EX-KERMIT 24 - MAALISKUU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi huh Katzu, mitä tapahtumia!!!

Gialle piti vielä tuosta perätilasta myös kommentoida, että ei vielä ollenkaan paniikkia. Käsittääkseni esikoinen sais kiepsahtaa vähän aiemmin oikeaan asentoon. Uudelleensynnyttäjällä kun on tilaa pyöriä vaikka kuinka vielä ihan loppumetreille. Ja riippuu ihan hirmusesti siitä kropan mallistakin ja onko laskeutunut jne. Jos pylly edellä laskeutuu, niin taitaa olla hankala enää kääntyä. Mutta noilla viikoilla voi vielä ihan huoleti odotella!!!
Tuhat kertaa olen kertonutkin, että tuo kolmonen oli perätilassa vielä siellä jotain rv 33-34? ja th oli sitä mieltä, ettei siinä pinkeässä mahassa enää kukaan käänny. Niinpä vain kääntyi. Pitkään se oli tuo hookin peffa lattiaa kohti, en nyt taas ilman neuvolakorttia muista... Mähän ramppasin ylimääräsissä neuvoloissakin sen takia ym ym. Pitkälti yli rv 30 kuitenkin muistaakseni. Mutta tosiaan uudelleensynnyttäjällä vähän eri juttu ja varmaan vielä tällasella, jolla se vauva ei kummiskaan ennen synnytystä laskeudu :-/

Juu, anteeksi, tuossa edellisessä viestissä tuli taas ilmi se, että lapsia on jo monta ;-)
Pitääpäs oikein nyt tsempata tuon asian kanssa.

Ensi viikolla täällä taas testataan, mikäli ei mitään ihmeellistä ilmaannu. MUKAOIREISTA voi lukea tuolta haavepuolelta, jos MUKA kiinnostaa :-D

Nyt kaffetta ISO muki...

Kiitoksia perätila kokemuksistanne!:) Johannallakin aika hurja tarina.. On se kumma kun terveydenhuollossa ei oteta äidin mielipiteitä huomioon. Ajattelinkin että jos vauva tosiaan ei käänny ennen seuraavaa neuvolaa, niin kyselen sitten terveydenhoitajalta kaikki mahdolliset asiat jotka painaa.

Senoralle onnittelut äitiysloman alkamisesta!:) Kyselit vauvan "nimestä". Ollaan kutsuttu ipanaa nimellä Keppis. Tuo tais tulla siitä, että ekassa ultrakuvassa rv7 vauva muistutti keppiä:D

Luin Katzun viestin suljetulla.. Tuli oikein kylmät väreet. Tosi inhottava homma:(

gia ja "keppis" 28+0

´Voi tuota Tehistä... Kävin just äsken lukemassa sun haaveiluista... hmps...*huokaa* Odotellaan nyt sitte ensviikkoo... jos MUKA viittittäis sinne asti ootella...

Luin tuon rannekipuketjunki... Täytyy torstaina kysyä lekurilta. Sattumoisin ois silloin lääkärineuvola... Siis ny o sormenpäät jotenki turrana... Kerroinko siitä yhdestä tutusta, jolla oli menny keskarista tunto raskausaikana ja muutama kuukausi synnytyksestä oli tunto alkanu palautua... Siis kaikee voi sattuu..

Paistaapa aurinko komiasti. Pitää kai raahata tuoli ulos ja lähtee ottaan aurinkoo.

Senora, toivottavasti sulla ne käet paranee sitte ku Ihime on syntynyt. Luulis että paranee kun sullahan ei aikasemmin oo ne noin oireilleet.

