G: kehtaatko näyttäytyä alasti miehesi edessä?

• Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
-
No mun mies ei osoita minkänlaista hyväksyntää alastonta vartaloani kohtaan. TUijottaa vatsanahkaa ja kääntää päänsä pois. Ei kiihotu alastomasta kropastani. Nyt peittelenkin sitä

Vierailija
Kehtaan kyllä normaaliolosuhteissa, eli tilanteissa joihin ei liity seksuaalista viritystä. Esim. saunassa, pukiessa. Mutta mitään viettelyjuttuja en kykene tekemään tai keikistelemään alusvaatteillani vain seksiä varten. Tällaisissa yhteyksissä häpeän kroppaani.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No mun mies ei osoita minkänlaista hyväksyntää alastonta vartaloani kohtaan. TUijottaa vatsanahkaa ja kääntää päänsä pois. Ei kiihotu alastomasta kropastani. Nyt peittelenkin sitä
Siis miksi ihmeessä kukaan viipyy tämmösessä suhteessa?

en. :LOL: Ja hyvin menee! :heart: en keikistele alasti himassa ja en koe siihentarvetta. Viihdyn hyvin vaatteet päällä ja ne ei ahista.

Apua nyt tulee pommi.... me ei olla ikinä oltu yhes saunas! :LOL: :LOL: ihan siitä syystä et meillä ei oo omaa saunaa ja mä inhoon saunomista.

Seksi on ihan normaalia ja hyvää. Inhoan omaa kroppaani. Mies ei piittais vaikka kekkuloisinki alasti pitkin poikin mut itseäni se haittaa.

ei se vaikuta meidän suhteeseen vaikka ei alasti kirmaillakkaan ympäri kämppää.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
en. :LOL: Ja hyvin menee! :heart: en keikistele alasti himassa ja en koe siihentarvetta. Viihdyn hyvin vaatteet päällä ja ne ei ahista.

Apua nyt tulee pommi.... me ei olla ikinä oltu yhes saunas! :LOL: :LOL: ihan siitä syystä et meillä ei oo omaa saunaa ja mä inhoon saunomista.

Seksi on ihan normaalia ja hyvää. Inhoan omaa kroppaani. Mies ei piittais vaikka kekkuloisinki alasti pitkin poikin mut itseäni se haittaa.

Ettekö käy ikinä yhdessä pesulla? Miksi sä inhoat kroppaasi?

Lode

Jos kehtaa näyttäytyä miehensä edessä alasti, niin onko se sama asia kuin kirmailla alasti ympäri kämppää?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ettekö käy ikinä yhdessä pesulla? Miksi sä inhoat kroppaasi?

öö ei. mä käyn ihan oman itseni kanssa ja meidän amme on niin pieni et käyp tilat ahtaaks ja siit ei tuu ku sanomista.

ollaaan kai outoja mut tää on toiminu ihan vallan hyvin melkein 6v

Alkuperäinen kirjoittaja Lode:

Jos kehtaa näyttäytyä miehensä edessä alasti, niin onko se sama asia kuin kirmailla alasti ympäri kämppää?

no et tainnu osata lukee rivien välistä / huumoria.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minä myös. Kaveriporukan mökkireissuilla saunotaan ja uidaan aamusta iltaan sekaisin naiset ja miehet. Eikä siellä vaatteita tarvita.
:eek::eek::eek:

Just! :headwall:

Kävisit varmaan kaupassakin alasti, jollei siitä hyvästä roudattaisi putkaan...:whistle:

Rajansa häpeilemättömyydelläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä myös. Kaveriporukan mökkireissuilla saunotaan ja uidaan aamusta iltaan sekaisin naiset ja miehet. Eikä siellä vaatteita tarvita.
:eek::eek::eek:

Just! :headwall:

Kävisit varmaan kaupassakin alasti, jollei siitä hyvästä roudattaisi putkaan...:whistle:

Rajansa häpeilemättömyydelläkin.
:LOL: Huh, älä stressaa. Toi on ihan normaalia käytöstä, mutta ei onneksi pakollista ettet sais slaagia..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
:LOL: Huh, älä stressaa. Toi on ihan normaalia käytöstä, mutta ei onneksi pakollista ettet sais slaagia..
Hillua miehen (ja omien )kavereiden edessä alasti?..Just!

Olen sitten varmasti epänormaali, kun seurustelen mieluummin ihmisten kanssa, joilla on vaatteet päällä.

vieras
No meillä on kotona yleensä päällä korkeentaan miehellä boxerit ja mulla pikkarit ja rintsikat. Nekin vain syystä että emme ole enää kaksin. Ennen oltiin kokonaan alasti.
Meillä olis varmaan sama juttu jos ei varsinkin näin talvella kotona olis niin pirun kylmä :D Tai siis alasti olis kylmä, ei vaatteet päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Hillua miehen (ja omien )kavereiden edessä alasti?..Just!

Olen sitten varmasti epänormaali, kun seurustelen mieluummin ihmisten kanssa, joilla on vaatteet päällä.
No en tiedä epänormaalista, mutta en ole minäkään epänormaali, vaikka kyllä me ollaan siellä mökillä jäähylläkin alasti, korkeentaan pyyhettä ympärillä. Mutta miksi sitä pitäisi häpeillä jos saunassa ollaan alasti, uimaan kävellään rantaan alasti, uimassa ollaan alasti, sitten kävellään terassille röökille alasti, sittenkö pitäisi pukea. Ei millään viitsi. Ja huom, siis kaikki me ollaan alasti, en vain minä. :D

poikkeus
Mä en kehtaa kyllä ikinä. No me ollaan oltu vasta kymmenisen vuotta yhdessä. Joo, mutta en kehtaa varmaan parin kymmenen vuoden päästäkään, En kyllä uskaltaiskaan kun sen tekee mieli muutenkin....vai siitäköhän se johtuukin?

Yhteistyössä