Ai ihmisten erilaisuus oikein järkyttää...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sitä mäkin ihmettelen. Olen järkyttynyt, että moni ei pidä siitä edes.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten vois elää normaalia elämää jos ei kehtais??
Ai ihmisten erilaisuus oikein järkyttää...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sitä mäkin ihmettelen. Olen järkyttynyt, että moni ei pidä siitä edes.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten vois elää normaalia elämää jos ei kehtais??
Joo ok korjaan! Miehellä oli tosiaan muovipussit jalkojensa suojana, ei muuta!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kai salin henkilökunta vaati häntä pitämään edes kenkäsuojuksia?Alkuperäinen kirjoittaja s:Yhden synnytyksenkin on ilkialasti nähny ja toinen tulossa joten mitä sitä tässä enää kainostelemaan.
No on se vähän järkkyä, että kokee olonsa epämukavaksi oman miehensä edessä. Ei kuulosta kivalta. Surullista.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ai ihmisten erilaisuus oikein järkyttää...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sitä mäkin ihmettelen. Olen järkyttynyt, että moni ei pidä siitä edes.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten vois elää normaalia elämää jos ei kehtais??
Tässä tapauksessa minuakin järkyttää ja säälittääkin vähän.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ai ihmisten erilaisuus oikein järkyttää...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sitä mäkin ihmettelen. Olen järkyttynyt, että moni ei pidä siitä edes.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten vois elää normaalia elämää jos ei kehtais??
No kyllä mä elän ihan normaalia elämää, vaikken kehtaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten vois elää normaalia elämää jos ei kehtais??
Miten käytännössä tapahtuu vaatteiden vaihtaminen, ihon rasvaaminen, pesulta tulo? Miten voit käydä uimassa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyllä mä elän ihan normaalia elämää, vaikken kehtaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten vois elää normaalia elämää jos ei kehtais??
En ui ja vaikka kävisinkin, niin kyllä mä ne vaatteet ihan silloinkin pukkarissa vaihtaisin, no vaihdan vaatteet pukuhuoneessa silloin kun käyn suihkussa ja muut vaatteet makuuhuoneessa, ihon voi rasvata vaatteet päälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten käytännössä tapahtuu vaatteiden vaihtaminen, ihon rasvaaminen, pesulta tulo? Miten voit käydä uimassa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyllä mä elän ihan normaalia elämää, vaikken kehtaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten vois elää normaalia elämää jos ei kehtais??
Entä seksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ui ja vaikka kävisinkin, niin kyllä mä ne vaatteet ihan silloinkin pukkarissa vaihtaisin, no vaihdan vaatteet pukuhuoneessa silloin kun käyn suihkussa ja muut vaatteet makuuhuoneessa, ihon voi rasvata vaatteet päälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten käytännössä tapahtuu vaatteiden vaihtaminen, ihon rasvaaminen, pesulta tulo? Miten voit käydä uimassa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyllä mä elän ihan normaalia elämää, vaikken kehtaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten vois elää normaalia elämää jos ei kehtais??
Mulla on lähes aina ohut yötoppi tai rintsikat.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten seksi onnistuu, jos et kehtaa olla alasti?
voi hoohhooija.....Alkuperäinen kirjoittaja häpeän:yritän vältellä tilanteita joissa mies näkee minut kokonaan alasti. seksiä on mutta yökkäri pysyy päällä.... BMI 24, rinnat AA75 mahamakkarat.. en halua nöyryyttää itteäni yhtään enempää...
Sullahan on mainiot mitat, ei tuossa ole mitään hävettävää.Alkuperäinen kirjoittaja häpeän:yritän vältellä tilanteita joissa mies näkee minut kokonaan alasti. seksiä on mutta yökkäri pysyy päällä.... BMI 24, rinnat AA75 mahamakkarat.. en halua nöyryyttää itteäni yhtään enempää...
se miltä näytin ennen.... silloin oli vaate koko 34-36 nyt on 38-40. ei varmaan miestä häiritte mutta itte häpeän ja kovasti.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sullahan on mainiot mitat, ei tuossa ole mitään hävettävää.Alkuperäinen kirjoittaja häpeän:yritän vältellä tilanteita joissa mies näkee minut kokonaan alasti. seksiä on mutta yökkäri pysyy päällä.... BMI 24, rinnat AA75 mahamakkarat.. en halua nöyryyttää itteäni yhtään enempää...