*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Zoe sä oot selkeesti päässy tohon raskauden energiseen vaiheeseen... ;) mä en jaksa mitään tehdä, makaan vaan... kouluunkaa en pääse joka päivä.. :ashamed: nukun 10-12h öisin ja nyt kolmena pvänä peräkkäin ½-1h päikkärit..

en tiedä onko tääkään sit niin kivaa verrattuna pahoinvointiin, ku lamauttaa kotiin samal taval |O
 
zoe...Muutto on ihan hyvällä mallilla...paljon on toki vielä hommaa, mutta kyllä täällä asua jo pystyy :D ...Isompaanhan me muutettiin, kolmioon. Onhan se ihana asua maantasalla, vähän isommassa huushollissa...

Tänneppä ei muuta, suihkuun ja bb:tä töllisteleen...

vauvis neiti 32+2 :heart:
 
Nasu-85
Juuh elikkäs laskureiden mukaan laskettu olis 2.7.09... :heart: Ilmottelen si jos se sattuu muuttumaa koha nyt neuvolalle pääsee...
Kiitti onnitteluista... =)
Me asutaan onneks ny jo 112,5 neliön rivarissa jot ei olis tarvetta muuttaa van omakotitalo olis hakusessa ja tarjouski tehty jo, ostas joku van tän pois... :)
Huomenna onneks vapaa päivä, oli pikkusen väsy ja heikko olo töissä tänään...
 
Zoe-F
vauvis Meillä kiinnitettiin vielä listoja muuttopäivänä eikä mitään oltu pakattu. Illalla kuitenkin oli jo verhot ikkunoissa ja kirjat järjestelty tekijän nimikirjainten mukaan :LOL: Mä en voi jättää ikinä mitään kesken, niimpä teen ainakin kahta asiaa samaan aikaan. Nytkin pitäis mennä suihkuun ja kaakaokorvapuustitaikina on kohoamassa tiskialtaassa :D
 
iltaa!
pakaseen vaan ilmoittelen että ihan kamala olo :$ miten voikin olla heti näin alussa näin paha olo? mutta silti onnellisena :)
ihanaa nasu että sinäkin tänne pääsit, vaikka jännätä saitkin aika pitkään. sulla la paljon ennen mua, mutta silti näky vasta nyt. eli ei kannata menettää muidenkaan siellä toivoaan. paljon vielä onnea ja tarrasukkia sinullekin matkaan :heart:
 
Tervetuloa Nasu :heart:

Eilinen työpäivä meni paremmin, kuin oletin. Kävin aamulla ensin pomon juttusilla, että nyt asiat hiertää. Ja sitten ennen kerhoa nostin kissan pöydälle työkaverin kanssa. Olen sellainen, että puhun asiat mieluummin suoraan halki, kuin mulkoilen monta päivää. Saatiin asioihin selvyyttä, vaikka tosi erilaisia ihmisiä ollaan ja yhteentörmäyksiä varmaan vielä tulee. Ollaan niin tiiviisti koko päivä aina työparina, että jos ei toisen persoona miellytä, niin helposti mä ainakin kilahdan.

Kerholaisten vanhemmille en ala asioita enään jälkikäteen selittelemään. Asiat on nyt näin ja tästä jatketaan. Otti kyllä työkaveri opikseen, oli aika nöyrän ja nolon oloinen kun juteltiin. En mä nyt väitä, että itse tekisin aina kaikki täydellisesti, mutta oonhan mä melkein täydellinen :D

Kauhea väsy, mutta taas se on mentävä.

