Eltsu81: Ihanaa, ONNEA! :heart:
Poikkka: Onnittelut plussasta :flower: Paljon onnea tähän raskauteen! Olet kokenut ikäviä.
Avocado: Hui, mitä kaikkea epävarmuutta olet joutunut kestämään.
Toivottavasti kaikki on nyt hyvin ja pikkuinen jatkaa normaalia kasvuaan. Inhottavaa, että säikyttelee tuolla tavalla.
Lehdistä: Tilaan ehkä Vauva -lehden jossain vaiheessa. Sitä näytti monet suosivan eniten =)
Vauvauutisen kertominen: Ollaan kerrottu omille perheille vasta. Lisäksi esimieheni tietää ja 1 työkaveri. Haluaisin pitää tämän ihanan asian edelleen jostain syystä lähinnä minun ja miehen salaisuutena. Ensin teki mieli kuuluttaa koko maailmalle ja nyt en haluaisi kertoa kenellekään
Karvat ja Linea negra: Olen jo tuijotellut kovasti navanalustaa mutta ei siellä ainakaan vielä ole linea negraa näkyvissä. Karvoja on tullut enempi vatsanalueelle.
Susimieli: Täällä olisi myös tarkoitus neuloa lapselle viltti. Isoäidinneliöistä ajattelin myös, mutta kun en ole niitä ikinä ennen tehnyt niin turhauduin jo harjoitteluvaiheessa. Täytyy yrittää joku päivä uudestaan. Hui miten pitkällä sä jo olet! Olen seuraillut taustalla kuulumisiasi plussastasi lähtien
Namppis88: Mullakin näkyy oma syke mahassa mutta taisi näkyä jo ennen raskauttakin. Onnea uudesta asunnosta! Susta ei taida olla suurta muuttoapua. Voit toimia työnohjaajana
Kunpa mekin löydettäisiin sopiva asunto.
LeenaT: Mäkin odotan jo kovin, että nään potkuja vatsan päältä. Varsinkin miehen puolesta odotan sitä aikaa. Ihanaa, että vauva reagoi, kun sille jutustelee. Mäkin haluan jo kokea sen :heart:
Tiksutin: Mäkään en taida haluta ketään sinne sairaalaan kyläilemään. Nyt on ainakin sellainen olo, että haluan sitten vain levätä ja tutustua vauvaan. Onnea lähestyvään synnytykseen!
Bubble89: Mullakin kutiaa iho. Iho on ihan kuiva ja rasvailen sitä aamuinilloin. Täytyy hankkia joku kosteuttavampi, kun etenkin selkä kutiaa inhottavasti.
Line: Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Mä en pysty olla syömättä tasaisin väliajoin. Muutoin tulee edelleen niin huono olo ja alkaa heikottaa.
Mehiläinen83: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Me aiotaan mennä ihan
kertakäyttövaipoilla : / Mielessäni olen harmitellut sitä jätemäärää, mitä se teettää. Taidan kuitenkin valita sen itselle helpomman vaihtoehdon eli kertikset. Minunkin pitäisi pian mennä äitiyshousuostoksille. Omat housut mahtuvat jalkaan mutta ne tuntuvat inhottavilta vyötäröltä. Vauvalle olen ostellut vaatteita jonkin verran jo ennen raskautta mutta raskauden aikana en ole muuta ostanut kuin miehen isyyspakkaukseen pari tuttipulloa netistä. Niitäkin mietin kauan, että voinko edes ostaa vielä.
Kristiina 84: Onnea hyvistä ultrakuulumisista!
Sindi: Sydämensykkeille :heart:
Mites
Tsude?
Pitäisiköhän alkaa käydä täällä vähän useammin niin pysyisi kärryillä näissä teidän jutuissa
Mutta kahlasin kuin kahlasinkin kaikki viestit läpi.
Oma napa: Täälläkin on nt-ultra takanapäin ja kaikki oli pikkuisella hyvin
Tänään kolahti postiluukusta vielä veriseulan tulokset eikä niissäkään ollut mitään hälyttävää. Olo on niin onnellinen :heart: Samalla vähän epävarma, kun ei liikkeitä voi vielä tuntea ja sitä doppleriakaan en ole ostanut. Odotan vain, että pääsen kuuntelemaan neuvolaan taas sydänääniä. Neuvolaan on vielä 3 viikkoa aikaa. : / Turvotusta on alkanut esiintyä ja häpyluun yläpuolella näkyy pieni pyöristynyt kohtu. Uskomatonta, että siellä kasvaa meidän lapsi :heart: Pahin huonovointisuus on takanapäin ja väsymyskin on helpottanut. Päänsärkyä on ollut nyt päivittäin ja olenkin yrittänyt juoda paljon vettä sen vuoksi. Semmoista tällä kertaa. =)
white gold ja :heart: rv 12+6