Moni on ottanu mammavaatteet varhain käyttöön kun taas täällä mennään vieläkin samoilla vaatteilla kuin muutenkin (tänään 18+2). Taas pistää miettimään että onkohan pikkusella kaikki hyvin, kasvaako se normaalisti ja niin pois päin :/? hmm.. no ens viikolla 3.11 ois ultraan aika.
Onko tämä nyt sit se rakenneultra? Siinä missä ne tarkisti sen niskaturvotuksen olen jo ollut joten..
Mitä ne rakenneultrassa sitten tekee? Oon tosi innoissaa tästä ultrasta kun mieskin on tulossa mukaan
Mihin kaikkeen ikävään mun täytyy varautua nyt sitten?
Omaa napaa hiukan,
Nyt alkaa siis kyllä jo huomaamaan että se vatsa sieltä alkaa kasvaa. Hyvin voin vielä kyllä sen peittää mutta en halua
Mun toisessa työssä (liikennemyymäläntyöntekijä) miesasiakas, vakkariasiakas, huomautti minulle että mitä olet mennyt tekemään. Mä sit vaan tuumasin että miten niin? Sit se tökkäs mun masua ja virnuili ja sano että no kyllä sen huomaa
Oli kuulemma porukassa istunu ja miettiny että oonko vai enkö ole ja tullu siihen tulokseen että oon
Ihania on ne kanta-asiakkaat siellä
Sitten aivan ihania uutisia, eilen tunsin ensimmäiset liikkeet <3 tosin jälkeenpäin ajateltua oon huomannu pariin toiseenkin otteeseen niitä liikkeitä mutta nyt siis todella uskon että se liikku. Niinku olin vähän ajatellu niin tuli kyllä sellanen inhottava fiilis kun se liikku. Ihanaa siis että sai vihdoin tuntea sen mutta se fiilis just sillo oli inhottava. Tai epämukava. Vaikeet selittää. Mut iloinen olen silti
Rautakuurilla olen kun hb laski 107.. Nyt tosin jouduin ottaa tauon niistä kun pahoinvointi nähtävästi on tullu takasin :/ perjantaina jopa oksensin ja eilen ja tänään on ollu heikko happi. Toivotaan että pian taas hellittäis
Nyt ei enempää kerkiä kirjotella joten moikka vaan!
Ja niin, on tosi kiva lukea synnytystarinoita
Itse kun mietin todella paljon sitä asiaa
Bubble ja Lillus 18+2