Zoe saanut muuten aika nopeasti tavaroita paikoilleen :heart:
 
Nasu-85
Kiitoksia... =)
Mulla ei oo ollu tuota pahonvointia päivisin eikä iltasin van ihan oikeesti vaan aamulla... ja kahvi tekee sitä kyllä mut muuten ei mitään... ainakaa vielä.. joo kyllä piti ihan oikeesti jännätä kauan vaan ne mun ajatukset vahvistu ku sain sen plussan siihen testii... B)
Joo töihin olis mentävä huomenna enkä oikein ymmärrä miten jaksaa tehä saman määrän ku ennen ku hirmu väsy on ja jos tää tästään lisääntyy vielä ni :attn:

Tarrasukkia ja vauvaliimaa muillekki... :heart:
 
Hei!
Mäkin uskaltauduin jo tänne kurkkimaan, haamun testasin eilen ja tänään hitusen vahvemman haamun, mutta odottelen vielä kunnon plussaa ennenkun virallisesti teidän listoille ängen :D

Olo ainakin on kun raskautuneella, ollut jo useamman päivän... :x
 
Oikein paljon onnea uusille tulijoille :flower: :wave: ...Nyt vaan pikkuset pitämään lujasti kiinni loppuun saakka :heart:

Tänne ei taaskaa erikoisempaa...taas iltavuoroon valmistautumassa :ashamed: ...Tän illan jälkee oliski sitte pari päivää vapaata :D

vauvis neiti 32+3
 
tervehdys kaikille!
iltavuoroon menossa, mutta kun ei saa itseään hereille ollenkaan |O tää väsymys on ihan omaa luokkaansa :) mutta minähän kärsin vaikka mistä, tämän pienen eteen :)
Voi kukkaiskeiju ihanaa, kyllä se sieltä vahvistuu, mulla kova luotto suhun :hug:
 
-huomenia =)

mä olen taas loistanut poissaolollani, vetoan vetämättömään oloon... luin kaikki jutut vaan ihan pikakelauksella...

mutta siis vauvis on muuttanut! onnea uuteen kotiin!

Onnittelut myös uusille masun kasvattajille :flower:

-Ja erityisesti Kukkikselle tuhat kiloa vauvaliimaa ja Onnea! johan sua on täällä odotettukin ;)

jossu 8+4
 
Zoe-F
Sompio No ollaanhan me jo hmm.. huhtitoukokuusta tässä asuttu, ja tavarat oli kyllä paikoillaan jo ekana iltana ja laatikot viety pois. Mutta mutta.
Jotenkin oli koko ajan sellainen tunne ettei oo vielä valmista ja jotakin puuttuu. Nyt alkaa tuntua että olis valmista :D Paitsi toi eteinen joka ei oo mitenkään järkevän muotonen eikä sinne saa mitään mutta antaapi nyt olla :)
Vauvelin tavaroita on tullut pikkuhiljaa laiteltua kun on niitä saanut kyliltä yms.
Hyvä että sulla selkis töissä asiat. On ikävä jos hiertää ja joutuu vielä toista sietää päivät pääksytykseen.
 
Heippa vaan kaikki! :wave:

Sompio vitsit miten hienoa! Siis tuo että menit puhumaan asiat halki. :) Minä olisin varmaan kyräillyt ja mutissut yksikseni ja valittanut muille asiasta selän takana... tiedän, ei olisi kivaa. :snotty: tai sitten sanonut sille tyypille suoraan. :) Mutta mahtavaa että hoidit asian noin tyylikkääästi!! :flower:

Tervetuloa Nasu!
Tervetuloa kukkis!!! Kivaa että sinäkin tänne tulet! Kyllä se viiva siitä vahvistuu!! Ihanaa! :D

Zoe mulla on kans tapana vaihella tavaroitten järjestystä aina aika ajoin.. kun alkaa kyllästyttämään! :D Aika ihanat verhot sulla tuolla makuuhuoneessa... onks ne vallilan kangasta vai mitä? =)