Tehis vois kyllä taas päästää meiät jännityksestä ja lorauttaa siihen tikkuun... Taas muuten täytyy kohottaa suupieliä, ku niin tulee mieleen se sillonen aika tuolla kermeissä. Erilaista vaan siinä suhteessa että nyt meikäläisellä EI oo pinoa testejä kaapissa. Vaikka ei niitä tainnu sillonkaan olla ku heti jos testin sain käsiini, oli pakkomielteenä käyttää se. Eivät siis päässeet kauaa kaapissa vanheneen. Voi että, löysin tässä eräänä päivänä kaapista sen mun vahvistuneen plussatestin. Hauska oli eka kattoa testiä ja sitte silmätä vauvansänkyyn, missä testitulos uinaili.

Mää kans kurkkasin aamusella Katzun kokemaa. Hui sentään! Kaikenlaista!

Pitäsköhän nyt varalta toivotella kaikille hyviä viikonloppuja. Jos vaikka ei enää tänään tänne kerkeä. Eli hyviä viikonloppuja kaikille!

Hitsi... ny o alkanu närästysoireet... Saas nähä mitä kaikkee tässä loman aikana kerkiääkää tulla...

Huomenna sitte pilkille... jesh... monta tuntia ulkona . täytyy muistaa käydä veskissä kotona ennen kuin lähdetään...

Voe mahoton mikä määrä txt... oikoluvuksi meni...

Senoralla alkanu äippäloma! huisia kerrassaan =) kohta sitä aletaan sinua jännäilemään!

Sonialla oli hienot nla kuulumiset!

Tehis on saanu taas ihailijoita... ihQua...

Gialle piti kanssa kommentoida pt asiaa, usein niillä ihmisillä on äärettömän paljon huonoja kokemuksia perätilaraskauksista ja synnytyksistä jotka itse eivät ole milläänlailla kokemuksia omaavia... =D

Uskallan väittää näin, koska olen 2 pt vauvaa synnyttäny. Esikko ja tää kolmonen oli meidän pt vauvat kaikilla mausteilla: olivat aika alusta saakka pt, yritettiin kääntää rv36, molemat syntyivät peppu eellä.

Meillä elo mukavata, tirppa syö rintamaidon lisäksi lounaalla ja päivällisellä kasvissosetta ja nyt on maisteltu välipalaks pikkasen hedelmää tai marjoja. Tirppa täyttää ens vkolla 6kk =O A-P-U-V-A.

ny ei jaksa muistaa mitä vielä piti laittaa... paremmalla aikaa sitten

vilkutukset kaikille tasapuolisesti

Huomenta...

Ei voi ku hämmästellä kuinka teijän muksut 'vanhanee'... Ässän Tirppaki jo puolivuotias... :)

Pari tuntia tässä jo oltu hereillä... Mies kyllä illalla meinas, että aamulla nukutaan pitkään...juu ja viiden aikaan nousi ja sano et lähtee kahvinkeittoon... Olin noitten kävien tautta hereillä ja sama se oli nousta, olin just ottanu särkylääkettä... Kesti vaan nii p*run kauan ennen ku alko vaikuttaa... (pitäis kai lopettaa toi samasta valittaminen... ylimääräiset lukijat kyllästyy...)...

Pitäis kai käydä pilkkivavat läpi ja tehdä ennakkosuunnitelma kilpailusta...

Elä sie Senora välitä, mitä ylimääräset lukijat aattelee. Miks lukevat juttjua, jotka ei heille kuulu?? Valitetaan vaan ihan rauhassa, jos valittamista on :) Hyvää ja antoisaa pilkkireissua teikäläisille.

Täällä on aamutoimet käynnissä. Mies lähti töihin ja mää istahin pikaisesti kurkkaamaan kuulumisia. Onkohan sitä muuten tullu riippuvaiseksi??? Vissiin on.

Aatella että Ässän "vastasyntyny" on jo puoli vuotias!

Vaan nyt on mentävä, kolmonen kutsuu. Moikka kaikille!

Huomenta täältäkin. Näköjään yöllä alkanut satamaan lunta. Ja jostain syystäen osannut nukkua kunnolla. Vähän väliä hereillä ja pyörin ja hyörin, ramppasin vessassa jne.

