Vai sujui se Senoran äippälomalle jääminen kivuttomasti

Mites aiotko olla aamulla ekana kirjoittelemassa vai luovutatko aamun ekan kirjoittajan paikan nyt Katzulle? Katzu, kyllä se 4,5 viikkoa menee nopeeta!
Sonialla tosiaan hyvät neuvolakuulumiset. Ikävä vaan, jos verenpaine meinaa kohoilla. Totta kirjoitit, ettei se "yksinhuoltajan" arki ole varmastikaan mitään ruusuilla tanssimista. Vieläkö sun miehes tekee reissuhommia? Täällä onkin aika monta, joiden miehet reissuaa paljon.
Gia, paljonko sulla onkaan niitä viikkoja? Mulla oli M kanssa perätilassa ultrassa viikolla 27+. Sit seuraavan kerran, kun ultrattiin 33+ oli kääntynyt. En minäkään osaa sanoa, missä välissä oli käännähtänyt oikein päin. Hyvin ehtii teidänkin pikkunen vielä kääntyä!
Johannalle tsemppiä np-ultran odotteluun. Mäkään en mennyt neuvolaan aiemmin just sen takia, kun olin käynyt yksityisellä gynellä ultrassa jo pari kertaa. Meillä neuvolassa ei ole ultraa, joten ajattelin, että ne punnitukset ym. mittaukset ehtii kyllä myöhemmin. Ruokavaliosuositukset printtasin neuvolan sivuilta.
Tosiaan ei ole Kauriista kuulunut enää plussauksen jälkeen? Myöskään Kirpusta ei ole aikoihin kuulunut mitään. Ninnin ja Ässänkin kuulumisia olisi kiva lukea. Ja mikä se Kapriksenkin pitää niin kiireisenä? Mahapäivityksiä vois meidän harvat raskaana olevat kanssa laittaa suljetulle - olis kiva ihastella niitä!
Se on muuten ens viikolla jo pääsiäinen! Joko on ruohot kasvamassa?
Mä toivottelen jo mukavaa viikonloppua, sillä me lähetään aamupäivällä mummolaan täyshoitoon. Ämmällä riittää halukkaita hoitajia, kun on suvun ja kaveripiirin ainut vauva tällä hetkellä
Omppu pidäthän mut ajan tasalla, jos jotain. Toivotaan, että T selvisi vähällä tuosta taudista! Mä olen siis koneella vasta sunnuntai-iltana. Mutta maanantaina sama aikataulu kuin mitä oli suunniteltu torstaille, eikö?
Terkkuja ihan kaikille!
Tuuli ja Mobira 7 viikkoa 6kg ja 59cm