<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

  • Viestiketjun aloittaja VesiPisara
  • Ensimmäinen viesti
Moonis
Olen 29 vuotias äiti Vantaalta. Perheeseen kuuluu mies ja
kaksi poikaa( 3v ja 9,5kk ).
Otahan yhteyttä, jos kaipaat ystävää. :)
Olisi mukava tavata lasten kanssa, mutta tämä äiti tykkäisi käydä myös uuden ystävän kanssa esim elokuvissa, syömässä tai lenkillä ilman lapsukaisiaankin.
Meilaahan : Kata_77@luukku.com
 
Moi! =)
Olen kaksi ja neljä vuotiaiden tyttöjen 27 -vuotias äiti. Perheeseemme kuuluu myös mies, joka tosin on paljon työnsä takia poissa kotoa... joten, olisi mukava saada joku meilikaveri, jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia arjen aherruksesta =)

aliisa03@luukku.com =)
 
pink

Täällä kolmekymppinen äitykkä kaipailee kavereita ja lapsille leikkikavereita mieluiten Hki- Espoo-Lohja akselilta. Lapsia kaksi, poika 2,5.v. ja tytteli 9kk.
Meilaa niin tutustutaan! blueangelmoon@suomi24.fi :)
 
kavereita hakusessa
Olen 28-vuotias kotiäiti Kemijärveltä ja lapsia on 3 (3kk, 5 v., 6 v.). Olisi kiva saada ystäviä läheltä tai kaukaa. Olen hieman ujo. Laita postia osoitteeseen: suvi.strand@gmail.com
 
Täälläpä sitä ollaan. Ikää muuan vuosi yli 30 ja lapsosia se kolme. Koti löytyy P-Pohjanmaalta. Laita y-viestiä tuleen jos kiinnostaa.
:) Yhä edellen ystäviä kaipailen. Asuinpaikallasi tai iälläsi ei ole minulle väliä. Hiljaista nimittäin on :( <br><br>
 
Heippa kaikille!
En muista olenko vielä mukana tässä ketjussa. Seura ei olis yhtään pahitteeksi itselle ja lapsille. Tosin lapset kyllä saavatkin kovin helposti uusia ystäviä. Olen itse syntynyt -68, mutta sinun iällä ei niin ole väliä.
Laita yytä tai suoraan sikke@BonBon.net
 

Yhteistyössä