Eilen oli ällö iltapäivä kun jotui istumaan klo 12-16 yhdessä kokouksessa. Oli aika tuskaista olla paikoillaan....

Kovin aikaisin Senoran huushollisssa ollaan herätty :) MEillä vielä mies koisaa, hetken annan vielä nukkua.
Niin ja mainitsitkin tuosta närästyksestä. Toivotaan,että pysyy aisoissa!!!!Mulla ei ole uusinut vielä tuo vaiva sen yhden kerran jälkeen.

Nyt taidan kurkkaamaan suljetulle onko sinne tullut mitään uutta ja sit lukaisen iltapäivälehdet

Mukavaa viikonloppua

Kahteen päivään ei oo ehtinyt kuin käydä lukemassa kuulumiset, niin kiireistä on tää työttömän elämä :) Kauhistus jos olis töissä :D Oikeesti olis kyllä kivä olla töisäkin..

Senora valittaa vaan jos siltä tuntuu! Toivottavasti kivut häipyy kun Ihime syntyy eikä ihime antais odotuttaa itseään.. Niin ja mukavaa äippälomaa!!
Mulla alkoi myös närästys kun tyttöä odotin, suunnilleen noilla sun viikoilla. Nyt valitettavasti on ollut joka iltainen vieras jo jonkun viikon :( Neuvolassa täti meinas, että voi se mennä vielä ohikin, hope so!

Gialle piti kans sanoa, että mulla tyttö käänty kans vasta paljon myöhemmin eräänä yönä ja siihen todellakin heräs, luulin, että tulee mahasta läpi :D Mutta ilman muuta ota neuvolassa puheeksi jos huolettaa!

Mun ei varmaan annettais synnyttää perätilassa olevaa tai ainakin tuntuis kun puskin tyttöäkin pari tuntia, eikä ulos tullut :) Pientä virhetarjontaa oli vaan.

Tehiksen "mukaoireista" lukasin, taitaa vauvakuume vallata kun haavelijoiden kans keskustelee ;)

Ässän vastasyntynytkin on jo puoli vuotta, miten tämä aika näin rientää, mutta on se ainakin mun silmissä vielä ihan pieni vauva ;)

Kiitos neuvolaonnitteluista, kyllä olinkin onnellinen sen reissun jälkeen. Pitää vähän varpaillaan vielä kulkea sinne rakenneultraan asti. Peruin ajan punktioon ja varasin rultra ajan, olis sitten 5.5., viikkoja pitäis sitten olla jo yli 21, hui :)

Yhä täti suositteli raskausvitamiinien poisjättämistä kun niissä on sitä e-vitamiinia... ei kuulemma oo tutkittu riittävän tarkasti niiden vaikutusta, että mitähän noille sitten tekis :O Hassua, että ne on sitä sitten laittanu noihin vitskuihin.. ei tiedä ketä tässä uskois :/
Se myös yllätti, että pissatikusta näki, että nälkää ja janoa näytti kuulemma :O:O
Ihan kohdilleen se kyllä meni :)

Pikaiset ja itsekeskeiset; luin kyllä nopsaan läpi kaikki kirjoituksenne.

