vierailija
Niin juu, discordissa muutama pölhö osti heti liput ihan aivottomina.Aika iso osa JO-fandomista on kollektiivisesti päättänyt lähteä tuonne.
Niin juu, discordissa muutama pölhö osti heti liput ihan aivottomina.Aika iso osa JO-fandomista on kollektiivisesti päättänyt lähteä tuonne.
Anna ostaa? Ootko jotenkin kateellinen vai miksi se on sulle niin iso juttu, että jotkut ostaa liput tonne. Olitko samaa mieltä ruissin kohdalla?Niin juu, discordissa muutama pölhö osti heti liput ihan aivottomina.
Mitäs aivotonta on ostaa liput heti? Ajattelin itsekin varmaan ostaa jo nyt kun on tarjouksessa.Niin juu, discordissa muutama pölhö osti heti liput ihan aivottomina.
Monilla täällä tuntuu menevän X/Tumppuhuumori kokonaan ohi.Iso osa noista valituksista on huumoria. Tietysti kaikki ei ole menossa niin kuin ei Ruisrockiinkaan.
Ei ole vaan in eastern Finland.Mikä ihmeen jankkaus tämä on? Siellä Discordissa luki ”middle of Finland” joka ei tarkoita keski-Suomea. Riittävän hyvä kuvaus ulkomaalaiselle, kertoo että on kaukana rannikolta.
Itselle tulee halvemmaksi olla vain yksi päivä (ja yö).Mitäs aivotonta on ostaa liput heti? Ajattelin itsekin varmaan ostaa jo nyt kun on tarjouksessa.
Ei se varmastikaan pääse ison julkkiksen statuksestaan pitkään aikaan Suomessa. Sen verran porukkaa kiinnostaa edelleen. Mutta onneksi varmaan nyt voi jo vähän liikkua ihmisten ilmoilla ilman jatkuvaa puuttumista ja kuvien pyytämistä.Sitähän K sanoi että tuntee itsensä Suomessa enemmän julkkikseksi kuin artistiksi... toivottavasti tää joskus korjaantuu. Tai että K on joku päivä sinut tilanteen kanssa.
Ei vttu mitä settiä. Ootko järjissäsi?Nää muut listaamasi ovat saavuttaneet paljon enemmän musaurallaan UMK:n ulkopuolella, joten heillä ei ole riskiä että "julkkispuoli" peittää artistitunnettavuuden alleen. Esimerkiksi Benkku ja Bess ovat jatkuvasti radiossa tehosoitossa uusilla biiseillä toista/kolmatta vuotta putkeen, puhumattakaan nyt Kuumaastaa. Mirella, Ani ja Ege ovat myös soittolistojen vakkareita.
K on näistä ainoa jolla on vaikeuksia saada uutta musiikkiaan fanikuntansa ulkopuolelle kuunteluun. Suurin osa suomalaisista tuskin edes tietää että K on edes musa-alalla enään. Eli hänet tiedetään vaan julkkiksena, joka silloin tällöin näkyy jossain lööpisssä.
Vaikka Joksut on pieni artisti niin ne on täällä liveskenessä nosteessa ja se on huomattu. Se Fullsteamin buukkaaja kommentoi tuota jossain lehtijutussa. Ja Joksuja toivotaan tosi paljon festareille. Niillä on pieni kuulijakunta mutta se käy aktiivisesti keikoilla. Toisin kun taas vaikka Mirella jolla on valtavasti kuuntelijoita mutta keikoillakävijöitä ei suhteessa siihen.Onkohan pienten artistien kohdalla noin?
Joten sen takia muut toimii aivottomasti? Ihme omaan napaan tuijottelijoita täällä kirjoittelee. Joku muu ehkä haluaa olla siellä kaksi päivää.Itselle tulee halvemmaksi olla vain yksi päivä (ja yö).
Hän on täällä riehunut jo pari tuntia taasEi vttu mitä settiä. Ootko järjissäsi?
Ärsytti se ylitsevuotava, teennäisen kuuloinen intoilu. Eikä minulla olis edes varaa. Tossahan joutuu ostamaan useamman hotelliyönkin. Ei ole edes järkevää rahan käyttöä.Anna ostaa? Ootko jotenkin kateellinen vai miksi se on sulle niin iso juttu, että jotkut ostaa liput tonne. Olitko samaa mieltä ruissin kohdalla?
