K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mut eiköhän siellä tule olemaan kuuntelijoita ihan muistakin festareista. Joksut jos kerta on pääesiintyjiä niin varmasti herättää kiinnostusta, kun kyseessä on Slovenialainen bändi. Ja muutenkin ehkä vähän turhan aikaista ruveta miettimään meneekö joki fani sinne.

vierailija
Sitähän K sanoi että tuntee itsensä Suomessa enemmän julkkikseksi kuin artistiksi... toivottavasti tää joskus korjaantuu. Tai että K on joku päivä sinut tilanteen kanssa.
Ei se varmastikaan pääse ison julkkiksen statuksestaan pitkään aikaan Suomessa. Sen verran porukkaa kiinnostaa edelleen. Mutta onneksi varmaan nyt voi jo vähän liikkua ihmisten ilmoilla ilman jatkuvaa puuttumista ja kuvien pyytämistä.

vierailija
Nää muut listaamasi ovat saavuttaneet paljon enemmän musaurallaan UMK:n ulkopuolella, joten heillä ei ole riskiä että "julkkispuoli" peittää artistitunnettavuuden alleen. Esimerkiksi Benkku ja Bess ovat jatkuvasti radiossa tehosoitossa uusilla biiseillä toista/kolmatta vuotta putkeen, puhumattakaan nyt Kuumaastaa. Mirella, Ani ja Ege ovat myös soittolistojen vakkareita.

K on näistä ainoa jolla on vaikeuksia saada uutta musiikkiaan fanikuntansa ulkopuolelle kuunteluun. Suurin osa suomalaisista tuskin edes tietää että K on edes musa-alalla enään. Eli hänet tiedetään vaan julkkiksena, joka silloin tällöin näkyy jossain lööpisssä.
Ei vttu mitä settiä. Ootko järjissäsi?😂🤣😭

vierailija
Onkohan pienten artistien kohdalla noin?
Vaikka Joksut on pieni artisti niin ne on täällä liveskenessä nosteessa ja se on huomattu. Se Fullsteamin buukkaaja kommentoi tuota jossain lehtijutussa. Ja Joksuja toivotaan tosi paljon festareille. Niillä on pieni kuulijakunta mutta se käy aktiivisesti keikoilla. Toisin kun taas vaikka Mirella jolla on valtavasti kuuntelijoita mutta keikoillakävijöitä ei suhteessa siihen.

vierailija
Ohis ohis ohis, mutta oon katsonut Selviytyjiä ja ekojen jaksojen aikana huomioni kiinnittyi kilpailijaan nimeltä Mikael Renwall, jota en tuntenut ollenkaan aikaisemmin. En jaksanut googlata häntä, mutta jo niiden ekojen jaksojen aikana mulle tuli hänestä (ei ulkoisesti, mutta muuten) Bojan (ja hänen seurassaan oleva Kärtsäkin) mieleen. Mietin, että jos heistä jompikumpi olisi tuolla, niin tuollaisia he voisivat mielestäni olla osassa asioita, lähinnä persoonina.
No, tänään oli pakko googlettaa, että onko tämä mies hetero, niin, eipä ollut. Ts. ainakin poikaystävä löytyy. Ja siis mitään perinteisesti homomaista en hänessä tunnistanut, ainoastaan jokin kyvyssä olla auki ja osoittaa tunteita vaikutti jotenkin Joksumaiselta (ja K:lta). Toki Sloveniassa voit olla heterokin ollaksesi sellainen, siksi en alkuun ajatellutkaan sen ihmeemmin, ettei hänkin olisi (on itseäni sen verran paljon nuorempaa ikäpolvea, 26v.)
Mä olen seurannut Mikaelia jo vuosia. Hänessä ei ole mitään samaa kuin Joksuissa, mutta ihan miten vaan. On aivan eri tyylinen kaikin tavoin. Sen mä toivoisin ihmisten jo tajuavan, että sitä seksuaalista suuntautumista ei voi päätellä kenenkään ulkonäöstä. Homomiehet eivät ole ulkoisesti, käyttäytymiseltään jne. mikään yhtenäinen ryhmä.

vierailija
Mä olen seurannut Mikaelia jo vuosia. Hänessä ei ole mitään samaa kuin Joksuissa, mutta ihan miten vaan. On aivan eri tyylinen kaikin tavoin. Sen mä toivoisin ihmisten jo tajuavan, että sitä seksuaalista suuntautumista ei voi päätellä kenenkään ulkonäöstä. Homomiehet eivät ole ulkoisesti, käyttäytymiseltään jne. mikään yhtenäinen ryhmä.
No mutta tuosta Mikaelista se on kyllä pääteltävissä VÄLITTÖMÄSTI. Aika neiti.

vierailija
Ärsytti se ylitsevuotava, teennäisen kuuloinen intoilu. Eikä minulla olis edes varaa. Tossahan joutuu ostamaan useamman hotelliyönkin. Ei ole edes järkevää rahan käyttöä.
Hei anna toisten intoilla, ei kannata kaikesta ärsyyntyä. Jos roikut mukana fanitusalustoilla, niin arvaa mitä: Joudut ehkä sietämään fanitusta! Ja intoilua, hitsi vie.

vierailija
Onneksi Jokerit hyvin suurella todennäköisyydellä saapuvat kevään kiertueella myös Suomeen, joten sieltä todennäköisesti löytää itselleen sopivamman päivän. :) Jokaiselle keikalle ei ole pakko mennä, jos se ei onnistu. Ymmärrän harmituksen, mutta eihän suomalaisetkaan keikkaile vain pk-seuduilla tai suuremmissa kaupungeissa.

Yhteistyössä