G: kehtaatko näyttäytyä alasti miehesi edessä?

• Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
pp
Tottakai kehtaan, mutta tosiaan oli aluksi vähän vaikeaa siinä vaihees ku paino nousi muutamassa kuukaudessa 10-15kg..
En ole mikään missimallinen todellakaan, mutta itse tunnen oloni seksikkääksikin kun mies minusta ja kropastani tykkää.
Seksistä ei kyllä tulis mitään jos aina pitäs olla pimeessä peiton alla :)
Seksikkäiden alusasujenkin käyttäminen tuntuu tätänykyä ihan luonnolliselta, vaikka masumakkarat onkin ja komeat raskausarvet ympäriinsä..

minni
ainoastaan saunassa muuten en kyllä strippaile alastomasti kotona, paitsi vällyjen välissä. inhoan vartaloani enkä halua keikistella mieheni edessä. ollaan oltu 21.v aviossa

vieras
Mitä hittoa? Tietenkin kehtaan. Jos en kehtaisi jonkun miehen edessä näyttäytyä alasti, niin vika olisi kyllä siinä miehessä enkä silloin olisi sellaisen miehen kanssa. Ei ole mitään ongelmaa kulkea alasti kotona niin seksuaalisessa kuin ei-seksuaalisessakin mielessä. Se on täysin luonnollista.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vika olisi kyllä siinä miehessä enkä silloin olisi sellaisen miehen kanssa.
Eli mun tapauksessa vika on kaikissa muissa maailman ihmisissä, paitsi mussa? En kehtaa olla kenenkään nähden alasti ja itsenikin just ja just.

Kehtaan tottakai. Vaikka onki tuota läskiä niin että en toistaiseksi kehtaa mennä uimahalliin enkä lähteä isompaan kaupunkiin shoppailemaan (eipä mulla ois oikee siistiä vaatettakaan päälle...)

vieras
Eli mun tapauksessa vika on kaikissa muissa maailman ihmisissä, paitsi mussa? En kehtaa olla kenenkään nähden alasti ja itsenikin just ja just.
Sanoinko että sulla on niin? Puhuin itsestäni. Että jos en kehtaisi olla jonkun miehen edessä alasti, niin sen täytyisi olla joku hirveän pinnallinen ja ilkeä mies joka kertoisi koko ajan kaikista ulkoisista vioistani aina kun olen alasti. Ja sillonkin varmaan kehtaisin olla alasti, ihan kiusallanikin.

vieras
Sanoinko että sulla on niin? Puhuin itsestäni. Että jos en kehtaisi olla jonkun miehen edessä alasti, niin sen täytyisi olla joku hirveän pinnallinen ja ilkeä mies joka kertoisi koko ajan kaikista ulkoisista vioistani aina kun olen alasti. Ja sillonkin varmaan kehtaisin olla alasti, ihan kiusallanikin.
Sanoinko mä että sä sanoit niin?!??!

vieras
Sanoinko mä että sä sanoit niin?!??!
No tuo lihavoitu kohta nyt antoi ymmärtää, että sanoit niin.

Ennen en kehdannut, vaikka olin hoikka ja kroppani täydellinen. Nyt kun tämä on kaikkea muutakun täydellinen, kolmen lapsen :heart: venyttämä, perse roikkuu, reidet on kun aitajuoksijalla (vaunulenkit), rinnat on navan päällä ja napa roikkuu v**** päällä, niin en häpeä enää mtn :D Kolme lasta on palkinto tästä kropasta, joten ei haittaa :D Moni varmaan ajattelisi jos näkisi kuvan et pyh, nätti kroppa, mut näin koen itse ja ei mua ahdista enää kulkea kenenkään edessä alasti =) Toki rannalla katson kateellisena täydellisiä vartaloita, mutta sit ajattelen, että so what ;)

Yhteistyössä