Heippa,Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 14:50 snoopy kirjoitti:\:wave: vieläkö oot ystävää vailla? Ja mistäpäin oot? (oisko tuo 03 kenties se alue ) itse myös olen 27v. ja tytöt ovat 2v ja 4v Huhuilen tosiystäviä tampereen seudulta, sellasia joiden kanssa voi viettää aikaa myös ilman lapsia. Tietty myös lasten kans, mutta olisi kiva jos äiditkin tutustuisivat keskenään ihan kunnolla =) Hauskaa kesää kaikille!Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 20:10 aliisa03 kirjoitti:Moi! =)
Olen kaksi ja neljä vuotiaiden tyttöjen 27 -vuotias äiti. Perheeseemme kuuluu myös mies, joka tosin on paljon työnsä takia poissa kotoa... joten, olisi mukava saada joku meilikaveri, jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia arjen aherruksesta =)
aliisa03@luukku.com =)
Heips.Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:09 sannamaaritti kirjoitti:No niin, tämäkin on sitten levinnyt 9-sivuiseksi, vai joko tuli sivu nro 10? onko kukaan löytänyt ketään, kysyy tämä utelias? Epäilenpä!!!
Ja jos joku todella on kiinnostunut jotakin tietystä nettinimimerkistä ja haluaisi lähempää tuttavuutta jne. kannattaisi laittaa y-viestiä.
Juu, tässä tulee se yksi rajoite, kokemus siis on osoittanut että jos ei esteeksi tule se hankalan pitkä välimatka, tai oma ujos, rohkeuden puute jne jne jne niin sitten viimeisenä se ikä. Kuka nuori nyt haluaisi jokun vanhan pystyynkuolleen raadon kanssa kaveerata? Mitä ne muutkin tuttavast ja kaverit sanoo jos näkeeAlkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 12:39 Annika kirjoitti:\Heips.Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:09 sannamaaritti kirjoitti:No niin, tämäkin on sitten levinnyt 9-sivuiseksi, vai joko tuli sivu nro 10? onko kukaan löytänyt ketään, kysyy tämä utelias? Epäilenpä!!!
Ja jos joku todella on kiinnostunut jotakin tietystä nettinimimerkistä ja haluaisi lähempää tuttavuutta jne. kannattaisi laittaa y-viestiä.
Vieraana pyöriskelen täällä sivulla ainakin toistaiseksi, joten en voinut laitaaa yv:tä. Katselin tuolta ketjun ensimmäiseltä sivulta, että olisit Vantaalta. Itse olen 24-vuotias ja asustan Vantaalla. Olen vailla tosi ystäviä. Olisi mukavaa jos olisi ystävä läheltä, että voisi nähdä useammin kuin kerran kuukaudessa. Vaihtaa ilot ja surut ja tehdä kaikenlaista mukavaa yhdessä. Mistä päin Vantaata sinä olet?
Jos haluat tutustua enemmän, laitatko mailia: marjatar@gmail.com
T: Annika
Täällä kanssa olisi vantaalainen 2 pienen tytön äiti ja kaipailis uusia tuttavuuksia =)Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 12:39 Annika kirjoitti:\Heips.Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:09 sannamaaritti kirjoitti:No niin, tämäkin on sitten levinnyt 9-sivuiseksi, vai joko tuli sivu nro 10? onko kukaan löytänyt ketään, kysyy tämä utelias? Epäilenpä!!!
Vieraana pyöriskelen täällä sivulla ainakin toistaiseksi, joten en voinut laitaaa yv:tä. Katselin tuolta ketjun ensimmäiseltä sivulta, että olisit Vantaalta. Itse olen 24-vuotias ja asustan Vantaalla. Olen vailla tosi ystäviä. Olisi mukavaa jos olisi ystävä läheltä, että voisi nähdä useammin kuin kerran kuukaudessa. Vaihtaa ilot ja surut ja tehdä kaikenlaista mukavaa yhdessä. Mistä päin Vantaata sinä olet?
Jos haluat tutustua enemmän, laitatko mailia: marjatar@gmail.com
T: Annika
.. Ja kuinka monta tässä pinossa olleita on ystävän löytänyt - tästä pinosta siis ?Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 18:12 ystävä kirjoitti:No nyt on jo tämä toinenkin ystävä-pino venynyt 10-sivuiseksi...ellei jopa 11-sivuiseksi. Ilmeisesti kohta syntyy "Etsin ystävää - pino nro 3" ... :wave:
Pari on tullut mutta eivät johtaneet mihinkään, eli muutama viesti ja sitten lopettivat. Ok. vika on minussa.Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2006 klo 17:25 syysyö kirjoitti:Ei ainakaan minulle ole yhtään yht.ottoa tullut, liekö muille?