<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

  • Viestiketjun aloittaja VesiPisara
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 15:58 Johanna kirjoitti:
Minä myös kaipailen uusia tuttavuuksia täältä oulusta....
Jatkan vielä... :) eli olen tuiki tavallinen "immeinen" täältä Oulusta...31-vuotias, 10kk tytön äiti ja hoitovapaalla olen.
Ystäviä löytyy, mutta kaikki melkeinpä töissä tai hieman kauenpana( onko tuo sana) :)
No joka tapauksessa....olen hieman laiska kirjoittelemaan sähköpostia, mutta...nähdäkkin voi tai soitella...

johanna26@jippii.fi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 01:08 hepakka kirjoitti:
moi!
olisi kiva saada lenkeily- tai jutteluseuraa toisesta äidistä. itse olen alajärveltä ja olen 22-vuotias ja minulla on kolme lasta. laita y-viestiä jos seura kelpaa..
:attn:

Täällä myös äiti Alajärveltä.
Perheessä 3tyttöä ja poika sekä isi 27v. Viidennen LA muutaman viikon päästä. Itsellä ikää 25v. Asustellaan keskustan laitamilla.
Lenkkeily ei paljon enää tällä mahalla jaksa, mutta jos sitten vauvan synnyttyä taas.
Tutustumista ja ajatustenvaihtoa vaikka e-maililla? Mun osoite mantaliini@hotmail.com Tai sitten vaikka y-viestein?

Muutkin lähialueen äidit y-viestiä tai e-mailia :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 15:47 sannamaaritti harmaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 12:39 Annika kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:09 sannamaaritti kirjoitti:
No niin, tämäkin on sitten levinnyt 9-sivuiseksi, vai joko tuli sivu nro 10? onko kukaan löytänyt ketään, kysyy tämä utelias? Epäilenpä!!!

Ja jos joku todella on kiinnostunut jotakin tietystä nettinimimerkistä ja haluaisi lähempää tuttavuutta jne. kannattaisi laittaa y-viestiä.
Heips.
Vieraana pyöriskelen täällä sivulla ainakin toistaiseksi, joten en voinut laitaaa yv:tä. Katselin tuolta ketjun ensimmäiseltä sivulta, että olisit Vantaalta. Itse olen 24-vuotias ja asustan Vantaalla. Olen vailla tosi ystäviä. Olisi mukavaa jos olisi ystävä läheltä, että voisi nähdä useammin kuin kerran kuukaudessa. Vaihtaa ilot ja surut ja tehdä kaikenlaista mukavaa yhdessä. Mistä päin Vantaata sinä olet?
Jos haluat tutustua enemmän, laitatko mailia: marjatar@gmail.com

T: Annika
Juu, tässä tulee se yksi rajoite, kokemus siis on osoittanut että jos ei esteeksi tule se hankalan pitkä välimatka, tai oma ujos, rohkeuden puute jne jne jne niin sitten viimeisenä se ikä. :whistle: ;) Kuka nuori nyt haluaisi jokun vanhan pystyynkuolleen raadon kanssa kaveerata? Mitä ne muutkin tuttavast ja kaverit sanoo jos näkee :p :LOL:

Sori. Olen skeptinen. En tarkoita henk.koht. sinua, vaan noin yleensä, koska , no. Näin se vaan tuntuu menevät.

Olen jo 40+ -ikäinen. Ei se minua haittaa. Mutta nuorempia äitejä kylläkin, ja heitä muuten riittää. Meitä vanhoja äitejä on vähemmistö ja kaikilla on jo kaverit.

Nettikirjeenvaihdotkin kaatuu siihen, yrityksistä huolimatta parikymppinen pienen lapsen äiti ei löydä mitään kirjotettavaa tai mitään aiheita 40 v täyttäneen pienen lapsen äidin kanssa ja sitten se hiipuu tai tulee kommentti että mulla on nyt kauheesti kiireitä, mä kirjotan sit kun on aikaa enemmän...

:headwall: :whistle:
Musta taas tuntuu siltä että ei ole mitään puhuttavaa oman ikäisten kanssa :) 29v. ja 5 lasta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 14:58 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 15:47 sannamaaritti harmaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 12:39 Annika kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:09 sannamaaritti kirjoitti:
No niin, tämäkin on sitten levinnyt 9-sivuiseksi, vai joko tuli sivu nro 10? onko kukaan löytänyt ketään, kysyy tämä utelias? Epäilenpä!!!

