G: kehtaatko näyttäytyä alasti miehesi edessä?

• Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
hmm
mieheltäni saan vartalostani posittiivisempaa palautetta kuin peilista. En ymmärrä, miksi hän siitä tykkää, mutta näköjään tykkää, edes mun liioin isoista rinnoista (ovat oikeasti hankalan isot eivätkä enää kauniit niin isona, haluaisin pinenennyksen ja siihenkin olen saanut mieheltä luvan).

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Miten vois elää normaalia elämää jos ei kehtais??
Sitä mäkin ihmettelen. Olen järkyttynyt, että moni ei pidä siitä edes.
Ai ihmisten erilaisuus oikein järkyttää...
No on se vähän järkkyä, että kokee olonsa epämukavaksi oman miehensä edessä. Ei kuulosta kivalta. Surullista.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä mä elän ihan normaalia elämää, vaikken kehtaakaan.
Miten käytännössä tapahtuu vaatteiden vaihtaminen, ihon rasvaaminen, pesulta tulo? Miten voit käydä uimassa?

Miten seksi onnistuu, jos et kehtaa olla alasti?

vieras
Miten käytännössä tapahtuu vaatteiden vaihtaminen, ihon rasvaaminen, pesulta tulo? Miten voit käydä uimassa?
En ui ja vaikka kävisinkin, niin kyllä mä ne vaatteet ihan silloinkin pukkarissa vaihtaisin, no vaihdan vaatteet pukuhuoneessa silloin kun käyn suihkussa ja muut vaatteet makuuhuoneessa, ihon voi rasvata vaatteet päälläkin.

Rukoilijasirkka
En ui ja vaikka kävisinkin, niin kyllä mä ne vaatteet ihan silloinkin pukkarissa vaihtaisin, no vaihdan vaatteet pukuhuoneessa silloin kun käyn suihkussa ja muut vaatteet makuuhuoneessa, ihon voi rasvata vaatteet päälläkin.
Entä seksi?

häpeän
yritän vältellä tilanteita joissa mies näkee minut kokonaan alasti. seksiä on mutta yökkäri pysyy päällä.... BMI 24, rinnat AA75 mahamakkarat.. en halua nöyryyttää itteäni yhtään enempää...

Vieras
Mun miehen exällä oli tosi paha ongelma olla alasti ja se vaikutti heidän suhteeseensä aika rankalla kädellä.Seksi suoritettiin AINA pimeässä peiton alla, rintoihin ei saanut koskea ja aina oli jokin vaatekappale päällä.
Kuulemma erittäin ahdistavaa ja hankalaa miehen kannalta. En kyllä itse voi kuvitella että alkaisi seksin aikana repimään vaatteita/peittoa päälle ettei toinen nyt vahingossakaan näe minua alasti.
Tämä oli kuulemma yksi niistä syistä jotka johtivat eroon ja seksin hakemisen muualta.
Omen mieheni kohdalla ymmärään rämän täysin.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja häpeän:
yritän vältellä tilanteita joissa mies näkee minut kokonaan alasti. seksiä on mutta yökkäri pysyy päällä.... BMI 24, rinnat AA75 mahamakkarat.. en halua nöyryyttää itteäni yhtään enempää...
voi hoohhooija.....

Rukoilijasirkka
Sullahan on mainiot mitat, ei tuossa ole mitään hävettävää.

aiempi vieras
Niin ja mä tiedän että mä olen mieheni mielestä äärettömän kaunis, mutta kun itse inhoan kroppaani. Oon tosi laiha ja inhotan itseäni, jos saisin edes 10kiloa lisää kroppaan niin voi olla eri, muttä tällä kropalla näytän pahemmalta ku suohirviö, omasta mielestäni :/

niina
mulla mtös ongelmia olla kenenkään edessä alasti, seksiä harrastetaan kyllä ilman vaatteita mut saunassa mielellään pidän pyyhettä. vaikka mies synnytyksessäkin mukana oli en silti sielläkään alasti ollu. jotenkin se vaan häiristee minua

häpeän
Sullahan on mainiot mitat, ei tuossa ole mitään hävettävää.
se miltä näytin ennen.... silloin oli vaate koko 34-36 nyt on 38-40. ei varmaan miestä häiritte mutta itte häpeän ja kovasti.

Yhteistyössä