<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

  • Viestiketjun aloittaja VesiPisara
  • Ensimmäinen viesti
Hei!javascript:emoticon(':flower:')
javascript:emoticon(':flower:')Etkiskelen kahviseuraa Lahdesta (Ahtialasta eli Kunnaksesta)suunalta.Olen 37-vuotias kahden pojan äiti.Pojat 2v.4kk ja 8kk.Olen päivisin poikien kanssa kotona.Olisi kiva jos sul noin samanikäiset lapset.Jos kiinostaa kirjoittelehan ja voitaisi tavata kahvin merkeissä.paivi.heinänen@phnet.fi :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 10:36 VesiPisara kirjoitti:
Tuo ensimmäinen ketju on jo venynyt 10 sivuiseksi, joten ajattelin, että päivitettäisiin uutta tähän.
Täällä äippä Keski-Suomesta vailla uusia tuttavuuksia
Vesi.pisara1@luukku.com
Moikka! Mistäs päin Keski-Suomea olet? Mä olen Jyväskylästä ja kavereita etsin minäkin, joiden kanssa puuhailla kaikkea kivaa ilman lapsia tai lapsosten kera.
 
VesiPisara
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2006 klo 11:44 nintzu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 10:36 VesiPisara kirjoitti:
Tuo ensimmäinen ketju on jo venynyt 10 sivuiseksi, joten ajattelin, että päivitettäisiin uutta tähän.
Täällä äippä Keski-Suomesta vailla uusia tuttavuuksia
Vesi.pisara1@luukku.com
Moikka! Mistäs päin Keski-Suomea olet? Mä olen Jyväskylästä ja kavereita etsin minäkin, joiden kanssa puuhailla kaikkea kivaa ilman lapsia tai lapsosten kera.
Oon Jyväskylän suunnalta =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 20:10 aliisa03 kirjoitti:
Moi! =)
Olen kaksi ja neljä vuotiaiden tyttöjen 27 -vuotias äiti. Perheeseemme kuuluu myös mies, joka tosin on paljon työnsä takia poissa kotoa... joten, olisi mukava saada joku meilikaveri, jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia arjen aherruksesta =)

aliisa03@luukku.com =)
:wave: vieläkö oot ystävää vailla? Ja mistäpäin oot? (oisko tuo 03 kenties se alue :whistle: ) itse myös olen 27v. ja tytöt ovat 2v ja 4v :) Huhuilen tosiystäviä tampereen seudulta, sellasia joiden kanssa voi viettää aikaa myös ilman lapsia. Tietty myös lasten kans, mutta olisi kiva jos äiditkin tutustuisivat keskenään ihan kunnolla =) Hauskaa kesää kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2006 klo 22:59 Sikke1 kirjoitti:
Heippa kaikille!
En muista olenko vielä mukana tässä ketjussa. Seura ei olis yhtään pahitteeksi itselle ja lapsille. Tosin lapset kyllä saavatkin kovin helposti uusia ystäviä. Olen itse syntynyt -68, mutta sinun iällä ei niin ole väliä.
Laita yytä tai suoraan sikke@BonBon.net
Ystäviä kaivattais edelleen :)
 
Moi !

Nummela/vihti sektori täällä kolmekymppinen nainen ja vajaa 3 kk tyttö kaipaa seuraa muista äideistä ja lapsista. mm. vaunuttele, kahvittelu yms. seura olisi todella tervetullut. paikka kunta ihan uusi meille vielä, kesäkuussa muutettu tänne. Meiliä voit laitta tulemaan. tikrubambi@hotmail.com
 
Digestive
Oliskos jossain itä-vantaa alueella 30-40+ ikäsiä yksinäisiä äitejä?Siis toki perhe saa olla.Meillä mies,12v ja 1v. ikäset tytöt ja 2 koiraa+tietty minä.
Mies aloittaa työt pian ja koulutkin alkaa,niin minä ja 1v. tyttö jäädään vaille seuraa.Etsin sellaista jonka kanssa voi vapaasti jutella ja lenkkeilykin on ok.
Huumorintaju ei oo pahitteeks.Olen yrittänyt joskus aiemmin saada kaveria,mutta ei ole oikeen löytynyt sellaista,jonka kans synkkais hyvin.No,alku aina" hankalaa",mutta lopussa kiitos seisoo,vai mitä?
Olen kyllä tosi huono kirjottelemaan,mutta kaipa sekin onnistuu,kun vaan yrittää. Toivottavasti ei tää sepustus vaikuta sekavalta.
Yv:tä saa laittaa,jos kiinnostaa ottaa yhteyttä.
Ai niin,itse olen 39v.<br><br>
 
hidri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 17:08 Äiti0205 kirjoitti:
Täällä olis 26vuotias, vuosina 2002 ja 2005 syntyneiden poikien yksinhuoltaja äiti. Asumme vantaalla ja kaipaan aikuisten seuraa ja ystävää. Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa

kirjoita reino.tapio@netti.fi


asun helsigissä töissa Vantaan Pakkalassa

olen yrittäjä....
 
T-79
Hei!!
Täällä kaivattas myös ystäviä Oulun alueelta
Olen 27 vuotia kotiäiti ja perheeseeni kuuluu kaksi lasta. Tytö reilu 3 vuotta ja poika pian 2 vuotta. Mies myös läytyy...

Harrastuksia en liienmin ole mutta pidän sisutus lehtien lukemisesta, puutarhan hoisosta ja kaikesta noormaalista. Olen huumorintajuinen ja puhelias savossa syntynytyt..

Joten kaikki halukaat mailaamaan osoitteeseen kotihiiri-79@suomi24.fi
 
Katri-72
Moikka! :wave:

Täällä kanssa kaivattaisiin tosi ystävää kahvitteluun, kyläilyyn puolin ja toisin ym. kivaan. Päivät ovat pitkiä, kun mies on töissä ja sitä juttuseuraa kaipaisi.

Olen 34-v ja lapsia ei ole. Kolmas keskenmeno juuri takana....

Miehen lisäksi meidän tämän hetkiseen perheeseen kuuluu 11-v koiramme. Asutaan Helsingissä.

Mulle voi kirjotella: katri1972@hotmail.com
 
piip24
tänne saapi kirjoitella jos uusia tuttavuuksia joku on vielä vailla. ja edelliselle epäilijälle, kun arvelit ettei kukaan varmaan ole tuttavuuksia saanut tämän kautta, niin kyllä minulle ainakin on yksi uusi tuttavuus tämän kautta löytynyt. kirjoitella saa jslkao@netti.fi
 

Yhteistyössä