Vantaalta äippä 25v ja tytteli 4v ystäviä vailla :wave:
Jaanuska 29.01.2008 #252 Lappeenranta-Joutsenon tietämiltä haussa ystäviä, joko meili tai ihan tapaamiskamuiks, ethän säikähdä olen yrittäjä :wave:
Lappeenranta-Joutsenon tietämiltä haussa ystäviä, joko meili tai ihan tapaamiskamuiks, ethän säikähdä olen yrittäjä :wave:
kiisukka83 29.01.2008 #253 keski-suomesta (jyväskylän mlk)äiti ja poika 2kk, yv:tä saa laittaa :wave:
LEAL 22.05.2008 #254 Alkuperäinen kirjoittaja jenanna: olis kans kiva saada äiti ystäviä... oon 19 vuotias porilainen äippä, poika on 1v 3kk ja olis kiva vaikka pelle hermanni puistoon joskus mennä.. ja mesekin on pikku-myy86@hotmail.com Click to expand... Täällä kanssa Porista :wave: Ja tyttö kohta 1v. mistä päin poria olet?
Alkuperäinen kirjoittaja jenanna: olis kans kiva saada äiti ystäviä... oon 19 vuotias porilainen äippä, poika on 1v 3kk ja olis kiva vaikka pelle hermanni puistoon joskus mennä.. ja mesekin on pikku-myy86@hotmail.com Click to expand... Täällä kanssa Porista :wave: Ja tyttö kohta 1v. mistä päin poria olet?