ÄLLÖVAROITUS!!!
Eilen aamulla T yrjös.. sitten pyysi makaronia vähän päästä ja jonkin verran söi, mutta sit alkoi yökkimään. Mitään ei kuitenkaan tullut. Olin IHAN paniikissa, että mitä mä teen, kun on toi vauvakin hoidettavana, että jos toi kovin alkaa laatottamaan, ja isäntäkin yötä pois reissussa. No, päivän tuo makoili juuri mitään syömättä ja juomatta, kuume kävi taas kolmekasissa. Illalla pyyti teetä ja sen jälkeen heitti hirveet ripaskat pönttöön. Itki vaan, että äiti tää kakka ei lopu ikinä. Pelkäsin yötä ihan hitosti, olkkarin lattialla nukuttiin (Tehikselle tuttu paikka ;) )Pikku t nukkui paremmin kuin koskaan, onneks. Välilä havahduin siihen, että T oli hereillä. Mehu kelpas ja tänä aamuna muutama lusikallinen puuroa ja hedelmäsosetta. Koputan puuta, mutta kaikki on pysyneet sisuksissa. Voihan elämän kevät.. nyt sitte jatkuu tää käsien desinfioiminen, jonka jo alkuviikosta kyllä alotin. Kunhan vaan ite pysyis kunnossa ja ennen kaikkea t. Kun tolle T:lle ei meinaa mennä jakeluun, että vauvaa ei nyt pussailla, eikä sen leluihin kosketa.. ja kun ei äitikään uskalla mennä yhtään halimaan, kauheet oman tunnon tuskat ja paha mieli, kun vähän välttelen pikkupotilaan läheisyyttä :´/. Nyt sillä ei oo taas kuumetta, mutta ei oikein mikään maistu (ei varmaan mahukaan, kun muutaman päivän on ollut melkein syömättä..), eikä kauaa jaksa leikkiäkään. Mut jotenki en jaksa uskoa, että noin vähällä olis päässyt.. sen näkee sit seuraavalla vessareissulla, ehkä. Kun taitaa olla aika aaltoilevia nää nykyajan taudit?

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille, pysykäähän terveinä :)

Omppu, reppana-T ja t 3kk :)

Vai on se ihanuus nyt sitten Ompunkin T:lle iskenyt... =/ Höh. Toivotaan että pikkumies paranee nopsaan ja että muu perhe moiselta riesalta säästyisi!!!

Mä en tajua, miten tuo Senora jaksaa tuohon aikaan jo kukkua hereillä... No, ainakin on helpompaa vauvan kanssa kun ei vanhemmat ole kovin aamu-unisia.... =) Kalaonnea ei kai saa toivottaa, mutta kireitä siimoja ainakin. Vaikka teidän kalastamiset taitaa olla tältä päivältä jo ohitsekin. Mä olen tällainen myöhäisherännäinen näissä toivotuksissani...

Kamalia kokemuksia Katzulla... =(

Mä oon täs raivannut paikkoja, kun perheen miesväki vetää perä homeessa päikkäreitä. Meille on tulossa vieraita kolmen aikaan ja passitin koko porukan nukkumaan, jotta jaksavat sit seurustella. Tietty olis ollu ihan fiksua itsekin mennä koisaamaan, mutten nyt sit viitsinyt. Pikku-ukko veteli taas tissimaratoonia eilen illalla, söi vähän väliä 23-01, nukahti ja heräsi vasta seiskalta syömään. Meni onneksi vielä uudelleen unille ja esikkokin antoi nukkua puoli yhdeksään. Oli ihan virkeä fiilis siinä vaiheessa kammeta ylös. Aamupalan jälkeen sit ulkoiltiin muksujen kans pari tuntia, lähinnä tehtiin lumitöitä, kun tänne puskee taas talvea. Tai ainakin lunta on tullut ihan reilusti yön ja tän päivän aikana. Nyt kaiketi on pieni tauko menossa.

Meinas vähän naurattaa eilen illalla, kun isännän kanssa ajauduttiin ihan vakavissaan pohtimaan, et mitäs jos meidän kolmonen onkin poika... Et sit loppuu ännällä alkavat poikien nimet, joita voitas käyttää. Meitä kun ei Niilo, Nestori tai Neo houkuttele..... Ihan kun tässä oltais a) edes yrittämässä pikkukolmosta, b) "tekemässä" nimenomaan poikaa ja c) päätetty että kaikkien lasten nimet on alettava samalla kirjaimella. Hitto me ollaan pimeitä! Mitäs muuten tuumaatte nimestä Noel...? Joojoo, tiedetään. Mut kun ehkäisy on taasen herran hallussa, siis kortsut on yöpöydän lootassa ja muuten vuoden vanhoja (eli varmaan hapertuneet jo puhki...) eikä jälkitarkastustakaan oo vielä ollut. Enkä haluis niitä pillereitä, kun ei ne mulle sovi, enkä missään tapauksessa kierukkaa. Enkä ehkä ihan vielä sit kuitenkaan lisää vauvojakaan... Miten tää voi olla näin vaikeeta??? Turha sitä kai täällä on kysellä, kun taidetaan kaikki istua samassa kirkkoveneessä... =)

