S
sämpy
Vieras
Sunnuntaita täältäkin,
Olikin kovasti tullut kirjoituksia sitten viime käynnin. Kyllä huomaa, että plussatuulet ovat puhaltaneet. Ihan mukavilla viikoilla olette jo Tl ja BM, ei enää pitkä matka esim. np-ultraan. Ja hyvä, että olette nyt tehostetussa seurannassa. Toivotaan, että ne vuodot rupeavat hellittämään.
Minultakin jäi Bodies-sarja ensimmäiseen osaan. Siellä oli se hullu vauvoja tappava lääkäri ja kun jonkun kerran erehdyin katsomaan sitä taas, niin siellä se sama lekuri oli taas elementissään. No tekaistuahan se vaan on, mutta rupesi vähän nyppimään koko sarja. Vaihdoin sitten Greyn anatomiaan.
Kiitos kaurikselle sunnuntai-piristyksestä. Noinhan se taitaa juuri olla
Mulla saattaisi olla pieni teoreettinen mahdollisuus siihen 2007 pakkaukseen. Mun pitäis toimittaa hakemus kelaan viimeistään 2.3. Mutta riippuu tietenkin siitä mikä niiden vanhojen pakkausten menekki on ollut.
Minäkin oon ihmetellyt, kun selällään nukkuminen saattaa tuntua ahdistavalta. Ikään kuin ei saisi kunnolla happea. Kiloja mulla on tullut sangen vähän (n.3 kg), mutta mahaa mulla rupeaa olemaan. Vaatteilla on kyllä vielä peitettevissä, juuri ja juuri. Viime yönä tuli sangen ikävä vaiva. Keskellä yötä kramppasi lihas jalassa (suonenveto) ja en tiennytkään, että se on niin kivuliasta. Jalka on kipeä vieläkin.
Hyvää viikonalkua
sämpy 23+4
Olikin kovasti tullut kirjoituksia sitten viime käynnin. Kyllä huomaa, että plussatuulet ovat puhaltaneet. Ihan mukavilla viikoilla olette jo Tl ja BM, ei enää pitkä matka esim. np-ultraan. Ja hyvä, että olette nyt tehostetussa seurannassa. Toivotaan, että ne vuodot rupeavat hellittämään.
Minultakin jäi Bodies-sarja ensimmäiseen osaan. Siellä oli se hullu vauvoja tappava lääkäri ja kun jonkun kerran erehdyin katsomaan sitä taas, niin siellä se sama lekuri oli taas elementissään. No tekaistuahan se vaan on, mutta rupesi vähän nyppimään koko sarja. Vaihdoin sitten Greyn anatomiaan.
Kiitos kaurikselle sunnuntai-piristyksestä. Noinhan se taitaa juuri olla
Mulla saattaisi olla pieni teoreettinen mahdollisuus siihen 2007 pakkaukseen. Mun pitäis toimittaa hakemus kelaan viimeistään 2.3. Mutta riippuu tietenkin siitä mikä niiden vanhojen pakkausten menekki on ollut.
Minäkin oon ihmetellyt, kun selällään nukkuminen saattaa tuntua ahdistavalta. Ikään kuin ei saisi kunnolla happea. Kiloja mulla on tullut sangen vähän (n.3 kg), mutta mahaa mulla rupeaa olemaan. Vaatteilla on kyllä vielä peitettevissä, juuri ja juuri. Viime yönä tuli sangen ikävä vaiva. Keskellä yötä kramppasi lihas jalassa (suonenveto) ja en tiennytkään, että se on niin kivuliasta. Jalka on kipeä vieläkin.
Hyvää viikonalkua
sämpy 23+4