S
Sonia...
Vieras
Bellamariialla oli melkonen uutinen kerrottavanaan
En ihmettele vaikka on vienyt hetken tottua ajatukseen... silti niin ihana uutinen!!
En ennestään "tunne" sua, mutta kiva nyt tutustua
Mäkin näin sieluni silmin tuon Jazzin ilmeen aurinkolasien takana
Yks tuttu mies rakensi paritalon appivanhempiensa kanssa, ei minusta vaan olis siihen :O
Hyvinki vois Tehiksen oireet viitata kilppariin... ei onneksi iso homma tutkituttaa! Sopis hyvin, että raskauden jälkeen tulis kunnolla esiin.Onko sulla ollu hiusten lähtöä?
Kävin just veret jättämässä labraan perjantaina noista kilppareista, toivottavasti loppuun asti menis ilman lääkkeitä. Eniten pelottaa just se, että sitte raskauden jälkeen aktivoituu.
Pikku2:lle voimia ahdistavaan paikkaan! Toivottavasti sun kirje herättää miehes ajattelemaan... Just yks päivä luin lehdestä, että vihan tunteiden patoaminen johtaa usein masennukseen. Että kannattais päästää vaan ulos kaikki negatiivinenkin. Kun itkee, niin sen jälkeen pitäis vielä puhua.
Selviä asioita tietty, mutta aina ei siihenkään oo mahdollisuutta.
Mulla on just se huono tapa purra hammasta ja miettiä yksin asioita, sitten ne kertyy, eikä yks räjähtäminen niitä päästä pois saa.
Eilen olin taas niin vaikea... mies on onneksi aivan erilainen ku ennen. Aivan kuin se eka kertaa tajuais jotain
Mää jatkuvasti kiukuttelen ja itken ja se vaan tulee hieromaan sovintoa
Kaupassaki se haluais kantaa kaikki ostokset, ettei vaan mulle sattuis mitään.... syksyllä se kuitenkin loppuu, joten täytyy ottaa nyt irti kaikki mitä saa ;D
Tehiksellä taas selvääkin selvempi testitulos
Ehkä se olis hyvä ottaa vielä uusiksi joku päivä... jos se nyt mitään auttaa 
Kesäjuhlista gallupia ollut... eipä taida meillä olla mitään, ellei nyt joku yllättäen jotain järkkää.
Ai niin, Tuuli aikaa sitten kyseli miten harjottelu sujuu. Hyvin on mennyt
Mitä nyt joskus hetkellinen paniikki iskee jos joku kyselee liian vaikeita ;D
Senoran Ihime jo kuukauden ikäinen.... no ohhoh! Onnea neidille joka tapauksessa <3
Saa nähdä kumpi ehtii ensin... Katzu vai Gia. Katzu alkanu oirehtiin... jännäksi menee!
Sonia 24+3
En ennestään "tunne" sua, mutta kiva nyt tutustua
Mäkin näin sieluni silmin tuon Jazzin ilmeen aurinkolasien takana
Yks tuttu mies rakensi paritalon appivanhempiensa kanssa, ei minusta vaan olis siihen :O
Hyvinki vois Tehiksen oireet viitata kilppariin... ei onneksi iso homma tutkituttaa! Sopis hyvin, että raskauden jälkeen tulis kunnolla esiin.Onko sulla ollu hiusten lähtöä?
Kävin just veret jättämässä labraan perjantaina noista kilppareista, toivottavasti loppuun asti menis ilman lääkkeitä. Eniten pelottaa just se, että sitte raskauden jälkeen aktivoituu.
Pikku2:lle voimia ahdistavaan paikkaan! Toivottavasti sun kirje herättää miehes ajattelemaan... Just yks päivä luin lehdestä, että vihan tunteiden patoaminen johtaa usein masennukseen. Että kannattais päästää vaan ulos kaikki negatiivinenkin. Kun itkee, niin sen jälkeen pitäis vielä puhua.
Selviä asioita tietty, mutta aina ei siihenkään oo mahdollisuutta.
Mulla on just se huono tapa purra hammasta ja miettiä yksin asioita, sitten ne kertyy, eikä yks räjähtäminen niitä päästä pois saa.
Eilen olin taas niin vaikea... mies on onneksi aivan erilainen ku ennen. Aivan kuin se eka kertaa tajuais jotain
Mää jatkuvasti kiukuttelen ja itken ja se vaan tulee hieromaan sovintoa
Tehiksellä taas selvääkin selvempi testitulos
Kesäjuhlista gallupia ollut... eipä taida meillä olla mitään, ellei nyt joku yllättäen jotain järkkää.
Ai niin, Tuuli aikaa sitten kyseli miten harjottelu sujuu. Hyvin on mennyt
Senoran Ihime jo kuukauden ikäinen.... no ohhoh! Onnea neidille joka tapauksessa <3
Saa nähdä kumpi ehtii ensin... Katzu vai Gia. Katzu alkanu oirehtiin... jännäksi menee!
Sonia 24+3