Josko vaikka päättäis tän päättömän läpinän taas tähän ja menis vaikka kastelemaan kukkia. Tai josko piirtäis naaman, että ilkee päästää vieraat sisälle nyt kun huusholli on suurinpiirtein läjässä... =)

Letkeää lauantaita kaikille säädyille!

Niksu ja ännät

Letkeää lauantaita..

Täällä on äiti päässyt hetkeksi hengähtämään. "Pojat" lähti tunti takaperin isomummin luo yökylään.. käyvät remontoimassa sitä osaketta. Aamupäivä väännettiin virpomavitsoja.. ja kun esikoinen on tyypiltään mie ite ja minä olen oikea perfektionisti.. Niin siinä sitä sitten tuskailtiin.. ; )

Siiri nuukahti vaunuihin jo toistamiseen tänään.. onkohan tulossa kipeäksi. Huomenna olis vauvauinti.. ja mennään ihan vaan "tyttöporukalla".

Meinasin tässä vähän siivota noita höyheniä ja pajunoksia tuolta keittiöstä. Ja sitten olohuoneen sohvalle katsomana hiihtoja + selvittämään ryijylankoja. Lupasin tuolla kudonnassa torstaina, että teen ryijyn näyttelyyn valmiiksi. Näyttely on sunnuntaina 13.4. Ja edellinen viikko vietetään siellä Levillä.. Joten kohta on laitettava hihat heilumaan..

Nyt sohvalle jos vaikka illalla piipahtais vielä linjoilla..

Pikku2

Pikaisesti vain kuulumisia kurkistamassa.
Hitsin hitsi, T sai sen taudin :-(
Täällä ei tosiaan sitten kukaan muu sairatunu. Ilmeiseti hoolla oli sitä samaa lievänä. Meillä kaikilla muilla oli 3 vuotta sitten vatsatauti. Voisko olla, että jotain vasta-aineita ois, jos on sama virus???? Hyvä näin!
Ei oo vauvakuume noussu, lähinnä pelko persiissä ;-)

Pilkkikisat käyty... huomaa kyllä että oli tasan ekat kisat tälle talvea... Liian vähän vaatetta, takamus meinas jäätyä, kun ei ollu istuma-alusta mukana... jalkaan jäi talvikengät, kumppareihin ois sentään mahtunu villasukat eikä varpaat ois jäätyny. Toinen tissi oli välillä ihan kylmä ja sit tuli oikeaan käteen ihana kipukohtaus, tuntu et olis tehny mieli huutaa... Ja kaiken lisäksi kalat pisti suunsa kii ja uivat vihellellen mun pilkin ohi... Sit viel Ihimekki potki ja survo päätään alakertaan... sit ois janottanu ja ois voinu jotai syödäkki (eväät ja tee tietenki autossa) ja sit vielä närästi.... Että olipa ihana olla neljä tuntia pilkillä.
Palkinnotta jäätiin, eikä arvallakaan saatu mitään...

Toivottavasti Ompun T paranee pian... eikä t sairastu, ja Omppukin välttää taudin...

Pikku2:n porukat tehny virpomisvitsoja...Toivottavasti saavat paljon hyvää palkkioksi... Vai vielä ryijyn kudontaan... Onkos pahastikki kesken?? Ja onko vaikee kuvio, vai ihan raitoja vaan?

