen suuresti mitä se mussa näkee, kun alasti itseäni peilistä katson. tosin, rakastan minäkin mieheni vartaloa, vaikkei se ehkä kauneusihanteita täytä eikä itse ole siihen täysin tyytyväinen :)

peesi!

Tai sitten mies on huomannut ettet tahdo hänen näkevän ja on aatellu että antaa olla. Tuo yhteenlasku on sun päässäsi. ootko kysyny koskaan mitä mies mieltä vai aatellu itekses vaan?

xxx
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Tai sitten mies on huomannut ettet tahdo hänen näkevän ja on aatellu että antaa olla. Tuo yhteenlasku on sun päässäsi. ootko kysyny koskaan mitä mies mieltä vai aatellu itekses vaan?
Niin, voi se olla niinkin. En ole kysynyt, enkä kysy! :eek:

Bbs
peesi!
Koittakaa mennä seuraavan kerran oikein päin niin ehkä huomaat että mies pitääkin siitä mitä näkee. Ei mullakaan mikään hyvä vartalo ole mutta silti mies musta pitää, koska rakastaa minua. Heti sillä on heppi ylös päin kun pikkasen pyllistän vaikka perse on mitä on!

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Kkk:
Itse koitan välttää sitä että näkee mut alasti mutta siitä syystä että sillä on sitten heti heppi pystyssä ja haluaa jotain, no haluaa se muutenkin koko ajan,.
Itsellä sama juttu. Jos en ole itse seksituulella, niin en todellakaan tule miehen eteen pesun jälkeen ilkosillani keikistelemään. Tiedossa on, että seksiä sitten on kuitenkin edessä.
Muuten voin kyllä näyttäytyä alasti mieheni edessä. Vaikka kroppa on kaikkea muuta kuin täydellinen.

enää en rehellisesti sanottuna tiedä. mies on niin tarkka omasta ulkonäöstään ja kroppa viimeisen päälle timmi. omani ei ole palautunut synnytyksen jälkeen. suoraan sanottuna olen fyysisesti täysin erilainen ihan joka paikasta. kyllä kotona estottomasti viipotan ilman vaatteita mutta valitettavasti miehen silmissä en ole enää hyvännäköinen ilman vaatteita. tiedän sen sanomattakin. seksiä haluaa entiseen malliin kyllä vaikka edellisenä päivänä törkki vyön päällä roikkuvaa vatsanahkaa sormella tyyliin mikä tää on. totta kai tuollainen sattuu. totuus on että vatsalihakseni (jotka näkyvät sen roikkuvan nahan takana) ovat vahvemmat kuin koskaan ahkeran jumppaamisen tuloksena mutta tähän nahkaan (ja rintoihin, eriparia koska imetin pelkästään toisella viimeiset viisi kuukautta) auttaisi vain kirurgin veitsi. mitään plastikkakirurgista toimenpidettä en edes harkitse. mutta on vaan niin pirun surullista että mies ei tajua raskauden muuttavan kroppaa pysyvästi. ja jos se jatkossa vaikuttaa meidän väleihin huonontavasti, sille sit ei vaan voi mitään. minä oon ylpeä että mun kroppani sai aikaan kauniin pojan ja se pystyi kuitenkin ruokkimaan maitoallergista poikaa vuoden. =)

mööh
Kyllähän sitä aina kekkuloi kotona alasti, jos ei oo vieraita. Nukunkin myös alasti. Mies vaan liikakilojen myötä on ruvennut nälvimään ja katsomaan pitkään vatsamakkaraa, mutta yritän olla välittämättä... On ihana olla alasti! (tai alushousut jalassa ainoastaan)

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Mulla uusi pitkä ja hoikka mies.
Minä lihava ku norsu. Ihan reteesti oon alasti hänen edessään :D
Tuskinpa se mun kanssa ois jos ei hyväksyis mua tällaisena kuin olen :heart:
tää kommentti oli ihana lukea :hug: :heart:
toivoisin tällaista tilannetta ittelleniki. :) siis en sitä että olisin lihava ku norsu ;) vaan että mies ei olis noin ulkonäkökeskeinen ja hyväksyisi mut ihan minkäkokoisena/näköisenä hyvänsä. vilinäiti kaikkea hyvää sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja kiiuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Mulla uusi pitkä ja hoikka mies.
Minä lihava ku norsu. Ihan reteesti oon alasti hänen edessään :D
Tuskinpa se mun kanssa ois jos ei hyväksyis mua tällaisena kuin olen :heart:
tää kommentti oli ihana lukea :hug: :heart:
toivoisin tällaista tilannetta ittelleniki. :) siis en sitä että olisin lihava ku norsu ;) vaan että mies ei olis noin ulkonäkökeskeinen ja hyväksyisi mut ihan minkäkokoisena/näköisenä hyvänsä. vilinäiti kaikkea hyvää sulle!
Kiitos. Hän onkin ihana. Häntä ei häiritse mun mahamakkarat ja se onkin pääasia. Kuljetaan käsikädessä yms. mä todella tunnen itseni hyväksytyksi :)

Yhteistyössä