Ja jos joku todella on kiinnostunut jotakin tietystä nettinimimerkistä ja haluaisi lähempää tuttavuutta jne. kannattaisi laittaa y-viestiä.
Heips.
Vieraana pyöriskelen täällä sivulla ainakin toistaiseksi, joten en voinut laitaaa yv:tä. Katselin tuolta ketjun ensimmäiseltä sivulta, että olisit Vantaalta. Itse olen 24-vuotias ja asustan Vantaalla. Olen vailla tosi ystäviä. Olisi mukavaa jos olisi ystävä läheltä, että voisi nähdä useammin kuin kerran kuukaudessa. Vaihtaa ilot ja surut ja tehdä kaikenlaista mukavaa yhdessä. Mistä päin Vantaata sinä olet?
Jos haluat tutustua enemmän, laitatko mailia: marjatar@gmail.com

T: Annika
Juu, tässä tulee se yksi rajoite, kokemus siis on osoittanut että jos ei esteeksi tule se hankalan pitkä välimatka, tai oma ujos, rohkeuden puute jne jne jne niin sitten viimeisenä se ikä. :whistle: ;) Kuka nuori nyt haluaisi jokun vanhan pystyynkuolleen raadon kanssa kaveerata? Mitä ne muutkin tuttavast ja kaverit sanoo jos näkee :p :LOL:

Sori. Olen skeptinen. En tarkoita henk.koht. sinua, vaan noin yleensä, koska , no. Näin se vaan tuntuu menevät.

Olen jo 40+ -ikäinen. Ei se minua haittaa. Mutta nuorempia äitejä kylläkin, ja heitä muuten riittää. Meitä vanhoja äitejä on vähemmistö ja kaikilla on jo kaverit.

Nettikirjeenvaihdotkin kaatuu siihen, yrityksistä huolimatta parikymppinen pienen lapsen äiti ei löydä mitään kirjotettavaa tai mitään aiheita 40 v täyttäneen pienen lapsen äidin kanssa ja sitten se hiipuu tai tulee kommentti että mulla on nyt kauheesti kiireitä, mä kirjotan sit kun on aikaa enemmän...

:headwall: :whistle:
Musta taas tuntuu siltä että ei ole mitään puhuttavaa oman ikäisten kanssa :) 29v. ja 5 lasta.
Ymmärrän yskän....
Itse haluaisin "nuorekasta" mutta kuitenkin järkevää ajatustenvaihtoa.
Ei mitään teinikeskustelua, jota näillä palstoilla tuntuu, että harrastetaan aika lailla. Ei mitään vakavaa, mutta ei jaksa ihan mitä tahansa....
 
Katjuska71
Täällä huhuilee Pirkkalasta äiti ystävää. Paljon ollut, mutta mitä lie elämänkiireitä/-muutoksia kaikille tullut. :/

Lapsia on kolme poikaa, nyt ikää 13v, 10v, ja 1,5v. Nuorimmaisella pahat ruoka-aineallergiat, itselläni eläinpölyallergia, joten eläinperheissä kyläilyt täysin kielletty, tämäkin rajoittanut paljon ystäväpiiriä elämän varrella :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 15:47 sannamaaritti harmaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 12:39 Annika kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:09 sannamaaritti kirjoitti:
No niin, tämäkin on sitten levinnyt 9-sivuiseksi, vai joko tuli sivu nro 10? onko kukaan löytänyt ketään, kysyy tämä utelias? Epäilenpä!!!

Ja jos joku todella on kiinnostunut jotakin tietystä nettinimimerkistä ja haluaisi lähempää tuttavuutta jne. kannattaisi laittaa y-viestiä.
Heips.
Vieraana pyöriskelen täällä sivulla ainakin toistaiseksi, joten en voinut laitaaa yv:tä. Katselin tuolta ketjun ensimmäiseltä sivulta, että olisit Vantaalta. Itse olen 24-vuotias ja asustan Vantaalla. Olen vailla tosi ystäviä. Olisi mukavaa jos olisi ystävä läheltä, että voisi nähdä useammin kuin kerran kuukaudessa. Vaihtaa ilot ja surut ja tehdä kaikenlaista mukavaa yhdessä. Mistä päin Vantaata sinä olet?
Jos haluat tutustua enemmän, laitatko mailia: marjatar@gmail.com

T: Annika
Juu, tässä tulee se yksi rajoite, kokemus siis on osoittanut että jos ei esteeksi tule se hankalan pitkä välimatka, tai oma ujos, rohkeuden puute jne jne jne niin sitten viimeisenä se ikä. :whistle: ;) Kuka nuori nyt haluaisi jokun vanhan pystyynkuolleen raadon kanssa kaveerata? Mitä ne muutkin tuttavast ja kaverit sanoo jos näkee :p :LOL:

Sori. Olen skeptinen. En tarkoita henk.koht. sinua, vaan noin yleensä, koska , no. Näin se vaan tuntuu menevät.