Festareilla porukka kattoo niitä artisteja, mitä siellä esiintyy, niin tuskin Joksujenkaan kohdalla poistutaanNo aivan varmasti tulee olemaan Joksuilla monituhatpäinen yleisö festareilla vaikka sit Mikkelissä, syön hattuni elokuussa jos näin ei ole
Se taitaa kuulostaa teennäiseltä sun korvaan vaan koska olet kateellinen. Mun mielestä taas rahaa on järkevintä käyttää palveluihin ja elämyksiin.Ärsytti se ylitsevuotava, teennäisen kuuloinen intoilu. Eikä minulla olis edes varaa. Tossahan joutuu ostamaan useamman hotelliyönkin. Ei ole edes järkevää rahan käyttöä.
Mä olen seurannut Mikaelia jo vuosia. Hänessä ei ole mitään samaa kuin Joksuissa, mutta ihan miten vaan. On aivan eri tyylinen kaikin tavoin. Sen mä toivoisin ihmisten jo tajuavan, että sitä seksuaalista suuntautumista ei voi päätellä kenenkään ulkonäöstä. Homomiehet eivät ole ulkoisesti, käyttäytymiseltään jne. mikään yhtenäinen ryhmä.Ohis ohis ohis, mutta oon katsonut Selviytyjiä ja ekojen jaksojen aikana huomioni kiinnittyi kilpailijaan nimeltä Mikael Renwall, jota en tuntenut ollenkaan aikaisemmin. En jaksanut googlata häntä, mutta jo niiden ekojen jaksojen aikana mulle tuli hänestä (ei ulkoisesti, mutta muuten) Bojan (ja hänen seurassaan oleva Kärtsäkin) mieleen. Mietin, että jos heistä jompikumpi olisi tuolla, niin tuollaisia he voisivat mielestäni olla osassa asioita, lähinnä persoonina.
No, tänään oli pakko googlettaa, että onko tämä mies hetero, niin, eipä ollut. Ts. ainakin poikaystävä löytyy. Ja siis mitään perinteisesti homomaista en hänessä tunnistanut, ainoastaan jokin kyvyssä olla auki ja osoittaa tunteita vaikutti jotenkin Joksumaiselta (ja K:lta). Toki Sloveniassa voit olla heterokin ollaksesi sellainen, siksi en alkuun ajatellutkaan sen ihmeemmin, ettei hänkin olisi (on itseäni sen verran paljon nuorempaa ikäpolvea, 26v.)
Ei ole huumoria, jos ihmisillä on aidosti vaikeaa.Monilla täällä tuntuu menevän X/Tumppuhuumori kokonaan ohi.
No mutta tuosta Mikaelista se on kyllä pääteltävissä VÄLITTÖMÄSTI. Aika neiti.Mä olen seurannut Mikaelia jo vuosia. Hänessä ei ole mitään samaa kuin Joksuissa, mutta ihan miten vaan. On aivan eri tyylinen kaikin tavoin. Sen mä toivoisin ihmisten jo tajuavan, että sitä seksuaalista suuntautumista ei voi päätellä kenenkään ulkonäöstä. Homomiehet eivät ole ulkoisesti, käyttäytymiseltään jne. mikään yhtenäinen ryhmä.
No ehkä se jollekulle toiselle on järkevää rahan käyttöä ja vaikka ei olisi, niin ehkä he haluavat käyttää rahansa siihen.Ärsytti se ylitsevuotava, teennäisen kuuloinen intoilu. Eikä minulla olis edes varaa. Tossahan joutuu ostamaan useamman hotelliyönkin. Ei ole edes järkevää rahan käyttöä.
Hei anna toisten intoilla, ei kannata kaikesta ärsyyntyä. Jos roikut mukana fanitusalustoilla, niin arvaa mitä: Joudut ehkä sietämään fanitusta! Ja intoilua, hitsi vie.Ärsytti se ylitsevuotava, teennäisen kuuloinen intoilu. Eikä minulla olis edes varaa. Tossahan joutuu ostamaan useamman hotelliyönkin. Ei ole edes järkevää rahan käyttöä.
Olkoot. Sekavaa settiä silti sen kyseisen kommentoijan höpinä. Mikael ei millään tavoin peitä homouttaan ja sitä että hän on kiinnostunut kauneudenhoidosta, muodista jne. Ollut koukussa täyteainehoitoihin ja kertoo siitä avoimesti.No mutta tuosta Mikaelista se on kyllä pääteltävissä VÄLITTÖMÄSTI. Aika neiti.