K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei tuosta tiedä kehen viitataan.
Vähän vaikea kuvitella, että iäkkäämmälle väelle suunnatussa Apu-lehdessä viittaisi johonkin homosuhteeseensa, joka ei ole edes julkinen… Mä uskon, että mainitsi parisuhteensa, koska on huomannut, ettei sitä tarvitse koko uraa piilotella. Julkisuuden räjähtäessä käsiin halusi aluksi olla siitä hysteerisen tarkka, mutta se on lieventynyt, kun alkaa tottua nykyiseen elämäänsä.

vierailija
Jep! Kyl kaikki järkevät tajusi heti että tuo musavideo ja sen idea oli niin Bojania itseään kuin vaan olla ja voi! Se oli vaan se yksi joka ei pystynyt yhtään näkemään miten luonnollinen ja omassa elementissään B oli musavideolla joka oli sitä mieltä että B on suunnilleen pakotettu suutelemaan jotain naista.
Ennakkonhan nimenomaan arvuuteltiin, että videolla ollaan ihan iiiih jostain naisesta. Ton videon idea on niin klisee, että ei häiritse ainakaan yhtään mun ajatuksia siitä, ettei Boitsua naiset kiinnosta. Nythän se nimenomaan nähtiin, ettei itse biisin kertoma tilanne ja video vastaa yhtään toisiaan muuten, kuin että kyseessä on rakkaustarina.

vierailija
Ennakkonhan nimenomaan arvuuteltiin, että videolla ollaan ihan iiiih jostain naisesta. Ton videon idea on niin klisee, että ei häiritse ainakaan yhtään mun ajatuksia siitä, ettei Boitsua naiset kiinnosta. Nythän se nimenomaan nähtiin, ettei itse biisin kertoma tilanne ja video vastaa yhtään toisiaan muuten, kuin että kyseessä on rakkaustarina.
Minusta video ja biisin sanat taas korreloivat keskenään. Sanoissa ja videoissa on aina monia kerroksia ja jotkut asiat on esitetty symbolisesti. Minusta tuben puolella joku oli osuvasti osannut kuvailla videon mahdollista sanomaa.

vierailija
No puhuuko se tuossa lauseessa nykyhetkestä vai viime vuodesta kun kaikki oli raskasta, eikä pystynyt tuntemaan mitään päänsä sisällä?
Hänhän kertoo jutussa, että on jotain asioita pitänyt itsestäänselvyytenä. Ehkä ei koe että täytyy avokkia enää piilotella, kun suurin hype on ohitse. Tuskin olisi tuossa erikseen maininnut parisuhdeasiat jos ei suhdetta enää olisi. Tämä juttu myös vahvisti miten hienoa on että parisuhde on kaiken haipakan keskellä kestänyt. Selkeästi oikeasti rakastavat toisiaan.

Yhteistyössä