<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

  • Viestiketjun aloittaja VesiPisara
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 16:21 Tipu kirjoitti:
Täällä itä-vantaa.Yh-äiti 31v. ja 3v.tyttö! :heart:
Täällä olis yks 39v. äiti ,myös itä-vantaalta.Tosin en ole yh. ,mutta eikai se tutustumista haittaa?Itsellä on 12v ja 9kk tytöt.Laita yv:tä jos kiinnostaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 05:39 minni kirjoitti:
Onko yhtään nelikymppistä, tavallista, rehellistä äitiä...?
mikä on tavallinen? No reippaasti yli nelikymppinen mutta ei vielä viittäkymmentä ja rehellisenä olen aina itseäni pitänyt.
Jos haluat meilailla niin laitapa yksityisviestinä osoitteesi minulle, samoin muut joita "kypsempi-ikäinen" seura kiinnostaa.
Huh, tämähän tuli kuin jollekin senssipalstalla, toivottavasti ei parikymppiset pojut bongaa nyt ja ehdottele tuhmia "kokeneen kanssa" :)
 
Sarskuliini-66
=) :wave: Heippa! Täällä on myös yksi äiti joka muutaman päivän viikossa työelämässa ja perheessä kaksi poikaa vm 02&04 sekä mies,asumme Kanta-Hämeessä-Lopella,jos joku huolii tämmöisen "vanhan huuhkajan" meili/mesekaveriksi kohta 40v lasissa. ;)
Luonteeltani olen vähän hiljainen,mutta myös kova juttelemaan/kirjoittelemaan,kun tutuiksi pääsee ja aika antaa myöten.
Harrastukset- netti,yhteisöt,meilailu,kirjoittelu,tv,lukeminen,ulkoilu,yms. :flower:
Aurinkoista kevään jatkoa ja iloista vappua kaikille! B) :flower:
 
Sarija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2006 klo 09:04 vieras kirjoitti:
Hei! :wave:

Olen 30-vuotias 8kk pojan äiti. Ystäviä ei pahemmin ole. Minulle voi kirjoitella ja vaihdetaan ajatuksia.
maukkis75@hotmail.com
Hei oletko mistä päin Suomen maata?
 

Yhteistyössä