*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

TinyAngel juu kyl siitä toisesta kuvasta jo paremmin huomas. =)

Sompio ikävää ettei oo niin innostuneita reaktioita tullu ku oot raskaudesta kertonu... tai siis naapuriltaki suht mautonta alkaa tilittää omast erostaan ku toinen kertoo iloisia uutisia..

mekin kerrottiin eilen vaikka kuinka monelle... mies kertoi molemmille siskoilleen ja mä sitten muutamalle kaverille kun oltiin illalla tupareissa.. tupareista lähdettiinki suht vauhdilla kun sinne sit pamahti yks muija jonka kanssa siis mun entinen petti mua ja mul meni fiilikset. tuli huonoi muistoi mieleen vaik mies yritti lohduttaa :( siirryttiin mun tädin luokse istuskelee. siellä kuultiin kans surullisia uutisia, tädin mieheltä oli lähteny päästä kasvain patologille tutkittavaks.. ja mun tädillä leikattiin just pari kk sitten kasvain vatsasta... et ei heilläkää järin vahvasti oo menny viime aikoina. ajattelin sit itekseni et ei viitti nyt kertoo vauvasta mut mies oli jo möläyttäny. ja ihan hyvin ottivat vastaan :heart: jotenkin alkaa jo uskoa että kaikki menee loppuun asti hyvin, vaiks mun mies onki ihan ylipositiivinen =)

Talvis ja äitin kulta, Pallero 7+5 :heart:
 
sompio se voi olla että ovat yrittäneet lasta jo kauankin ja se sattuu varmasti aika paljon kuulla teidän iloiset vauvauutiset... varmasti ovat onnellisia teidän puolesta, mutta jos asia tekee kipeetä niin se vaatii aikansa. Ja ehkä ne vanhemmatkin siitä vielä kunnolla innostuu.... kunhan ne saa sen lapsenlapsen syliin niin voi olla että muurit murentuu. :) Ja ei kaikki oo sellaisia halailutyyppejä, ei siinä oo mitään pahaa. Monet osoittaa sen rakkautensa muulla tavalla.

TA kaunis massu!! :D ja toi mekko in ihana kans... :)

Suukkis eiköhän ne pian ala tuntumaan sulla ihan useimminkin. :D Kyllä sä varmaan oot jo niitä tuntenukkin ja hokaat sen kun ne voimistuu... ihanaa! mä en malta oottaa milloin mä alan tuntemaan niitä!!! :heart:

(.) JIHUU!!! kahtena aamuna herätessä ei pahaa oloa!!!! :D ;) Jokohan se vaihe alkais olemaan ohi? jes jes! Päänsärkyjä on alkanut vähän ilmenemään tässä mutta ei onneksi kovin pahoja vielä... :D

EM ja Dodo 12+5 :heart:
 
Talvis ja EM Kiitos lohdutuksesta. Siskon kanssa äsken puhuin puhelimessa, niin oli äiti puhunut puhelimessa, että olen raskaana. Ja ihan hyvillä mielin. Voi olla, että se loukkaantui siitä, kun olin eka siskolle kertonut.

Olivat sisko ja äiti pohtineet tänään, että yrittääköhän mun veli vaimonsa kanssa lasta. En sitten sanonut mitään, että yrittävät, kun ei siitä ilmeisesti yleisesti tiedetä. Täytys veljen vaimolle soittaa, kun en eilen oikein pystynyt sen kanssa kunnolla puhumaan, kun äiti hääräili koko ajan lähettyvillä.

Löysin tänään sitten yhdet mammahousut ja ostin talvea varten toppahousut isompaa kokoa kuin normaalisti käytän. Töissä on kuitenkin lasten kanssa ulkona kaksi kertaa päivässä. Pitää olla kunnon talvivarusteet itelläkin.
 
sompio nii oliks teijän äiti arvannu? Meijän äiti sanoi että se ties että mä oon raskaana ennen ku mä ees itte tiesin. :D Sanoi että näki silmistä.

