No onneks mä surffaan täällä välillä katsomassa. Käyn tsekkaan sen postiluukkuni ja kokeile vielä jos sit tulis posti perille. Hyvä kuitenkin et mun viesti tuli perille... Laitan sulle sit toisen postiosoitteen jos toi ei sit vieläkään pelitä tyhjennyksen jälkeen...Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 10:41 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:Kaisa81; en saa sulle vastattua, tulee s-posti samantien takas.Olisko postilaatikkos täynnä tai jotain?!? Toivottavasti näet tän... :wave:
Meillä on Mikkelin mammojen kerhokin täällä,laita Wimmalle yv:tä niin pääset mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:20 vieras kirjoitti:Löytyiskö Mikkelistä äitiä joka olis seuraa vaille
Olen 30-kymppinen kahden lapsen äiti
Heippa!Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 14:51 Mishna kirjoitti:Ystäviä kaivataan täälläkin :wave:
Kolmekymppinen äiti kaipailisi seuraa muista äideistä Hämeenlinna - Hattula alueelta. Jään odottelemaan viestejä =)
Tare, minä olen myöskin Ylä-Savosta, mutta en ole kirjautunut tälle palstalle, joten laita sähköpostia, jos kiinnostaa. Osoite on sinella.x@hotmail.com. Mulla on reilun vuoden ikäinen lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:59 tare kirjoitti:Hei,
täällä olis 35-v. 2,5kk:n ikäisen tytön äiti Ylä-Savosta. Olisi kiva saada uusia ystäviä savon alueelta. =) Laita postia tulemaan y-viestinä.
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 22:27 Sinella kirjoitti:\Tare, minä olen myöskin Ylä-Savosta, mutta en ole kirjautunut tälle palstalle, joten laita sähköpostia, jos kiinnostaa. Osoite on sinella.x@hotmail.com. Mulla on reilun vuoden ikäinen lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:59 tare kirjoitti:Hei,
täällä olis 35-v. 2,5kk:n ikäisen tytön äiti Ylä-Savosta. Olisi kiva saada uusia ystäviä savon alueelta. =) Laita postia tulemaan y-viestinä.
:heart: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Me kaivataan kans ulkoilu- ja leikkiseuraa päiviin. Meillä perheeseen kuuluu äiti 35 v.Joka aloittaa pian kuntosalin ja pikkuneiti 5v.
Saa laittaa yv:tä!!