(.) kävin tänään työkkärissä ja eipä ne mulle enää mitään paikkaa sieltä tyrkyttänyt. :D Kirjoittivat vaan että ilmoittaa äitiysloman alkamispäivän. Sanoi että kattele ite jos jotain mielenkiintoista määräaikaista paikkaa löytyy, ja muutaman lyhytkurssin esitteen ne lykkäs mulle mukaan. :) Ajattelin että voishan sitä mennä, olis jotain tekemistä. Olis kuvankäsittely tai nettisivujen teko... :D Molempia osaan vähän mutten kunnolla. Niin olis kivaa oppia!! Ne kestäis jotain 5-10 päivää. Ei oikein oo enää motivaatioo hakee töitä... :ashamed:

EM ja Dodo 13+1 :heart:
 
heips!! ja tervetuloa uusille =) :flower:

ElinaMaria kysyit kattooko joku noita vauva tulossa ohjelmia... mä tunnustan.. :D oon jo pitkään kattellu ja nyt nökötän aina ku mahdollista sairaalan aikaan sohvalla jos vaikka ois synnytys =)

Suukkis kiva että oli mukava reissu teillä :heart:

johanna sä kun oot suht samoilla viikoilla kun mä ni ootko tuntenu viime aikoina semmosia kummallisia nipistyksiä alavatsassa?

mä pelästyin jo pari pvää sitten ku alko tuntua semmosia kummallisia.. ei oikee selvittäny missä kohti tuntui ja aloin jo pelätä keskenmenoa. tuntuu siis kuin olis ilmaa vatsas mut ei kuitenkaa oo. välil tuntuu jossai tuol iha sisuksis tai navan alapuolella. sit luin vau.fi raskauskiekkoa ja siellä luki et se on kohdunkasvua. huh. kun mä ainaki heti plussatestin jälkeen pelkäsin melkoise kovia vatsakipuja mitkä oli sitä kohdun kasvua.. tää oli erilaista ni siks pelästyin taas... huokaus tätä odotuksen ihanuutta. =)

Talvis ja Pallero 8+1 :heart:
 
EM vai motivaatio-ongelmia, niit on mullaki :LOL: Tosin, ku aattelee sitä palkkaa ja opintolainan lyhennystä ni motivaatiota löytyy kummasti =) Mut saa ny nähä saanko mie yhtä paikkaa.. Oon iha hys hys.. Tuun sit ilmottelee jos saan ja on sopimukset jo kirjoitettu. Jos pääsen ni menisin määräaikaiseks äippäloman alkuu asti, eli 5.3 asti ku 6.3 ois jo eka äippälomapvä!! :heart:

Sompio hyvä! Ei todella kannatakaan mennä niille kerholaisten vanhemmille mitään selittelemään.. Ei anna hirmuisen hyvää kuvaa mun mielestä. Kannat vain vastuun vaikkei sulla siinä osaa eikä arpaa ollutkaan. Mut silti se on mun mielest järkevämpi niin. Kuten esim. tarjoilijan työssäkin tulee pahoitella ja ottaa itse vastuu ruoista vaikkei niihin mitenkään voikaan vaikuttaa. Mut ois se aika epäammattimaista alkaa mussuttaa, et nii mut ko se kokki tyri :LOL: Iha ko niille asiakkaille ois mitään väliä kuka tyri, kunhan se korjataan. Tätä mieltä mie ainaki oon :) Ja tuo tul siis iha muute vaa mieleen ku ite oon tarjoilijan työssä =)

Talvis noi o normaaleja tuntemuksia :heart: Siellä ko paikat yrittää venyä ni tuntuu vähä oudolta B)
 
Talvis: mulla ei ole vähään aikaan ollut kasvukipuja. sillon plussauksen jälkeen oli tosi koviakin ja tuli melkein aina yöllä. alaselkä kyllä jokseenkin helpommin tuntuu väsyneeltä -->sekin varmaan jonkunlaisesta kohdun kasvusta kertoo.
Elä huoli, varmasti ihan normaaleja nipistyksiä :)

muoks. mulla on muutes tosi paljon ilmaa masussa :ashamed: vois vaan röyhtäillä ja röyhtäillä
 

Yhteistyössä