G: kehtaatko näyttäytyä alasti miehesi edessä?

• Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
gf
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minä myös. Kaveriporukan mökkireissuilla saunotaan ja uidaan aamusta iltaan sekaisin naiset ja miehet. Eikä siellä vaatteita tarvita.
:eek::eek::eek:

Just! :headwall:

Kävisit varmaan kaupassakin alasti, jollei siitä hyvästä roudattaisi putkaan...:whistle:

Rajansa häpeilemättömyydelläkin.
HAHAAHA, repesin!

:eek::eek::eek:

Ja joo, kehtaan. Oon useimmiten kotona ilman vaatteita/paitaa/housuja, ilman sen kummemmin ajattelematta, miehen edessä mitä vain. Sen sijaan muiden edessä en tykkää olla alasti ja minua ei ikinä sais "porukalla saunaan" :D Mies riittää todistajaksi, tai tyttöpuoliset kaverit...

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja poikkeus:
Mä en kehtaa kyllä ikinä. No me ollaan oltu vasta kymmenisen vuotta yhdessä. Joo, mutta en kehtaa varmaan parin kymmenen vuoden päästäkään, En kyllä uskaltaiskaan kun sen tekee mieli muutenkin....vai siitäköhän se johtuukin?
Siis miksi et uskalla tai kehtaa? :eek:

poikkeus
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en kehtaa kyllä ikinä. No me ollaan oltu vasta kymmenisen vuotta yhdessä. Joo, mutta en kehtaa varmaan parin kymmenen vuoden päästäkään, En kyllä uskaltaiskaan kun sen tekee mieli muutenkin....vai siitäköhän se johtuukin?
En vaan tykkää siitä ajatuksesta että kukaan katselee mua alastomana. En myöskään sauno muiden naisten kanssa.

Rukoilijasirkka
En vaan tykkää siitä ajatuksesta että kukaan katselee mua alastomana. En myöskään sauno muiden naisten kanssa.
Miksi? Tai siis oletko itse miettinyt, mistä tuo johtuu?

yks äiti vaan
Mulla on kyllä muuten lähes täydellinen kroppa olen päässyt mallintöitäkin tekemään kuvastoihin 2 lapsen jälkeen, ainoa ikävä puoli että mahaani on jäänyt jonkun verran raskausarpia mitä joutuu aina peitteleen meikillä/ kuvakäsitteleen, no ei siinä mitään mutta luonnossa ne vaivaa niin paljon että eroni jälkeen ( 3 vuotta sitten ) en ole kehdannut näyttäytyä hyvässä valossa kenenkään miehen edessä ja tämä alkaa olemaan niin iso sosiaalinen ongelma että mun täytyy varmaan mennä johki terapiaan. Olen pysynyt sen takia 3 vuotta sinkkuna että en uskalla paljastaa todellista minääni:( Tosi kamalaa itsetunnolle ja olen todennut että joudun olemaan varmaan lopunikää yksin, kuka mies nyt haluaa naisen joka ei kehtaa olla valot päällä alasti, ei kehtaa mennä saunaan ym..
Muuten itsetuntoni on hyvä ja mua joskus kosittu missikisoihinkin mutta tuntuu niinkun tämä olisi joku elämää suurempi salaisuus mikä on oikeasti naurettavaa ja lapsellista ja pinnallista, tiedän. En vaan voi tälle mitään, kadehdin niitä ystäviä joilla on vähemmän kaunis vartalo mutta heitä ei häiritse arvet eikä makkarat. Jotenkin en vaan pääse enää sinuiks tän vartalon kanssa:(

vieras
On kyllä todella outoa... Meillä mies ainakin nauttii esim. sex-jutuissa katsella vartaloani joka kulmasta ja kolkasta :).

dsdf
Käsittämätön ajatuskin, ettei joku kehtaa näyttäytyä alasti miehensä edessä. Miten siinä sitten hoituu rakastelut, saunomiset, vaatteiden vaihdot yms? Järjetöntä tehdä elämästä noin vaikeaa.

Yhteistyössä