Vai ei enää e-vitamiiniakaa sais olla... Mun muistaakseni just e-vitsku autto seleeniä imeytymään ja seleeni oli aika tärkee hivenaines...

Vai Niksun pesueessa samat ehkäisykeinot käytössä kuin muillakin... eli kumit yöpöydän laatikossa... Puuttuu vaan että sullakin olis tuplavarmistus kuten Tuulilla eli myös pilsut laatikossa... KUmpikohan on varmempi keino se että noi välineet on samassa vai eri laatikossa?? Vai n:llä alkavia pojan nimiä Nooa Niklas Niko(demus) Nuutti Nyyrikki Nikolai .. aika vähän niitä tosiaan on...

Nii, meillä herätään normaalisti aikaisin... sitä en vaan vielä ymmärrä miten jaksan olla hereillä klo 23 ja imettää--- :) ai nii... olinhan mä viime yönä tuohon aikaan hereillä...

Pikaisesti

Joo, toi ryiy on Vuorelman Kultamalja.. 96 hapsukerrosta ja taitaa olla 14 tekemättä.. Piti tehdä äippälomalla ennen synnytystä, mutta tuo neitihän päätti syntyä sen kuukauden etuajassa ja äidin suunnitelmat vähän muuttu.. Teen siis ihan perinteisesti kutomalla/solmiamalla..

Neiti koisaa edelleen.. taitaa olla äitiystävällinen päivä.. ; )

Pikku2

Eka hormoniraivari takana. Tapeltiin miehen kanssa puhelimessa.
Kuinka ärsyttävää, että mun mies tunnistaa ne jo!
Se ei reagoinut meidän riitaan niinkuin piti, se vaan hoki, että sulla on nyt joku hormonihäiriö. Siihen minä sitten että: " no ei oooooo!" kyynelten saattamana.
Ihan kammottavaa. Mä pelkäisin itsekin itseäni jos joutuisin riitelemään.
No, onneksi se nyt lupasi tulla yöksi kotiin (ensin meidän oli määrä nähdä vasta huomenna), niin mua ei ahdista ihan niin kovaa. Mutta siis kerran hormoneille: hei!
Ne tekee meistä ihan hirviöitä. Kenen keksintöä??
Johanna 9+0

Ilmeisesti tuo perätila ei sitten olekkaan kovin harvinainen juttu.. Tänään en oo täysin varma, että miten päin pikkunen on. Liikkeet ainakin tuntuu hirmu kovaa pitkästä aikaa, joten saattaa olla että eilen myllertäessä kääntyi sitten raivotarjontaan.

Senora täällä on kanssa närästykset päällä.. Ja kahvia juon silti:) En voi elää ilmankaan..

Johanna onhan se kuitenkin plussaa että miehesi yrittää edes ymmärtää hormooniraivareita:) Meillä tuo mies luuli että sekoilen muuten vaan.. Sillä kesti aika kauan ymmärtää, että raskaus vaikuttaa mielialaan.

Voi vitsit, Ompullakin lapsi kipeenä.. Just oli jossain lehdessä juttua että on nyt on paljon flunssaa ja yrjötautia liikkeellä. Pikaisia parenemisia!

gia

Paranemisia Ompun T:lle.

Meillä on kans melko lailla käytetty kaikki vauvan nimet. Pojalle on jäljellä tämä mikä oli kolmosen ja Nelkun varalla. Tytölle jäljellä yksi kappale. Mitä sitte jos tuliski kaksoset??? Heh, miksihän mää nimiä mietin - meillähän on lapsiluku täynnä...

Johannan mies ihanasti ymmärtää hormoniraivareita. Meillä meinas mennä melko tappeluksi ennen ku selitin miehelle että raskaana oleva nainen ei oo ollenkaan normaalissa mielentilassa. Sanoin jopa että käy elleissä lukemassa esimerkkiriitatapauksia. Ei sentään menny lukemaan vaan ainaki väitti ymmärtävänsä. Vähän aikaa.