(.) voi kuulkaa siskot tein sellaisen itsensähellimisillan ettei tosikaan. :D Ensin jalkakylpy, jalka- ja käsihoito, sen jälkeen saunaan ja saunassa hunaja-sokeri kokovartalokuorinta. Arvatkaa onko ihana olo nyt. :D Ja pehmoinen iho. :saint:

Iltapalaksi teen vielä mansikkarahkaa... mun tekee kauheesti mieli makeeta koko ajan. :p En silti paljon syö makeeta. :) Yritän pysyä kohtuudessa kun en halua mitään sokerivauvaa joka on joku viiskiloinen jötkäle... sellasta oliskin sitten kiva pusertaa maailmaan. :x

Ainiin, huomenna on neuvola nro 2. Kuunnellaan Dodon :heart:

EM & dodo 12+5 :wave:
 
EM: Oi, olisi ihanaa, jos voisi syödä jotain muutakin kuin vain kahta eri hedelmää tai karjalanpiirakoita oksentamatta. Mutta joo, kaiketi tää alkaa jo pian helpottaa ja pääsee syömään jotain muutakin. By the way, ei muuten tee enää yhtään mieli suklaata, kun sitä ei ole syönyt yhtään viikkokausiin.

Vaunujen valinta mietityttää täälläkin, ovat kuitenkin sen verran tärkeä valinta kun käytetään aika pitkälti päivittäin. Malli on kuitenkin jo aika hyvin tiedossa.

Tuntuuko kestään muuta, että viikot menevät välillä toivottoman hitaasti ja välillä taas älyttömän nopeasti? Vastahan se kovasti toivottu plussa tuli ja nyt on jo toinen kolmannes aluillaan.
 
Musta tuntuu nykysi vain, et aika menee iha hillittömän nopeesti. Sillo alus ku oli joku rv5 ni tuntu matelevan.. Mut sit 8 vkost asti oikeestaan tuntunu, et meneepäs tää aika nopsaan. Koht sitä ollaan jo puolessa välissä muuten :heart:

Jospa söis eilisiä jauhelihapihvejä ja jälkkäriks korvapuusteja, njamskis =)
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja toivova-84:
heippa tännekin!
oli sana tullut jo tännekin tieto mun plussasta :) Kiitos onnitteluista, jotenkin niin epätodellinen olo etten tiiä uskallanko tänne vielä ilmoittautua :)
NYT minäkin jo onnittelen :)
Paljon onnea ja iloa odotukseen. :flower: :heart:
 
EM Ei äiti ollut arvannut mitään. Veljen vaimo sanoi kanssa, että näki silmistä viimeksi kun nähtiin. Ja mä olin sillon pari päivää aikaisemmin saanut plussan. Että kai siinä sitten jotain perää on, että joku voi silmistä sen huomata.

Tervetuloa toivova :heart: Tarraliimaa paljon mukaan
 
Suukkis Pöh, minäkö töissä?!
Me oltiin neuvolassa. :)

Neuvola nro. 2

Syke +
RR 121/ 73
B-hb Eipä se ees hemppaa ottanut kun viimeks oli niin hyvä.
Paino 57,5 (+500g edellisestä kerrasta)

Sanoi että nätisti on jo masua alkanut tulemaan. :D Eipä siellä sitten muuta ollutkaan. :) Nopea käynti, oli sijainen kun meidän nauvolantäti oli jossain muualla. Mukava oli tämäkin.

EM ja Dodo 12+6 :heart:
 
minä täällä luin taidän juttuja, ja mietin että uskaltaako sitä jo liittyä porukkaan. 3 testiä tehnyt ja silti en oikein usko :) pieni pelko että jos tälle puolen tulee liian aikaisin, niin sitä saa katua. mutta toisaalta, olenpahan kerrankin sitten tälle puolen päässyt :)
 
toivova, minä en ole taikauskoinen... osta vauvanvaatteita kun tekee mieli, tule ihmeessä tänne odotuspuolelle, juhlikaa isänpäivää!! Ei nuo seikat vaikuta siihen miten kaikki sujuu. Ja HIENOSTI ne sujuu. Aivan varmasti!! :D
 
no joo, niinhän se on :D en mäkään koskaan ennen oo ollu taikauskoinen, mutta kai tätä on vaan niin kovasti toivonut. mutta parempi varmaan iloita nyt ja murehtia sitten jos jotain syytä on. kävin kyllä jo laskuilla laskemassa milloin pienen olisi määrä tulla, 16.7 sanoi laskuri, mutta voi olla vähän aiemminkin, kun en laskenu tähän kiertoon alun niukkoja vuotoja mukaan.
voi että mä olen onnellinen ja mies on aivan ihana, suunnittelee jo täyttä päätä mitä kaikkea pitää ostaa ja miten vauvan huone rempataan :)
 

Yhteistyössä