Olen jo 40+ -ikäinen. Ei se minua haittaa. Mutta nuorempia äitejä kylläkin, ja heitä muuten riittää. Meitä vanhoja äitejä on vähemmistö ja kaikilla on jo kaverit.

Nettikirjeenvaihdotkin kaatuu siihen, yrityksistä huolimatta parikymppinen pienen lapsen äiti ei löydä mitään kirjotettavaa tai mitään aiheita 40 v täyttäneen pienen lapsen äidin kanssa ja sitten se hiipuu tai tulee kommentti että mulla on nyt kauheesti kiireitä, mä kirjotan sit kun on aikaa enemmän...

:headwall: :whistle:
täällä toinen raato. en minä joka päivä enkä joka viikkokaan kirjoita koska näen sen tärkeäksi että meilillä/kirjeellä on myös sisältö.
eli jos kiinnostaa sinua tai jotakuta muuta niin meilejä otetaan vastaan jos ei heti tänään eikä huomenna tarvitse vastata, sillä ihan oikeasti työssäkäyvällä perheenäidillä on joskus aika kortilla tai sitten ihan yksinkertaisesti konekin toisilla käytössä ja kun aikaa on niin ei enää sitten sitten se oikea fiilis. mutta ihan oikeasti rakastan yhteydenottoja ystäviltä ja uusiltakin joiden kanssa se ystävyys sitten ajan mittaan syvenee jos kemiat yksiin kolahtaa. Se pitää myöntää varmaan kaikkien ettei kaikkien kanssa kolahda ja niinpä sitten se kirjoittelu voi jäädä pois tai olla pakkopullaa, jos varsinkin pitää miettiä mitä kenellekin uskaltaa kirjoittaa. minulla pitäisi uskaltaa mistä vaan, ajanoloon varmaan ne vaikeat aiheet karsiutuu pois ja seuloutuu ne oikeat molempia kiinostavat. mutta oikeasti ystävyydessä ja kirjeystävyydessäkin pitää olla mahdollisuus puhua kaikenlaisesta ihan sen hetken tuntemuksen ja tilanteen mukaan.
ja osoitehan löytyy profiilistanikin
 
Ystävää
Etsin juttuseuraa sekä ystävää Mikkelista!!! Olen 22v ja kaksi lasta: 2v poika ja 3kk tyttö. Mies käy koulua ja olen yksikseen kotona päivisiin. :attn:

Lenka83@netti.fi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 18:22 äippä84 kirjoitti:
Kahden tytön äiti p-pohjanmaalta on myös ystäviä vailla.Pysyvää sellaista :wave:
Mistä päin p-pohjanmaata olet?? Täällä kans p-pohjanmaalta pienen pojan äiti kaipailisi ystäviä.
Laittakaa yv:tä tulemaan!
 
Kysyn vaan

[/quote]

täällä toinen raato. en minä joka päivä enkä joka viikkokaan kirjoita koska näen sen tärkeäksi että meilillä/kirjeellä on myös sisältö.
eli jos kiinnostaa sinua tai jotakuta muuta niin meilejä otetaan vastaan jos ei heti tänään eikä huomenna tarvitse vastata, sillä ihan oikeasti työssäkäyvällä perheenäidillä on joskus aika kortilla tai sitten ihan yksinkertaisesti konekin toisilla käytössä ja kun aikaa on niin ei enää sitten sitten se oikea fiilis. mutta ihan oikeasti rakastan yhteydenottoja ystäviltä ja uusiltakin joiden kanssa se ystävyys sitten ajan mittaan syvenee jos kemiat yksiin kolahtaa. Se pitää myöntää varmaan kaikkien ettei kaikkien kanssa kolahda ja niinpä sitten se kirjoittelu voi jäädä pois tai olla pakkopullaa, jos varsinkin pitää miettiä mitä kenellekin uskaltaa kirjoittaa. minulla pitäisi uskaltaa mistä vaan, ajanoloon varmaan ne vaikeat aiheet karsiutuu pois ja seuloutuu ne oikeat molempia kiinostavat. mutta oikeasti ystävyydessä ja kirjeystävyydessäkin pitää olla mahdollisuus puhua kaikenlaisesta ihan sen hetken tuntemuksen ja tilanteen mukaan.
ja osoitehan löytyy profiilistanikin
[/quote]

Mutta vastaatkos sä koskaan kenenkään ilmoituksiin suoraan? Oon monta kertaa huomannut että panet ittes tyrkylle jonkun muun laatiman ilmoituksen perään. Peesaat.
 