Senora-paralla ollu ei niin rentouttava pilkkireissu. Voi että. Toivottavasti tosiaan käet paranee sitte myöhemmin.

Mää kans mietin jo tulevaa ehkäsykeinoa. "Normi"pillerit ei varmaan sovi (niissähän ei saa ylipainoa olla tietääkseni ollenkaan), hormonipillereistä tuli viimeksi ihan kamalia sivuoireita, kummankaan tyylinen kierukkakaan ei innosta. Eikä kumiukot. Klipsit????

Koristeltiin lasten kanssa pajunkissoja olkkarin ruokapöydälle. Huomenna laitetaan tipuja rairuohoon. On varmaan siihen mennessä kasvanu sopivaksi. Lasten huoneisiin vielä täytyy pajunkissoihin laittaa höyheniä. Huomenna se kans. Meiltä loppu höyhenet kesken ja mies aikoo niitä tuua ku tulee kotiin.

Lauantain jatkoja itse kullekin!

safiiri: mulla on kyl ollu pilsut käytössä vaikka tätä ylimääräistä on enemmän kuin laki sallii. Kun vaan verenpaineet pysyy alhaalla nii voi käyttää.

Ihan oikeesti, oli kiva olla ulkona... Mitä ny vähä vastusti... Ois vaan aurinko paistanu ja vaatetta ollu tarpeeksi päällä... Huomenna ehkä uudestaan pilkille. Ny on kyllä raitisilmamyrkytys...

Mukavaa lauantaiehtoota itse kullekkin... Ihana toi safiirin koiruus suljetulla...

Pikaisesti vain..tuo pikku k tuossa inisee isin sylissä. Iso K nukkuu isoisän kanssa omassa huoneessa.( Keksin meidänkin tytöille nuo kirjaimet, kun hiukan niitä mietin...)

Ikävää, kun pienet ovat sairastelleet!
Ja kamala säikäytys Katzulla.

Gia..mullahan oli kanssa tää pikkunen perätilassa. Kääntöä yritettiin, muttei onnistunut. Kysyttiin mielipidettäni synnytystavasta ja koska olin halukas synnyttämään alakautta otettiin lantiomitat, jotka olivat ihanteelliset. Sitten seuraavassa kokoarviossa kävikin ilmi, että jalat olivatkin tulossa ensimmäisenä, joten lääkäri päätti sektiosta. Sain ajan rv 40. Tuo sektio pelotti kamalasti, mutta ihan suotta. Käsittääkseni perätilavauvaa ei ole pakko alakautta synnyttää, ellei halua. Ja muutenkin siihen on tarkat rajoitukset.

On pitänyt monena päivänä kirjottaa, mutta en ole millään kerennyt. Oon alottanut salilla käymisen, jo yks kerta takana. Lisäksi olen käynyt uimassa.
Tänne on tullut takatalvi..oli niin ihanaa parina päivänä käydä työntelemässä vaunuja, kun iso K ajoi pyörällä vieressä.

Isolla K on ihan kamala uhmis nykyään..ja on jo löytänyt tulevan miehensä :) Jo neljävuotiaana eka ihastus?!

Paino pudonnut jo vajaassa 2kk 5kg..
Mitähän mulla vielä oli..

Ei muuten meinan täältä löytyä pajunkissoja mistään! Olin luvannut K:lle, et pääsee virpomaan, ei ole aiempina vuosina käynyt...ja meinasin olla pulassa, kun ei pajuja ollut missään.. Onneksi sitten yksi löytyi ja sain muutaman oksan.

No mutta taidan mennä, kun mua taas kaipaillaan..pienen ajan oli tyytyväinen isin kanssa. Palailen taas joskus, kunhan kerkeän.

Moikat kaikille!!