\täällä toinen raato. en minä joka päivä enkä joka viikkokaan kirjoita koska näen sen tärkeäksi että meilillä/kirjeellä on myös sisältö.
eli jos kiinnostaa sinua tai jotakuta muuta niin meilejä otetaan vastaan jos ei heti tänään eikä huomenna tarvitse vastata, sillä ihan oikeasti työssäkäyvällä perheenäidillä on joskus aika kortilla tai sitten ihan yksinkertaisesti konekin toisilla käytössä ja kun aikaa on niin ei enää sitten sitten se oikea fiilis. mutta ihan oikeasti rakastan yhteydenottoja ystäviltä ja uusiltakin joiden kanssa se ystävyys sitten ajan mittaan syvenee jos kemiat yksiin kolahtaa. Se pitää myöntää varmaan kaikkien ettei kaikkien kanssa kolahda ja niinpä sitten se kirjoittelu voi jäädä pois tai olla pakkopullaa, jos varsinkin pitää miettiä mitä kenellekin uskaltaa kirjoittaa. minulla pitäisi uskaltaa mistä vaan, ajanoloon varmaan ne vaikeat aiheet karsiutuu pois ja seuloutuu ne oikeat molempia kiinostavat. mutta oikeasti ystävyydessä ja kirjeystävyydessäkin pitää olla mahdollisuus puhua kaikenlaisesta ihan sen hetken tuntemuksen ja tilanteen mukaan.
ja osoitehan löytyy profiilistanikin
[/quote]

Mutta vastaatkos sä koskaan kenenkään ilmoituksiin suoraan? Oon monta kertaa huomannut että panet ittes tyrkylle jonkun muun laatiman ilmoituksen perään. Peesaat.


[/quote]

olen vastannutkin ja olen saanutkin jonkun ystävänkin joskus jonka kanssa on pidetty yhteyttä.
eikös tämä ollut tällainen ystävänhakupino johon sai laittautua jonon jatkoksi ihan luvan perästä.
Olenpa laittanut joskus omaakin ilmoitusta eikä minua ole haitannut jos siihen on joku toinen perään laittanut samantyylisen ilmoituksen. varsinkin silloin se on kivaa jos samaan ketjuun hakeutuu vähän samanlaisia ystävänhakijoita niin siitä sitten voikin poimia vaikka useammankin ystäväehdokkaan. en ole ajatellut että se olisi laitonta tai edes epäsopivaa
Ja kun tällaisia "vanhuksia" on täällä vähemmän niin ei niin helposti ainakaan omaikäistään kirjeystävää saa. Jos meitä yli nelikymppisiä joku parikolmekymmentä täällä on niin sitten joitakin parikolmekymppisiä onkin jos satoja ja silloin on varaa "valita" vaikka kaupunginosan tai lasten iän tai vaikka silmien värin mukaan. Oletkos ajatellut tätä :) <br><br>
 
Angelika84
Ollaan miehen ja tytön 8,5kk kanssa muuttamassa Saloon 15.10 ja tuttavat siltä alueelta olisivat enemmän kuin tervetulleita kun en vielä ketään tunne entuudestaan. Erityisesti lenkkeily-/kahvitteluseuraa kaipailisin.

aurora06@luukku.com
 
Saisinko minäkin täältä ystävän? Olen kyllästynyt olemaan yksin.
Jos löytyy tälläinen nainen niin ota yhteyttä. Jos olet tyttö alle 35 vuotias, ja sulla saa olla tyttölapsia, koska tulen niiden kanssa paremmin toimeen. Pituutesi korkeintaan 165 cm. Asua saat 50 kilometrin säteellä Orivedestä. Niin voidaan käydä ulkoilemassa lapsesi kanssa. Vaikka leikkikentillä.
Olisi hyvä jos sulla ei olisi miestä.

Jos sovit kuvaukseen otathan yhteyttä:

ICQ 272717104
MSN mikakes@hotmail.com
e-mail mikakes@sci.fi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 15:47 äiti 40plusplus kirjoitti:
Ja kun tällaisia "vanhuksia" on täällä vähemmän niin ei niin helposti ainakaan omaikäistään kirjeystävää saa.
Mun paras työkaveri aikanaan oli mua yli 30 vuotta vanhempi ja juttua riitti :whistle: Että ei se ikä välttämättä, vaan luonne ;)
 

Yhteistyössä